„Pradėję veiklą e. prekyboje, pardavimus auginome ne procentais, o kartais“, – konstatuoja Matas Urbonas, „Befancy.lt“ vadovas.

Nuosekliai plėtė asortimentą

Kompanija daugiausia produktų parduoda aprangos, avalynės ir aksesuarų kategorijose. Įmonė skaičiuoja, kad nuo dienos kuomet prisijungė prie „Pigu.lt“ pardavėjų, ji internetu pardavė jau virš 8000 prekių.

M. Urbonas pabrėžia, kad sėkmės skonį kompanija pajuto vos aktyvavusi savo prekių asortimentą pigu.lt e. prekybos centre.

„Pirmuosius pardavimų rezultatus pajutome iš karto, o vėliau kas dieną jautėmės vis labiau įsivažiavę. Nuo pat pirmojo žingsnio į e. komerciją nuosekliai plėtėme asortimentą ir prekių kategorijas. Ši taktika pasiteisino“, – pasakoja M. Urbonas.
Jo teigimu, kompanija iš konkurentų stengiasi išsiskirti asortimento įvairove pagrindinėse prekių kategorijose, kuriose veikia „Befancy.lt“.
„Siūlome įvairiausių lygių produktų, tad pirkėjai gali rasti ir labai pigių, ir prabangių prekių. Mūsų pasiūla orientuota į įvairaus amžiaus ir poreikių klientus. Juos siekiame sudominti ir žinomais, populiariais, prekių ženklais. Maža to, visus savo produktus stengiamės pasiūlyti už patrauklią kainą“, – prekybos virtuve dalinasi verslininkas.

M. Urbonas pasakoja, kad išnaudoja ir įvairias e. prekybos platformas pardavėjams siūlomas galimybes bei papildomas paslaugas. Viena tokių – „Fulfillment by Pigu“ paslaugą, kuri leidžia greičiau pristatyti prekes. „Klientai visuomet nori greitesnio pristatymo, visa e. prekyba juda šia linkme. Faktas, kad pardavimų kiekis yra didesnis, kuomet prekes pristatome greičiau“, – teigia M. Urbonas.

Neapsiriboti viena rinka

Tarp „Befancy.lt“ sėkmės priežasčių – ir sprendimas plėsti prekybą į Latvijos bei Estijos rinkas. „Pigu.lt“ pabandėme prekiauti siekdami rasti būdą padidinti pardavimus. Į Latviją ir Estiją išsiplėtėme per 2-3 savaites nuo prekybos pradžios Lietuvos rinkoje“, – sako M. Urbonas.
Verslininkas džiaugiasi, kad šis žingsnis nepareikalavo itin didelių pastangų iš įmonės, mat prekių aprašymų vertimais pasirūpino „Pigu.lt“.

„Šis sprendimas pasiteisino – šiuo metu mūsų pardavimų apimtys ne Lietuvos rinkoje sudaro 50 procentų visų pardavimų. Dabar ir kitiems pardavėjams patariu neapsiriboti viena rinka. Prekiauti įvairiose šalyse – tarp svarbiausių e. komercijos privalumų. Tai būtina išnaudoti“, – įsitikinęs verslininkas.

Jis planuoja pradėti prekybą ir Suomijoje. Jau netrukus „Pigu.lt“ savo pardavėjams ketina atverti ir šią rinką. „Taip pat toliau plėsime tiek prekių asortimentą, tiek kategorijų skaičių“, – planuoja M. Urbonas.

Užsakymas – kas 12 sekundžių

Praėjusiais metais prekybos sparčiai augo e. prekybos platformos (marketplace) „Pigu.lt“ pardavėjų ratas, o tuo pačiu – ir pati platforma. Pernai buvo pasirašyta net 2800 naujų sutarčių su pardavėjais, atradusiais e. prekybos privalumus.

Šiuo metu „Pigu.lt“ yra sudariusi jau 4600 sutarčių su pardavėjais, kurie Baltijos šalių pirkėjams siūlo 2,2 milijono skirtingų prekių.

Sėkmingais pardavimų rezultatais pernai pasižymėjo visi „PHH Group“ valdomi prekybos centrai internete: „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“ ir „HobbyHall.fi“. Čia prekiaujančių pardavėjų pardavimai 2021 metais Lietuvoje augo 3 kartus, Estijoje – 6, o Latvijoje – net 7 kartus, lyginant su 2020-ųjų duomenimis.

Įdomi detalė. Skaičiuojama, kad kas 12 sekundžių šių e. prekybos centrų pardavėjai gauna naują užsakymą.

Užsakymo nr.: PT_89194049