Vaidoto teigimu, dabar toje vietoje yra uždėta tvorelė ir ženklai, o norėdamas nusileisti nuo autostrados, vairuotojai turi važiuoti apylanka, kuri, pagal ženklus, sudaro papildomus 6 km.

„Nesuprantu... taip yra taupomi mūsų, piliečių, pinigai? Galėtų kokį konkursą paskelbti, kad kas nors tą apsauginę tvorelę nuardytų“, - siūlo Vaidotas.

Kauno miesto savivaldybės atstovas spaudai Dainoras Lukas paaiškino, kad eismas šiuo keliu neatnaujintas dėl to, kad tam nebuvo gautas Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos pritarimas.

Susisiekimo misterijos įmonės „Automagistralė“ atsakyme rašoma, kad dėl eismo intensyvumo ir didelio skaičiaus eismo įvykių šiame kelyje, nėra tikslinga panaikinti metalinius apsauginius atitvarus magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 100,20 km dešinėje pusėje.

„Per pastaruosius metus sparčiai padidėjęs eismo intensyvumas minėtame kelyje, ypatingai ties Kauno miestu, verčia imtis radikalių priemonių siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą. Minėtoje vietoje magistraliniame kelyje nesant lėtėjimo juostos automobiliai norėdami patekti į skirtingų lygių sankryžą rizikuodavo savo ir aplinkinių vairuotojų sveikata, staigiai stabdydami, manevruodami, dėl ko įvykdavo techniniai eismo įvykiai. Siekiant užtikrinti saugų ir sklandų transporto priemonių eismą papildomai buvo įrengti nurodomieji kelio ženklai saugiu dviejų kilometrų lankstu, pasinaudojant artimiausia skirtingų lygių sankryža“, - rašoma valstybės įmonės „Automagistralė“ atsakyme Kauno miesto savivaldybei.

Šiame atsakyme teigiama, kad įrengus metalinius atitvarus eismo įvykių statistika iš esmės pasikeitė, kadangi užfiksuotas vos vienas eismo įvykis.

Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją