Nustebino unikali ir netikėta atrakcija

Aludarių diena Kaune buvo organizuojama jau trečius metus, tačiau šį kartą, dėl pandemijos ir jos sukeltų apribojimų, „Volfas Engelman“ susidūrė su nemenkais iššūkiais. Įstatymiškai apribotas renginio dalyvių skaičius reiškė, kad visi norintys į šventę patekti negalės. Nenorėdami nutraukti gražios tradicijas, organizatoriai ėmėsi netradicinių sprendimų, kurie, kaip parodė laikas, ne tik kad pasiteisino, bet ir viršijo visus lūkesčius.

Mantas Matukaitis

„Kiekvienais metais ši šventė susilaukdavo vis daugiau susidomėjusiųjų, visgi, šiais metais, dėl dalyvių skaičiaus apribojimų, vienu metu renginyje galėjo dalyvauti tik 1000 žmonių. Nenorėdami gyventojams gadinti šventės, o atvirkščiai – ją išplėsti ir visiems suteikti dalyvavimo galimybę, nusprendėme dalį renginio perkelti į miesto erdves“, – pasakoja „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis .

Šiam nepaprastam sprendimui įgyvendinti, pasak „Volfas Engelman“ atstovo, buvo pasirinkta Lietuvoje dar nenaudota forma – nealkoholiniu alumi vaišinti miesto gyventojus ir svečius ten, kur ir yra reklamuojamas produktas.

Volfas Engelman nuotr.

„Įprastos reklaminės kolonos buvo rekonstruojamos jose sumontuojat nealkoholinio alaus statines su šaldymo įranga ir kranu. Toks sprendimas praeivius maloniai nustebimo, nes mažai kas galėjo tikėtis, kad iš reklaminio stendo pradės tekėti nealkoholinis alus“, – šypsosi M. Matukaitis.

Tačiau nuostabą greitai pakeitė padėkos ir pakelta nuotaika: Karaliaus Mindaugo ir Mickevičiaus gatvių sankryžoje bei Vienybės aikštėje vykusios akcijos metu kelios didžiulės nealkoholinio alaus statinės ištuštėjo vos per keletą valandų.

Kaune minima tarptautinė aludarių diena

„Kai lauke 25 laipsniai šilumos, tikriausiai, nėra nieko geriau nei šaltas nealkoholinio alaus gurkšnis. Kaip pasakojo praeiviai, kai kas iš jų tokį alų ragavo pirmą kartą, todėl jiems buvo didelis netikėtumas kad šis gėrimas gali taip puikiai atgaivinti. Pagal žmonių šypsenas, nuotaiką ir šios akcijos nuotraukų bei įrašymų pasidalinimą socialiniuose tinkluose galime teigti, kad su tokiu sprendimu pataikėme tiesiai į dešimtuką ir dėl to labai džiaugiamės“, – sako M. Matukaitis.

Kaune minima tarptautinė aludarių diena

Didžiausia virtuali degustacija Lietuvoje

Nors kolonos, iš kurių liejosi nealkoholinis alus, sutraukė tūkstančius kauniečių ir mieste besisvečiavusių žmonių, visgi, didžiausios sėkmės susilaukė „Volfas Engelman“ studijoje vykusi virtuali nealkoholinio alaus degustaciją, kurią, per įvairius socialinius tinklus, tiesioginės Delfi TV transliacijos metu stebėjo virš 130 tūkst. žmonių.

„Karantinas parodė, kad su technologijų pagalba galime padaryti praktiškai visą. Dar balandžio mėnesį turėjome nedidelę, nuotoliniu būdu vykusią degustaciją, kuri pasiteisino, todėl pagalvojome, kodėl gi visko nepakartojus, tačiau pritraukiant kur kas daugiau žmonių. Tokiu būdu atsivėrė didelės geografinės galimybės. Transliaciją, kurios metu mūsų aludariai pasakojo apie nealkoholinio alaus tradicijas, gamybą, rūšis, virtualiai stebėjo ne tik Lietuvos gyventojai, bet Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Norvegijoje ir kitose pasaulio šalyse gyvenantys lietuviai“, – apie netradicinį ir unikalų formatą pasakoja „Volfas Engelman“ vadovas Marius Horbačauskas.

Marius Horbačauskas

Kad renginys būtų kuo realistiškesnis, besiruošiančius dalyvauti virtualioje degustacijoje „Volfas Engelman“ informavo apie 4-ias nealkoholinio alaus rūšis, kurias įsigiję dalyviai, realiu laiku, kartu su aludariais galėtų degustuoti, vertinti, užduoti klausimus ir tiesiog smagiai leisti laiką.

„Norėjome, kad virtualus degustavimas praktiškai nesiskirtų nuo realaus, todėl dalyviams pasiūlėme įsigyti mūsų nealkoholinio alaus, rekomendavome koks maistas, užkandžiai tinka prie šio gėrimo. Manau, kad mūsų šio renginio šūkis „virtualu, bet realu“ visiškai atitiko savo prasmę“, – teigia M. Horbačauskas.

Bendradarbiaudami su žinomais Lietuvos žmonėmis, per socialinius tinklus „Volfas Engelman“ perkopė net milijoną pasiektų vartotojų, Pavyzdžiui, vien tik komiko Manto Bartuševičiaus „Youtube“ platformoje sukurtas vaizdo įrašas apie virtualią degustaciją šiuo metu turi beveik 200 tūkst. peržiūrų, o dainininkės ir reklamos specialistės Dovilės Filmanavičiūtės „facebook“ paskyroje įkeltas įrašas apie renginį yra sulaukęs daugybės teigiamų atsiliepimų.

Volfas Engelman nuotr.

„Nesitikėjome, kad šis renginys pasieks tokią masę žmonių, tačiau kaip matome iš rinkos analizės, mums ne tik pavyko supažindinti žmones su nealkoholiniu alumi, tačiau ir sulaukti ypatingai gerų vartotojų atsiliepimų, vertinant produkto dizainą ir skonį. Manau, kad šis renginys daugelį taip pat privertė naujai pažiūrėti į nealkoholinio alaus gamybą. Matome, kad žmonėms toks turinys buvo vertingas, įdomus bei suteikė žinių ir papildomos vertės“, – teigia „Volfas Engelman“ vadovas.

Nesiruošia sustoti

„Youtube“ platformoje nealkoholinio alaus degustacijos transliacija pateko į žiūrimiausių tos dienos transliacijų dešimtuką, „facebook“ socialiniame tinkle stebėtas įvykis, tarp visų liepos mėnesio tiesiogiai transliuotų video, užėmė net 7-ąją vietą, o pačiame Delfi portale ši neeilinio renginio transliacija, tarp populiariausių tos dienos vaizdo įrašų, puikavosi 2-oje vietoje.

„Tai mums yra didelis įvertinimas ir paskata tobulėti, o taip pat įrodymas, kad nealkoholinis alus Lietuvoje atranda savo vartotoją“, – sako M. Horbačauskas.

Volfas Engelman nuotr.

Pasak M. Matukaičio, šiais metais visi renginiai ir iniciatyvos pasiteisino visu 100 proc., todėl panašių bei naujų iniciatyvų „Volfas Engelman“ žada ir ateityje.

„Pamatėme, kad žmonės po visų šių negandų yra išsiilgę pramogų, švenčių ir gero laiko, todėl galiu pažadėti, kad ateityje tokie renginiai ne tik, kad niekur nedings, bet ir grįš dar stipresni. Jau dabar esame pasiruošę keletą puikių idėjų ir tikimės, kad gyvenimui grįžus į įprastines vėžes, į mūsų renginius galėsime pasikviesti visus norinčius ir dar kartą puikiai praleisti laiką“, – sako „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas.

Kaune minima tarptautinė aludarių diena

Užsakymo nr.: PT_84886923