Prispaudė vieną dieną reikalas ir teko kreiptis į odontologę, parekomenduotą artimų žmonių. Su tom rekomendacijom visad būna labai įvairiai. Vieniems užtenka, kad gydytojas kalba dalykiškai, kitiems reikia šypsenos, o apie šią specialistę man tepasakė du žodžius: „Rekomenduoju, suprasi.“

Savo pasakojimus apie medikus ir padėkas jiems siųskite adresu pilieciai@delfi.lt. Laimėkite fantastišką poilsį ENERGETIKE!

Na, gerai, atlikau registraciją į kliniką ir atvykau po kiek laiko vizitui. Pirmas įspūdis – jauna specialistė. Galvoju: „Gerai, jaunesni specialistai visai kitokie nei vyresni, jauni specialistai dažnai būna gerokai modernesni ir šiuolaikiškesni, daug labiau juos mėgstu, bet kartais atrodo, jog gali jiems trūkti patirties ir įgūdžių.“ Gerai, žiūriu, kas toliau, girdžiu, kad bendrauja labai šiltai ir maloniai. Galvoju: „Gerai, nieko čia sudėtingo pabūti maloniu vieną valandą.“

Nors šiaip aš ne iš tų, kurį galima užmigdyti gražiais žodeliais ir švelniu balseliu, ne, prieš tikrą darbą aš akių taip lengvai neužmerkiu.

Labai greitai supratau, kad gydytoja išties mėgstanti šnekėti, labai iškalbinga ir tuo mėgaujasi. Bet visai neįkyriai, o taip jaukiai, lyg būtum atvykęs pas kokią gerą pažįstamą. Maloniai susipažinom, jei galima tai pavadinti susipažinimu, ir paaiškinus problemą odontologė ėmėsi darbo. Kas išties man paliko įspūdį – tai kaip ji sugebėjo pasakoti absoliučiai kiekvieną žingsnį, kurį daro ar ruošiasi daryti; kiekvieną sprendimą, kurį priima ir kodėl jį priima taip, o ne kitaip.

Jokio veblenimo ne į temą, vos tik prasidėjo realus darbas, visi žodžiai – tik apie tai, kas ir kodėl atliekama, ir itin detaliai. Vau, tikrai paliko įspūdį tokia patirtis, dar nesu girdėjęs tiek daug, bet taip specifiškai ir aiškiai šnekančios gydytojos. Labai užtikrinta, netgi edukuoja.

Taip pat pastebėjau, kad aplink besisukiojęs personalas irgi buvo šaunus, o interakcija tarp šių specialistų – pagarbi, jokio rėkimo, jokio pakelto tono, jei kas ko nenugirsdavo, viskas būdavo pakartojama taip pat maloniai, kaip ir pirmą kartą. Jokių skubių judesių, viskas pamažu, bet užtikrintai, neskubama. Na, nesistebiu, kad aplink tokią neeilinę profesionalę sukasi ir toks pat kolektyvas. Žinoma visi jaunesni.

Taigi, gydymas nebuvo iš paprastųjų, reikėjo ir estetikos įgūdžių, bet tie įgūdžiai buvo justi kiekviename žingsnyje, juolab kai viskas buvo taip aiškiai ir detaliai pasakojama, lyg kokiame užsakytame ture po odontologijos pasaulį. Šlifavo ji man dantukus tol, kol viskas buvo idealu, nepaliko ramybėje, kol nepamatė ir neišgirdo dingstančios abejonės iš mano veido bei balso.

Po visko, kai jau pasakiau, kad „taip, viskas jaučiasi gerai ir teisingai“, ši dar pasidalino patarimais, pasiūlymais ir sakė pasidomėsianti dar daugiau apie man kylančius klausimus, padiskuotuosianti su savo užsienio kolegomis ir pasidalinsianti žiniomis su manimi, kai atvyksiu kitą kartą.

Tad taip, malonus bendravimas svarbu, bet kai specialistas veblena apie orą, atlikdamas procedūras ar odontologines operacijas, tai supranti, kad geriau jau tegu specialistas tylėtų ir darytų viską, ką reikia. O štai kai sugebama atskirti dalykinį bendravimą procedūros/operacijos metu ir buitinį bendravimą prieš ir po operacijos, ir dar tas kiekis informacijos! BRAVO. Be to. Kitą kartą atvykau tik po metų, epidemijos laikotarpio sąlygoms gerėjant, gydytoja viską atsiminė! Neįtikėtina.

Savo pasakojimus apie medikus ir padėkas jiems siųskite adresu pilieciai@delfi.lt. Laimėkite fantastišką poilsį ENERGETIKE!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)