Renkasi lankytojams patrauklius nuomininkus

Prekybos centras CUP nuo pirmadienio (balandžio 19 d.) vėl dirbs įprastu laiku – nuo 8 iki 22 valandos. Kavinės rytinės kavos mėgėjų lauks nuo 8 val. ryto. Taip pat nuo 8 val. dirbs maisto prekių parduotuvė „Maxima“ ir „Eurovaistinė“, kitos parduotuvės – nuo 10 iki 22 val. „Pigu.lt“ užsakymų atsiėmimo punktas veiks nuo 9 iki 21 val.

„Pagrindinis mūsų siekis yra pagrįstas įsipareigojimu prekybos centro lankytojams – kad jie čia rastų visą kompleksą būtiniausių prekių ir paslaugų. Kad to pasiektume, turime rinktis patrauklius ir pridėtinę vertę visam prekybos centrui teikiančius nuomininkus. Jų patrauklumą ir sinergiją visam prekybos centrui lemia prekių ženklų suinteresuotumas būti aktyviems, pritraukiant klientus, investuoti į klientų pritraukimą, suvokti marketingo indėlio svarbą bei matyti prasmę, formuojant marketingo bei komunikacijos biudžetus. Sėkmingų prekių ženklų savybes papildo ir jų noras maksimaliai išnaudoti prekybos centro ir vietos specifikos generuojamus srautus“, – sako prekybos centro CUP direktorė Ona Nevinskienė.

Foto: Organizatorių nuotr.

Pasak jos, šiam CUP geidžiamų nuomininkų sėkmės algoritmui būdingas ir prekių ženklų noras įsitraukti į šiuo metu prekybos centro vykdomus naujai įrenginėjamų lauko terasų ir lauko durų projektus. Karantino metu atnaujinimo darbai vyko be perstojo, kai kurie jų jau baigti, o šiuo metu grindų plytelės baigiamos keisti antrajame prekybos centro aukšte. Anot CUP vadovės, dabartiniu ypatingu pandemijos laikotarpiu kaip niekada svarbu kartu su nuomininkais turėti bendrą supratimą apie pasikeitusias prekybos sąlygas ir naujus uždavinius.

Foto: Organizatorių nuotr.


Vieni plečiasi ir atsinaujina, kiti atranda CUP privalumus

Kaip vieną sėkmingiausių praėjusiais metais užmegztų partnerysčių O. Nevinskienė įvardija pirmajame CUP aukšte įsikūrusius elektroninės komercijos bendrovės „Pigu.lt“ užsakymų atsiėmimo punktą ir fizinę parduotuvę. Šis prekių ženklas lankytojams duris CUP erdvėje atvėrė praėjusių metų lapkritį.

Aktualius lankytojų elektroninės prekybos poreikius atliepiantis prekių ženklas netruko įvertinti CUP geografijos, infrastruktūros ir kitus privalumus: šį mėnesį tūkstančių prekių namams, vaikams, grožiui ir sveikatai siūlančio, šimtus parduotuvių ir prekių ženklų subūrusio „Pigu.lt“ nuomojamų patalpų plotas prekybos centre dar padidėjo. Buvo išplėsta tiek prekių atsiėmimo punkto, tiek ir fizinės parduotuvės zona, kuri greitu laiku bus atverta lankytojams.

Foto: Organizatorių nuotr.

„Geriausiai bendrą šneką randame su kūrybiškais, lanksčiais, greitai į besikeičiančias aplinkybes reaguojančiais prekių ženklais. Kaip pavyzdys galėtų būti į jauną, skubantį jauną žmogų besiorientuojantis, maisto išsinešti kultūrą puoselėjantis „Hesburger“ restoranų tinklas, karantino metu iš mūsų nuomojamose patalpose atnaujinęs visą interjerą bei įrengęs stalus, prie kurių galima greitai pavalgyti stovint“, – pasakoja CUP vadovė.

Foto: Organizatorių nuotr.

Pirmajame aukšte – nauja greitai įsigyjamo maisto banga

Interjerą ir terasą atnaujino ir CUP prekybos centre įsikūrusi „Crustum“ tinklo kavinė, o atskirų lauko durų ir naujos terasos galimybe pasinaudojo ir jau balandžio pradžioje duris atvėrė „Green Cafe“ tinklo kavinė, puoselėjanti originalią kavos kultūrą ir aukštus aptarnavimo standartus.

Foto: Organizatorių nuotr.

Pirmajame aukšte naujai įsikūrusių kavinių draugiją papildys ir tame pačiame aukšte greitai savo veiklą pradėsiantis saldumynais, gėrimais ir užkandžiais iš JAV, Japonijos ir kitų šalių prekiaujantis prekių ženklas „Candy Pop“. Pastarasis, anot O. Nevinskienės, darniai integruojasi į prekybos centre greitai įsigyjamo maisto prekių ir paslaugų grupę, kuriai priskiriami čia įsikūrę prekių ženklai „Sushi City“, „Subway“, „Hesburger“. Tame pačiame aukšte pastaruosius papildo keletas maisto sektoriaus parduotuvių: kūrybiškieji bei daugelio klientų simpatijas jau užkariavę „Šokolado meistrai“, „Crustum“, „Džiugas“.

Garsus prekių ženklas „Kristiana“ įsikūrė trečiajame CUP aukšte

Dešimtis tūkstančių aukštos kokybės parfumerijos, kosmetikos ir namų priežiūros prekių, šimtus šio sektoriaus profesionalų atstovaujantis prekių ženklas „Kristiana“ duris savo klientams atvėrė trečiajame CUP aukšte. Čia bus galima rasti daugelio mėgstamus žymiausių gamintojų prekių ženklus, tokius kaip „Chanel“, „Dior“, „Guerlain“, „Clarins“, „Givenchy“, „Lancome“ ir daugiau nei 300 kitų. Trečiajame aukšte lankytojus pasitiks ir anksčiau CUP lankytojų itin pamėgta „Vero Cafe“ kavinė – nuo šiol su erdvesne terasa ir ypatingomis naujienomis savo klientams.

Foto: Organizatorių nuotr.

Šio pavasario naujiena CUP lankytojams bus ir ketvirtajame aukšte atsidariusi, platų garsių prekės ženklų drabužių ir avalynės pasirinkimą vyrams ir moterims siūlanti „Fashion Gallery“ parduotuvė.

„Manau, kad šiame CUP veiklos etape įgijome tiek atsparumui, tiek ir augimui svarbų imunitetą. Visa puokštė įvairios paskirties bei puikios kokybės prekių ir paslaugų yra bendras prekybos centro vadovybės komandos ir nuomininkų įdirbio bei gebėjimo sparčiai keistis rezultatas. Esame tikri, kad šiandien ne vienas pirkėjas ar verslo įmonės vertinamas darbuotojas apsidžiaugtų jam padovanota CUP dovanų kortele, už kurią tikrai yra ką išsirinkti“, – teigia O. Nevinskienė.