„DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius pasakoja, kad įmonė nuo pat savo veiklos Lietuvoje pradžios stengiasi užtikrinti patogią ir greitą siuntų gavimo patirtį.

„Suprantame, kad siuntos gavimas neturėtų vartotojams sukelti papildomo streso – jie nori žinoti, kur yra jų siunta, kada ji pasieks nurodytą adresą ar paštomatą, o pasikeitus aplinkybėms, nukreipti ją kitur. Nors pagrindines siuntos valdymo funkcijas siūlėme ir anksčiau, su „myDPD“ platforma šis procesas taps paprastesnis nei bet kada“, – sako G. Bilevičius.

Registruotiems vartotojams – daugiau funkcijų

DPD atstovo teigimu, pagrindinis naujosios platformos skirtumas nuo ankstesnės įmonės siuntų valdymo sistemos – galimybė tapti registruotu „myDPD“ vartotoju ir pasinaudoti papildomais privalumais.

„Iki šiol mūsų klientai galėjo pakeisti savo pristatymo dieną ir adresą, prireikus, nukreipti siuntą į paštomatą ar net visai jos atsisakyti, žemėlapyje matyti kurjerį bei žinoti, kiek jam liko sustojimų iki siuntos pristatymo. Visa tai naujojoje platformoje bus galima daryti ir dabar, tačiau nuo šiol, registruotais „myDPD“ vartotojais tapusiems klientams atsivers daugiau galimybių, – teigia G. Bilevičius.

Daugiau informacijos ir mažiau laiko švaistymo

Anot pašnekovo, susikūrus savo paskyrą ir prie jos prisijungus internetiniame puslapyje arba mobiliojoje programėlėje, registruoti klientai galės valdyti daugiau negu vieną siuntą bei taupys savo laiką.

DPD nuotr.

„Savo paskyroje mūsų klientai matys visas su ja susietas siuntas, jų istoriją, kas ir kada siuntė bei kada jas gavo. Taip pat „myDPD“ padės taupyti brangias žmonių minutes – vartotojai iš karto galės nustatyti savo namų ar darbo adresą, pasirinkti patogiausią paštomatą ir įvesti iki 5 el. paštų ir telefono numerių, kuriuos galės susieti su atitinkamais pristatymo adresais ir nustatymais“, – pasakoja G. Bilevičius.

Mobilioji programėlė – dar pranašesnė

Jo teigimu, nors „myDPD“ mobiliosios programėlės ir internetinio puslapio versijos savo funkcionalumu beveik nesiskiria, tačiau mobilioji versija turi tam tikrų privalumų.

„Įsidiegę mobiliąją programėlę, registruoti mūsų klientai iškart galės gauti pranešimus ir atnaujinimus apie savo siuntos statusą. Tai reiškia, kad jiems nebereikės laukti SMS žinutės ar el. laiško su specialia nuoroda į siuntos valdymo puslapį, nes norimus veiksmus bus galima iškart atlikti programėlėje“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Ateityje platforma augs

G. Bilevičius pratęsia, kad siekiant dar patogesnės siuntų gavėjų patirties užtikrinimo, „myDPD“ platforma bus tobulinama.

„Planuojame suteikti galimybę vartotojams iš anksto nurodyti, kaip mums elgtis su jo siunta. Pavyzdžiui, klientas galės paprašyti, kad pirmiausia siuntą vežtume į jo namus, tačiau jei jo namuose nerastume – siuntą perkeltume į jo pasirinktą paštomatą, o tokiu principu vadovautumėmės be papildomų jo veiksmų. Žinoma, gavėjas ir toliau galės kiekvienai konkrečiai siuntai pakeisti pasirinktus nurodymus“, – pažymi DPD atstovas.

Anot jo, „myDPD“ programėlėje ateityje turėtų atsirasti ir pokalbių robotas bei informacija, pranešanti gavėjui apie įmonės tvarumo politiką. Įgyvendinus šį papildymą, vartotojas žinotų, kiek CO2 yra sutaupoma, jei jo siunta yra pristatoma į paštomatą arba ją pristato kurjeris, vairuojantis elektromobilį.

Plačiau apie „myDPD“ skaitykite čia.