„Siekiame, kad mūsų prekybos tinklo klientai galėtų rasti ne tik tarptautinių prekių ženklų produkcijos, bet ir kuo plastesnį Lietuvos gamintojų asortimentą. Na, o šie metai tik dar kartą parodė, kad pagalba vietiniams verslams gali būti gyvybiškai svarbi. Vienas naujausių lietuviškų vardų, kuriuos mūsų klientai „Lidl“ parduotuvėse galės rasti kasdien – šviežius makaronus gaminanti „Bravopasta“. Džiaugiamės, kad prieš pusmetį užsimezgęs bendradarbiavimas padeda įmonei augti ir toliau plėsti savo pirkėjų ratą“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausioji asortimento vadovė Ilona Čiužienė.

Šiandien „Lidl“ parduotuvių nuolatiniame asortimente prekybos tinklo klientai gali įsigyti „Bravopastos“ pagamintų vaikiškų makaronų „Niam niam“ be kiaušinių.

Pasitikėjimą įgavo ne iškart

I. Adomavičius pasakoja, kad tik įsteigus įmonę, tiek prekybos tinklai, tiek šalies gyventojai į šviežių makaronų konceptą žiūrėjo atsargiai, tačiau laikui bėgant, pavyko pelnyti jų pasitikėjimą.

„Pastačius mūsų gamyklą, šviežių makaronų rinka Lietuvoje buvo praktiškai neegzistuojanti, todėl turėjome galvoti, kur šią produkciją išnaudoti. Dėl to makaronus ėmėme pardavinėti patys, atidarėme mažą restoranų tinklą, o tokiu būdu pavyko išgarsinti savo vardą. Ilgainiui sulaukėme ir garsesnių klientų pagyrų, o netrukus – pasiūlymų bendradarbiauti su didesniais prekybininkais. Džiaugiamės, kad dar karantino metu pradėtas bendradarbiavimas su „Lidl“ visai neseniai tapo dar artimesnis“, – sako įmonės vadovas.

„Bravopasta“


Papildomos investicijos į kokybę

„Bravopasta“ direktorius pratęsia, kad produkcijos kokybei jie skiria išskirtinį dėmesį, o šviežių makaronų gamybai naudojami miltai atkeliauja iš makaronų gimtinės – Italijos.

„Mūsų naudojami kietųjų kviečių miltai atvyksta iš Italijoje esančio malūno, kuris yra pripažintas vienas geriausių Europoje. Jie – kiek brangesni, tačiau tokiu būdu investuojame į nepriekaištingą makaronų skonį ir aukštą jų kokybę. Pastarąją stengiamės užtikrinti ir gamybos proceso metu – makaronus pasterizuojame 95 laipsnių temperatūroje ir taip atsikratome bakterijų, o juos pakuojame naudodami apsaugines dujas. Galiausiai, nepamirštame ir aplinkos, todėl makaronų laikymui naudojame dėžes, pagamintas iš 100 proc. perdirbto kartono“, – sako I. Adomavičius.

Vertina „Lidl“ lankstumą derybose

Jis priduria, kad nors „Bravopasta“ – maža įmonė, tačiau jos DNR slypi didelės ir su partnerių pagalba augti pasiryžusios bendrovės užuomazgos.

„Partnerystė su „Lidl“ sukūrė puikias sąlygas mūsų tobulėjimui – nuo pat bendradarbiavimo pradžios, tai buvo prekybos tinklas, kuris įsiklausė į tiekėją, ieškojo kompromisų ir lanksčiai žiūrėjo į mūsų gamybos pajėgumus ir pristatymo terminus. „Lidl“ – didžiulė organizacija, tačiau kiekvieną kartą atėjus į derybas, jautėme, kad sėdime prie to paties stalo, o į mus nebuvo žiūrima iš aukšto. Tikimės, kad ateityje ir toliau galėsime augti kartu su šiuo prekybos tinklu“, – tvirtina įmonės direktorius.