Pagalba buhalteriui

Atkreipę dėmesį į problemas, su kuriomis susiduria buhalterinę apskaitą vykdantis personalas , inovatoriai „Robolabs“ sukūrė inovatyvų sprendimą buhalterijai, leidžiantį visus pirminius dokumentus, nuo čekių iki sutarčių, pateikti sistemoms įvairiais formatais, įskaitant nuotraukas iš mobiliųjų įrenginių. Inovacija pasižymi lengvu ir paprastu procesų valdymu. Sukurtoje platformoje galima peržiūrėti pateiktų dokumentų sąrašą, susipažinti su dokumentų apdorojimo statusu, atrasti nuorodas į apdorotus dokumentus bei paliktus buhalterio komentarus. Kadangi visi dokumentai apdorojami besimokančios sistemos realiu laiku, tai suteikia galimybę įmonės vadovui arba buhalteriui gyvai stebėti finansinius rezultatus intuityviose ataskaitose.

Inovacijos kūrėjai teigia, kad skaitmenizuoti ir optimizuoti elektroniniai sprendimai supaprastina tokius kasdienius procesus, kaip komandiruočių ar kasmetinių atostogų suteikimas darbuotojams. Visi elektroniniai dokumentai pasirašomi elektroniniu parašu ir saugiai archyvuojami serveriuose, taip užtikrinant duomenų apsaugą. Platformos kūrėjai rado sprendimą sujungti savo produktą su valstybinėmis institucijomis, bankais ir mokėjimo įstaigomis, taip neatsilikdami nuo didžiųjų pasaulinių buhalterinės apskaitos programų gamintojų.

Inovacijos kūrėjai pažymi, jog šiuolaikiniame pasaulyje yra sukurta ir vis sukuriama daugybė inovatyvių sprendimų, todėl norint būti konkurencingais, tenka ieškoti išskirtinumų, kurie būtų pranašesni lyginant su rinkoje esančiais analogais. O tokiais, kūrėjų, gali tapti robotizacijos dėka optimizuojami sprendimai ir ekologija. Tad įmonės, optimizavusios laikui imlią veiklą, daugiau žmogiškųjų resursų gali skirti savo idėjų vystymui.

Kalbant apie ekologiją, inovatyvi buhalterinė platforma prisideda prie gamtos tausojimo ir skatina naudoti mažiau popieriaus, inovatoriai skaičiuoja, kad daugiau nei 5 000 personalo dokumentų per praėjusius metus buvo pasirašyti elektroniniu būdu.

Bendravimui su klientais

Bendravimas su klientais – viena svarbiausių verslo sudedamųjų dalių. Būtina užtikrinti sklandų, greitą ir patogų bendravimą. Lietuvių inovatoriai „Yellow Hammock“, pasitelkdami mašininio mokymo platformą, siekia išplėsti pasirinktos programinės įrangos (t.y. service desk, heldesk bei CRM) funkcines galimybes, sudarant sąlygas autonominiam procesų valdymui, kuomet klientui pateikus užklausą į ją sistema atsako realiu laiku.

Kaip teigia patys kūrėjai, inovacija pasižymi šiomis inovatyviomis funkcijomis – analize realiu laiku ir vartotojų elgsenos bei administratorių ar inžinierių veiklos analitika, autonominiu užduočių bei užklausų valdymu bei analize, iš įvairių komunikacijos kanalų, skambučių centro analitika (kartu su speech-to-text transkripcijos galimybėmis, kurių pagalba, sukauptus duomenis, galima panaudoti priimant svarbius sprendimus, produktų ar paslaugų asortimento tobulinimui bei darbuotojų mokymui). Dirbtinio intelekto valdomi automatizuoti skambučiai yra skirti pranešti sprendėjų grupėms ar atsakingiems asmenims apie iškilusias problemas ar jiems priskirtas užduotis dienos bei nakties metu.

MITA nuotr.

Kurdami šią sistemą, inovatoriai ieškojo sprendimų, kaip būtų sumažinti žmogiškųjų išteklių kaštai, taip suteikiant maksimalų lankstumą (pasinaudojus didele sistemos konfigūracijos galimybių gama), veiklos procesai ir darbuotojams tenkantis krūvis, o taip pat , jog visos iškylančios problemos būtų sprendžiamos realiu laiku, nenukeliant jų vėlesniam laikui ir klientui nereikėtų laukti atsakymo. Tai svarbu, kai įmonei trūksta žmogiškųjų resursų arba darbuotojai atlieka kitas, su gamyba bei pardavimu, susijusias užduotis tuo pat metu. Startuolis teigia, kad kuriant ar vystant inovatyvius sprendimus, svarbu maksimaliai išnaudotivisas esamas naujausių technologijų galimybes, sprendimus bei adaptuoti konkretiems verslo poreikiams, o greitas ir sklandus klientų aptarnavimas gali būti vienas iš jų.

Turi idėja, bet trūksta investicijų?

Galbūt ir jūs turite sprendimą, kaip darbo procesus dar labiau optimizuoti ir palengvinti? Kviečiame inovatyvius produktus ar paslaugas kuriančius inovatorius dalyvauti šiose MITA programose ir priemonėse investicijoms gauti:

• Inočekiai

Skirta: privatiesiems juridiniams asmenims, pradedantiems ar jau vykdantiems inovacinę veiklą. Inovacinio čekio dydis priklauso nuo vykdomos veiklos ir gali siekti iki 76 tūkst. Eur.

• Inostartas

Skirta: smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, veikiantiems ne ilgiau kaip 36 mėnesius. Projekto dydis priklauso nuo vykdomos veiklos ir gali siekti iki 46 tūkst. Eur.

• Inopatentas

Skirta: juridiniams asmenims, siekiantiems apsaugoti intelektinės nuosavybės teises tarptautiniu mastu.

Tinkamos išlaidos – oficialūs mokesčiai, patentinių patikėtinių paslaugos. Didžiausia MITA skiriamų investicijų suma vienam išradimui ar dizainui – 30 tūkst. Eur.

• Partnerių paieškos vizitai

Skirta: įmonėms, ieškančioms partnerių užsienio šalyse.

Finansuojamas dalyvavimas įvairiuose renginiuose ir susitikimuose užsienyje, apmokant kelionės, gyvenamojo ploto nuomos, renginio dalyvio mokesčio išlaidas.

Vizitų tikslas – rasti partnerių dalyvauti tarptautinėse programose („Horizontas 2020“, „Eurostars-2“, „Eureka“, ir kt.) bei pritraukti investicijų verslo plėtrai.

Straipsnių ciklas parengtas pagal projektą „Technologijų ir inovacijų populiarinimas“, kuris yra finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Projekto tikslas – populiarinti technologijų pažangą ir inovacijas, informuojant verslą ir verslui imlią visuomenę apie mokslinių tyrimų vykdymo ir inovacijų diegimo naudą. Projektą vykdo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA).


Užsakymo nr.: PT_81584407