Kaip kažkada Anglijos karalienė sėdėdavo ant avių vilnos maišo, nes vilna atnešė sėkmę Anglijai, taip dabar reiktų Lietuvos premjerui ir kitiems vadovams sėdėti ant maišo, prikimšto šviesolaidžio arba tiesiog rasti kokį modernų būdą, kaip aiškiai apibrėžti, kad šiuo sėkmės keliu (gal tik kaip vienu iš kelių) stengtis taip pat sparčiai vystyti visą šalies ekonomiką.

Britų Vyriausybė yra minėjusi, kad norėtų iš Lietuvos pasimokyti plačios, kokybiškos interneto plėtros. Taigi, galbūt tai yra geras šansas Lietuvai eksportuoti šią patirtį, ir už mainais gautą potencialą pačiai dar labiau pažengti šioje srityje ir užimti trečią arba antrą vietą iš karto po Japonijos. Arba net pirmą vietą pasaulyje.

Galbūt taip pat būtų galima ir daugiau eksportuoti Lietuvoje gaminamų šviesolaidžių komponentų.

Taip pat Lietuvai būtų gerai (aišku, tai būtų fantastiškai gerai) išmokti iš Anglijos pasaulinės lyderystės prekyboje internetu, o Anglija tada dar labiau sustiprintų savo pozicijas.

Kiekvienas lietuvių gamintojas gali sukurti anglišką internetinį puslapį, susirasti atstovą Anglijoje, nurodyti anglišką adresą, sudaryti sutartis su transporto firmomis ir taip turėtų puikiausiai veikiančią eksporto sistemą, kuri tokiu lietuvišku pavyzdžiu, kaip „GetJar“, galbūt galėtų tapti ir ypatingai sėkminga.

Tokiu pačiu būdu tai galima sukurti bet kurioje Europos valstybėje ir eksportuoti, pavyzdžiui, stiklo, metalo, medienos, keramikos gaminius, statybines medžiagas, lengvosios pramonės gaminius, maisto produktus ir t.t. Anksčiau pradėsime - daugiau laimėsime.

„The Economist“ žurnalas rašo, kad interneto firmos tampa vertingu ekonomikos indikatoriumi, jie dėl tos priežasties ekonomiką net pavadino specialiu terminu - „Dotconomika“. Tinkamai išnaudojus šias galimybes, nepaprastai gera ateitis būtų mūsų visų rankose.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!