Nuolat kyla nesutarimai, svarstymai bei diskusijos apie alaus reklamos uždraudimą krepšinio rungtynių metu. Tačiau, šis gėrimas tebėra Olimpe beveik kiekvienose krepšinio rungtynėse.

Ne paslaptis, kad jaunuoliai, paaugliai, būtent ta žmonių kategorija, kuri trykšta jaunatvišku maksimaliu ir siekiu viską kuo greičiau patirti ir išbandyti savo kailiu.

Todėl, vertėtų skatinti, ugdyti kitokį mąstymą jų sąmonėje apie alkoholio ar narkotikų paragavimą. Juk būtų kur kas geriau, jeigu jie trykštu noru sužinoti, kaip pagaminti vaistus nuo vėžiu ar kaip padėti kitiems, užsiimti savanoriška, niekuo neįpareigojančia veikla.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!