„Kai pradėjome prekiauti automobilių dalimis su užsienio šalimis internetu, tai buvo visų šios rinkos dalyvių Lietuvoje svajonė. Visi norėjo dirbti per „eBay”, tik daugelis nežinojo, kaip tai daryti ir nuo ko pradėti, o tie, kurie bandydavo, dažnai greitai šios galimybės atsisakydavo. Kodėl? Maži verslai įprastai neturi daug technologinių žinių, dažnai nemoka anglų kalbos. Būtent čia įžvelgėme galimybę ir šiandien turime 120 tiekėjų tinklą, kurių naudotas automobilių dalis parduodame per „eBay” turimą kanalą „boxter7428” taip augindami savo ir jų verslus”, - pasakoja Kęstutis Bruzgis UAB „Ovoko“ , valdančios platformą RRR.lt, plėtros vadovas.

Pasak pašnekovo, Lietuva nėra didelė šalis, tad „eBay” yra viena geriausių galimybių be milžiniškų investicijų pasiekti viso pasaulio rinkas ir taip auginti savo verslą.

Foto: Organizatorių nuotr.

Internetinė pardavimų platforma padėjo užauginti verslą

Šiandien elektroninės prekybos bendrovė naudotomis automobilių dalimis prekiauja Lietuvoje ir apie 60% visos įmonės veiklos yra nukreipta į užsienio rinkas - daugiausiai Jungtinę Karalystę ir Prancūziją, tačiau pirkėjų pasitaiko ir iš Jungtinių Amerikos Valstijų, Afrikos valstybių, kurias prekės pasiekia būtent per „eBay”.

Prekybą internetu pradėjusi įmonė pradžioje per „eBay” užsitikrindavo apie 50% viso verslo - būtent internetinės prekybos gigantės „eBay” dėka lietuviams pavyko taip sėkmingai startuoti užsienio rinkose.

„Kai pradėjome verslą, mūsų sukurta internetinė platforma RRR.lt nebuvo tokia stipri, tad „eBay” buvo pagrindinis kanalas. Būtent ši platforma padėjo sustiprinti mūsų turimą pardavimų kanalą, „užkurti” verslą, pritraukti daugiau tiekėjų ir pirkėjų iš viso pasaulio, o per pastaruosius metus pardavimai „eBay” augo 116% ”, - sako Kęstutis Bruzgis.

Foto: Organizatorių nuotr.

Svarbiausia - išgirsti partnerius ir pirkėjus

„Esame sukūrę procesų valdymo sistemą, joje integravę „eBay” paslaugas. Per šią sistemą tiekėjai mums suteikia visą informaciją, nuotraukas apie parduodamas automobilių dalis, prekes sandėlioja savo sandėliuose, o mes patikrinę viską sukeliame į „eBay”, rūpinamės pardavimo procesu, siuntimu. Svarbiausia mūsų darbe - klausytis, išgirsti ir daryti atitinkamus sprendimus. Visada klausiame tiekėjų, kaip galime tobulinti egzistuojančią procesų valdymo sistemą, reaguojame, darome pakeitimus; taip pat dirbant „eBay” itin svarbu išgirsti pirkėjus, skaityti jų atsiliepimus, suteikti visą reikiamą pagalbą, atsakyti į klausimus. Tam esame pasamdę atskirus žmones ne tik iš Lietuvos, kad į iš kitų laiko juostų ateinančias užklausas galėtume reaguoti itin greitai. Tai yra didelė sėkmės tarptautiniame internetiniame versle dalis”, - pasakoja bendrovės atstovas.

Foto: Organizatorių nuotr.

Bendrovėje šiandien iš viso dirba 45 žmonės, kurių 6 yra dedikuoti darbui su „eBay”: „Nuolat intensyviai ieškome patyrusių programuotojų”, - sako Kęstutis Bruzgis.

Būtina perprasti, kaip veikia „eBay”

Agniaus Skudučio, atsakingo už „eBay“ vystymą RRR.lt platformoje, teigimu, pradedant prekiauti per „eBay” svarbiausi keli esminiai dalykai. „Būtina labai gerai suprasti savo produktą, nes tik tuomet žinai, ko pirkėjai ieško, kokią informaciją jiems reikia pateikti, kokios nuotraukos yra svarbios. Mūsų komandą automobiliai lydi nuo mažens, šią sritį išmanome labai gerai, tad ir energijos, atsidavimo nestigo - būdavo, dirbdavome iki išnaktų, kad tik įgyvendintume tai, ko užsibrėžę. Galiu drąsiai pasakyti, tai, ko pasiekėme šiandien, nėra sėkmė - tai maksimalus įsitraukimas, darbas ir komandiškumas”, - teigia Agnius Skudutis.

Foto: Organizatorių nuotr.

Pasak jo, prekiaujant per „eBay” taip pat labai svarbu dirbti su turima informacija, ja remiantis daryti išvadas ir priimti sprendimus. Be to, būtina gerai išmanyti pačios interneto pardavimų platformos taisykles: „eBay” viską daro su priežastimis, reikia tik jas suprasti. Jei, pavyzdžiui, pradžioje platforma neleidžia kelti daug produktų, tam yra priežastis - turite įrodyti, kad galite parduoti daugiau, ir tuomet šios durys jums bus atviros. Norintiems prekiauti per „eBay” patarčiau pradėti nuo mažų žingsnių ir palaipsniui auginti savo verslą, mat čia turi būti kantrus, užsibrėžti tikslų ir kantriai jų siekti”, - pasakoja A. Skudutis.

Foto: Organizatorių nuotr.

„eBay” rengia internetinį seminarą prekeiviams iš Lietuvos

Bendrovės atstovo teigimu, pats „eBay” deda daug pastangų padėdamas net ir mažiausiems verslams augti, jei mato, jog jie sparčiai juda į priekį. „eBay” ne tik gelbėja pardavėjams atsakydami į kylančius klausimus bei spręsdami esamas problemas. „Džiugina tai, kad net tokiose nedidelėse šalyse kaip Lietuva galima tiesiogiai pabendrauti su aukštas pareigas internetinės platformos įmonėje užimančiais asmenimis. Pavyzdžiui, gegužės 27 d. „eBay” komanda organizuoja specialiai Lietuvos rinkai skirtą vebinarą, kuriame dalinsis patarimais bei pasakos apie egzistuojančias verslo paramos programas”.

Vebinaras vyks internetu, jame „eBay” naujų rinkų vadovas Ilya Kretov bei naujų rinkų verslo plėtros vadovas Daniel Biran papasakos aktualiausias platformos naujienas, supažindins su verslo auginimo programomis, skirtomis Lietuvos rinkai, pasidalins įžvalgomis bei patarimais visiems, siekiantiems auginti savo verslą per „eBay”. Be to, vebinaro metu dalyviai galės išgirsti ir sėkmingiausių šalies „eBay” pardavėjų istorijas, atskleisiančias, kas svarbiausia auginant verslą per šią internetinę pardavimų platformą.

Foto: Organizatorių nuotr.

Registruotis į vebinarą galite paspaudę čia.

„Šiandien turime daug plėtros planų - norime padvigubinti savo kanalą „eBay”, plėstis į kitas rinkas ir, žinome, norime būti numeris vienas „eBay” pardavėjai Lietuvoje”, - šypsodamasis pokalbį užbaigia Kęstutis Bruzgis.