Šiuo metu kai kurių didmiesčių paštomatai yra aptarnaujami darbo dienomis net kas valandą, siekiant nuolat pripildyti atsilaisvinusius skyrelius. Tai padeda sumažinti vėlavimų kiekį, tačiau daugiau nei 10 tūkst. paštomatinių siuntų nuolat „stoja“ į eilę pakliūti į paštomatą.

Gyventojų prašoma, gavus SMS žinutę, siuntą atsiimti OMNIVA paštomate kaip įmanoma skubiau arba išaugęs vėlavimų skaičius ir siuntos pristatymo terminas toliau tik didės. Nuo šiol galima sekti, kurie iš paštomatų yra perpildyti (informacija nuolat atnaujinama). Visų 300 OMNIVA paštomatų, iš kurių 298 yra įrengti lauke, sąrašas čia.

„Šiandien esame situacijoje, kai gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis per labai trumpą laiką. Karantino laikotarpis augino apsipirkimą internetu ir atitinkamai siuntų skaičių tokiu tempu, kokio nebūna net kalėdiniu metu. Tokių pokyčių rinkoje tikėjomės sulaukti per ateinančius metus ar dvejus, o jie įvyko per savaitę. Nors darome viską, ką galime, siekdami užtikrinti itin svarbią paslaugą piliečiams, apribojami prekybos centrų darbo laikai, išaugęs siuntų kiekis, naujų papildomų darbuotojų samdymas ir kita būtinoji paslaugų plėtra, tokia kaip siuntų į paštomatus išvežiojimas kas valandą, greitu metu gali nebeleisti veikti tokiomis pat sąlygomis, kokios buvo prieš karantiną. Tiek kainos prasme, tiek procesų ar kitais paslaugos bruožais. Prognozuojame, kad toks e. komercijos augimas tikėtina išliks ir artimiausioje ateityje“, – sako „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

Omniva paštomatas

Pasak S. Bielskio, dėl šiuo metu ženkliai suaktyvėjusios e. prekybos ir piliečių poreikio būtinas siuntas bei prekes gauti be tiesioginio kontakto, paštomatai vis dažniau tampa visiškai užimti ir siuntos „stoja“ į eilę arba yra nukreipiamos į kitą artimiausią laisvą paštomatą.

„Fiziškai turime 34 tūkst. paštomatų skyrelių, į kuriuos kasdien galime pristatyti siuntas, o siuntų skaičius į juos – masiškai išaugęs. Labai prašome klientų greičiau atsiimti siuntas. Patys imamės visų įmanomų papildomų priemonių taip pat, suvaldyti šiuos srautus – plečiame klientų aptarnavimo skyriaus resursus tiek įmonės viduje, tiek išorinių partnerių paslaugomis. Jau šiai dienai turime 70 naujų darbuotojų“, – pastebi „Omniva LT“ vadovas.

Užsakymo nr.: PT_83948709