Parduotuvėje ne tik pasikeitė interjero dizainas, bet ir padaugėjo grožio prekių asortimento. Būtent šioje „Drogas“ parduotuvėje pirkėjai ras plačiausią grožio prekių pasiūlą, lyginant su kitomis tinklo parduotuvėmis. Taip pat naujos koncepcijos parduotuvėje yra ypač platus veido kaukių bei Korėjietiškų grožio prekių asortimentas, kuris užima net 6 metrų plotą, makiažo studija, kurioje pirkėjai gali išbandyti dekoratyvinę kosmetiką arba patys, arba kreipiantis į parduotuvėje esančius makiažo specialistus. Be to, čia galima rasti itin platų spalvingos ir madingos „NYX Professional Makeup“ prekinio ženklo dekoratyvinės kosmetikos.

„Drogo“ atidarymas

Grožio produktų naujienomis domėjosi žinomos Lietuvos tinklaraštininkės, modeliai, vizažistės. Tarp svečių buvo galima išvysti socialinių tinklų žvaigždę Viktoriją Strelčiūnaitę, papuošalų kūrėją Elvyrą Monginienę, floristę Aliną Juodienę, „Mis Lietuva 2019“ finalistę Gintarę Dainytę bei kitas žinomas moteris. Vakaro vedėja Indrė Stonkuvienė moderavo diskusiją, kurios metu Ieva Swan pasakojo apie veido bei plaukų priežiūros rutiną šaltuoju sezonu, Kamilė Kanapeckaitė atskleidė makiažo subtilybes, padėsiančias sužibėti šventinių vakarėlių metu, o stilistė Viktorija Šaulytė papasakojo, be kokių grožio priemonių ji neįsivaizduoja savo kasdienybės.

„Vidinis pasitikėjimas savimi, meilė sau kiekvienai moteriai suteikia grožio. Turime nepamiršti, jog spindėti galime ne tik makiažo pagalba. Džiuginkime aplinkinius savo šypsenomis bei skleiskime gerą nuotaiką“,- kalbėjo I. Stonkuvienė. Indrei antrina K. Kanapeckaitė ir priduria, jog kiekvienos moters grožis spindi iš jos vidaus, o makiažas tai gali pabrėžti. „Šiandien renginyje su merginomis pasidalinau pagrindiniais patarimais, kokių priemonių dėka kiekviena iš mūsų gali susikurti žėrintį šventinį makiažą. Kiekvieną moterį raginu paeksperimentuoti, nebijoti daugiau blizgesio tiek renkantis makiažo produktus, nagų laką, tiek plaukų formavimo priemones, juk artėja gražiausias laikas metuose – žiemos šventės“.

„Drogo“ atidarymas

Siurprizai klientams nesibaigė ne tik parduotuvės atidarymo dieną, bet ir šeštadienį. Pirkėjams buvo organizuojamas „Drogas“ klientų dienos renginys, kurio metu nuo 12 iki 18 valandos visi norintys galėjo nemokamai išbandyti makiažo specialistų paslaugas, atlikti veido odos diagnostiką bei konsultuotis plaukų bei veido priežiūros klausimais.

Generalinė „Drogas“ direktorė Lietuvoje Daina Žymantė atskleidė, kad kompanija yra paruošusi kur kas daugiau staigmenų savo klientams. „Mes klausomės klientų ir atsižvelgiame į jų poreikius bei idėjas, kaip galime sukurti dar geresnę patirtį, apsiperkant „Drogas“ parduotuvėse. Būtent dėl šių priežasčių atnaujinome parduotuvę, kurioje – pats plačiausias grožio prekių asortimentas“.

„Drogo“ atidarymas

Apie prekybos tinklą „Drogas“

„Drogas“ yra didžiausias grožio, sveikatos, higienos ir namų apyvokos prekių mažmeninės prekybos tinklas Latvijoje ir Lietuvoje, šiose šalyse turintis 144 parduotuves, iš kurių 54 įsikūrusios Lietuvoje. Iš viso Latvijoje ir Lietuvoje UAB „Drogas“ dirba 1350 darbuotojų. Nuo 2004 metų UAB „Drogas“ yra A.S. „Watson Group“ mažmeninės prekybos grupė.

Apie A.S. „Watson Group“ mažmeninės prekybos grupę

A.S. „Watson Group“ buvo įkurta 1841 m. Honkonge. Tai yra didžiausias tarptautinis sveikatos ir grožio mažmeninės prekybos tinklas pasaulyje, valdantis 15 200 parduotuvių su 12 mažmeninės prekybos prekių ženklų 25 rinkose, kuriose dirba daugiau nei 140 000 darbuotojų.

2018 metais A.S. „Watson Group“ deklaravo 21,5 milijardo JAV dolerių pajamas. Kasmet daugiau nei 5 milijardai klientų perka fizinėse parduotuvėse ir internete, priklausančiose A.S. „Watson Group“.
A.S. „Watson Group“ taip pat priklauso tarptautiniu mastu žinomam konglomeratui „CK Hutchison Holdings Limited“, kuris turi 5 pagrindines verslo kryptis: uostų ir su jais susijusias paslaugas, mažmeninę prekybą, infrastruktūrą, energetiką bei telekomunikacijas daugiau nei 50 šalių.

Užsakymo nr.: PT_82936181