Jūs išgalvojat
Naujas reklamas - ir nešat, kišat,
Per jėgą brukat, verčiat, grasot, siūlot...
Ir vis ant mūs galvos, ant mūsų sprando!
Kodėl gi mums neleidžiat pasirinkti?
Kodėl manęs nė sykį nepaklausėt,
Kokios reklamos aš pati norėčiau?
Bet vis per prievartą, per kraują viskas.
Kodėl, aš klausiu, a? Kodėl? KODĖL?

Te atleidžia man gerbiamas Justinas Marcinkevičius, kad jo „Mažvydo“ veikėjo Kasparo žodžius sau leidau kiek pakeisti. Ne iš blogos valios aš... Tiesiog šie žodžiai geriausiai atitinka mano dvasinę būseną, kai tik įsijungiu televizorių, radiją, atsiverčiu laikraštį ir netgi savo elektroninio pašto dėžutę!!!

Brangi Tauta, kad Jūs žinotumėte, kaip mane “knisa” reklama. Ji persekioja mane kiekviename žingsnyje.

Sakote, kad be reklamos aš negalėčiau pasirinkti kokybiško daikto iš didžiulės jų pasiūlos? CHA! Kad ir kokį reklamuojamą indų ploviklį bepasirinkčiau, visi mano riebaluoti indai būtų išplauti bene vieninteliu jo lašeliu ir vos brūkštelėjus per indus kempine.

Jei tikėčiau reklamomis, tai visi iki vieno „sparneliai“ sugeria po „stopkę“ menstruacijų kraujo ir yra tokie ploni, kad jų net nesimato įdėjus tarp knygos lapų ir ją užvertus. Visi milteliai skalbia nepriekaištingai, naikina visokio plauko dėmes, kvepia, minkština ir ... su absoliučiai visais milteliais tai galima pasiekti TIK (wooooooooooow) +40C temperatūroje.

O “pampersai”? Jie taip pat visi iki vieno gražiai apsitempia, nedirgina vaiko odelės, neprateka ir t.t. Vieno nesuprantu - iš kur reklamose palyginimui atsiranda tokie milteliai, higieniniai paketai, “pampersai” ir kiti dalykai, kurie, kitaip nei reklamuojamieji, neišskalbia taip švariai, nesugeria „stopkės“ menstruacijų kraujo, verčia mūsų kūdikius neišsimiegoti?!

Visi automobiliai ryja mažai degalų, yra saugūs ir įsigyjami lizingo būdu. Paragavusi bet kokio gamintojo ledų, limonado, šokolado, pasijusi kaip rojuje…

O, tu, pabandyk, kad gudrus, surasti parduotuvėje nereklamuojamą prekę! Mums brukami absoliučiai visi produktai!!!

Aš esu neturtinga studentė ir pasirinkimą man palengvina piniginės storis, t.y. griebiu tą prekę, kuri yra pigiausia. Reklama man neturi JOKIOS įtakos. O kaip nusibodo per televizijos reklamas bėgioti į virtuvę darytis sumuštinių, virtis arbatos ir pan.

Repertuaras neplatus, nes reklama trunka kokias 5 minutes (ir tai per ilgai). O per gerą filmą ją rodo kas 10-15 minučių (apie 5-6 kartus per valandą).

Visa tai taip nusibodo!!! Net oro prognozės negali išklausyti be reklamos! Žinoma, galima perjungti kanalą, persukti radijo bangas, laikraščiuose išvis praleisti ją pro akis… O ką daryti su elektroninio pašto dėžute? “SPAM’uose” jau šimtai “serverių”, o reklamos sulaukiu kiekvieną dieną. Net jei tuo elektroninio pašto adresu nesiregistruoju niekur.

Kaip trūksta tokių reklamų (kalbų apie TV), kurias galėtume žiūrėti, kaip mažą meninį filmuką. Būna juk tokių meninių šedevrų, bet, deja, jie pasitaiko labai retai ir, deja, ne mūsų televizijose. Be to, paskęsta bjauriosios reklamos sraute.

Taigi, brangi Tauta, siūlau išjungti televizorių, radiją reklamos metu. Neleiskime paversti mūsų vartotojiška visuomene. Tokia, kuri perka tam, kad pirktų, o ne tam, kad reikia.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!