„Jų darbe yra tam tikri trūkumai, kuriuos paprašėme ištaisyti. Kol jie tai padarys, turėjo sustabdyti (papildymą internetu – DELFI). Tikimės, kad įmonė bus pajėgi ištaisyti trūkumus ir galės tęsti veiklą. Sustabdymą mes padarėme bendru susitarimu. Tai yra vidinis dviejų įmonių reikalas, klientų tai neliečia“, – sakė jis.

„Susisiekimo paslaugų“ direktorius neatskleidė, apie kokius trūkumus kalbama. Iki rudens šią problemą žadama išspręsti.

„Mes tikime, kad kai grįš visi studentai, sistema jau veiks puikiausiai ir ta įmonė bus pasiruošusi. O jei ji nepasiruoš, tai mes pasiruošime“, – kalbėjo G. Bliuvas.

Su bendrove „Imox LT“ DELFI susisiekti nepavyko, tinklalapyje nurodytas telefonas buvo išjungtas.

Elektroninį mėnesinį Vilniaus viešojo transporto bilietą ir toliau galima pasipildyti spaudos kioskuose, „Susisiekimo paslaugų“ infokioske V. Kudirkos aikštėje arba pačioje įmonėje.

Iš viso bendrovė yra pardavusi apie 250 tūkst. elektroninio bilieto kortelių, vasarą per mėnesį internetu būdavo papildoma iki 2500, o daugiausiai per mėnesį buvo papildyta maždaug 7 tūkst. bilietų.

Dėkojame DELFI skaitytojai už informaciją!

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją