„Prasidėjus šventinio sezono nuolaidų karštinei, geriausių ir norimiausių žaislų labai greitai nebelieka. Todėl protingi Kalėdų seneliai populiariausių žaislų dairytis pradeda gana anksti, tokiu būdu gali rinktis iš plačiausio prekių asortimento ir įsigyti geriausia kaina“, – teigia „Pigu.lt“ komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė.

Tai, kad pats laikas žvalgytis žaislų dovanoms, iškalbingai rodo pardavimų statistika. Lyginant su paskutine rugsėjo savaite, lapkričio viduryje „Pigu.lt“ žaislų pardavimai jau yra išaugę kone 4 kartus.

Raimonda Strazdauskaitė

Pandemija paveikė žaislų asortimentą

Dar pavasarį dėl pasaulinės pandemijos visame pasaulyje strigo gamyklų veikla. Pasak prekybininkų, žaislų šiemet pagaminta mažiau, tad rinkoje jaučiamas produkcijos trūkumas.

„Didžiausias trūkumas rinkoje yra jaučiamas konstruktorių, dėlionių kategorijoje, nes tai yra žaislai, kurie vis labiau populiarėja ne tik tarp vaikų, bet ir tarp suaugusiųjų. Kadangi šventiniam laikotarpiui „Pigu.lt“ tradiciškai pradedame rūpintis dar pavasarį, manome, kad mūsų atsargų pakaks tam, kad kiekvienuose namuose gyvuotų Kalėdos“, – sako R. Strazdauskaitė.

Monopolis – tikra stalo žaidimų klasika, mėgstama ir vaikų, ir suaugusių.

Šiemet, kaip ir pernai, tarp populiariausių kalėdinių dovanų – kalbantys, dainuojantys, įvairius garsus leidžiantys, radijo bangomis valdomi, besitransformuojantys, skraidantys, važiuojantys ar kitaip interaktyvūs žaislai. Jau keletą metų vieni mėgstamiausių yra „Fur Real“ pūkuoti, kalbantys ir visaip stebinantys gyvūnėliai. Jei pernai metų žaislu tapo meškinas, šiemet simpatijas renka kengūra. Populiarumo nepraranda ir stalo žaidimai, stambiagabaričiai žaislai, kuriuos itin pamėgo ne tik kaip žaidimų draugus, bet ir interjero detales. „Pigu.lt“ duomenimis, šiemet kaip šventinės dovanos taip pat populiarios įvairios priemonės rankdarbiams – mozaikos, lipdymo, piešimo reikmenys ir pan.

LEGO Hario Poterio advento kalendorius – tikra staigmena ištikimiems burtininko fanams.

Žaidžia ne tik vaikai

Jau keletą metų perkamiausių žaislų pozicijų neužleidžia klasika tapę konstruktoriai. Užsidarius įvairiems būreliams, jie gelbėja veiklos namie pritrūkusius vaikus – konstruktorių populiarumas išaugo nuo pirmojo karantino pradžios. Tarp populiariausių – „Lego“. Šių metų rudenį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų parduota 2 kartus daugiau. Šiemet „Pigu.lt“ prekybos centras internete pristatė ir naują kategoriją – „Lego“ konstruktorius suaugusiems, kurie yra sudėtingesni, sudaryti iš daugiau smulkių detalių.

Pictionary Air – interaktyvus žaidimas visai šeimai, skatinantis kūrybiškumą.

„Pardavimai rodo, kad „Lego“ yra populiarus visos šeimos žaidimas: jį mėgsta tiek vaikai, tiek iš naujo atranda suaugusieji. Smagiausia yra tai, kad spalvotos kaladėlės prie vieno stalo smagiam ir kokybiškam laikui drauge suburia visą šeimą“, – tvirtina „Pigu.lt“ komunikacijos vadovė.

SMIKI interaktyvus šuniukas su pavadėliu vaikšto, skleidžia garsus ir elgiasi kaip tikras gyvūnas.

Šiuo laikotarpiu pirkinių krepšelyje itin dažnai atsiduria advento kalendoriai. Šiemet jų asortimente kaip niekada gausu ir įvairių, pradedant „Lego“, „Playmobil“, baigiant grožio ir kosmetikos prekių ar net šunims skirtais advento kalendoriais.

SMIKI medinė automobilių stovėjimo aikštelė su liftu, bokštu, sraigtasparniu bei mediniais mašinėlių modeliais.

Pirkėjai atranda pigesnius prekinius ženklus

„Prie „Pigu.lt“ prekybos centro internete nuolat prisijungia nauji prekybininkai, todėl šiemet pirkėjams galime pasiūlyti gerokai platesnį žaislų pasirinkimą – asortimente turime beveik 15 tūkst. žaislų. Tarp jų ne tik klasika tapusių, bet ir įvairių naujų žaidimų, netradicinių ar stambiagabaričių žaislų“, – teigia R. Strazdauskaitė.

„Pigu.lt“ komunikacijos vadovė pasakoja, kad pirkėjų įpročiai po truputį kinta. Jei anksčiau daugiausiai rinkdavosi tik visiems gerai žinomus prekės ženklus, tai pastaraisiais metais vis dažniau išbandomi ir ne tokių garsių gamintojų žaislai, kurie savo išvaizda ir funkcijomis panašūs, tačiau jų kaina yra žymiai draugiškesnė.

SMIKI asortimentą galima rasti Pigu.lt parduotuvėse
Foto: Organizatorių nuotr.

„Stebime, kaip auga socialinių tinklų įtaka klientų pasirinkimui. Įvairūs tinklaraščiai, „unboxing“ vaizdo įrašai praplečia vartotojų akiratį, leidžia artimiau susipažinti su žaislais ir nebijoti išbandyti nežinomus prekinius ženklus. Vienas tokių atradimų lietuviams yra „Smiki“, kuriuo Lietuvoje prekiauja tik „Pigu.lt“. Šiemet „Smiki“ žaislų pardavėme 3 kartus daugiau nei pernai“, – tvirtina R. Strazdauskaitė.

„Smiki“ gaminiai apima nuo kramtukų kūdikiams iki muzikinių instrumentų vaikams, konstruktorių ir lavinamųjų žaislų. Šis prekės ženklas taip pat prekiauja įvairia įranga (vežimėliais, lopšiais, automobilinėmis kėdutėmis) ir aksesuarais (seilinukais, puodeliais, rankšluosčiais, kuprinėmis ir pan.), kurie neretai taip pat tampa kalėdine dovana.