Ypatingą dėmesį kokybei bei estetiškai skirianti viena didžiausių Skandinavijos e. prekybos lyderių siūlo ne tik platų mados prekių asortimentą visai šeimai, bet ir sporto bei namų apyvokos prekes. E. parduotuvė Boozt.com visoje Šiaurės Europoje turi virš 2 mln. aktyvių klientų ir sėkmingai plečia klientų ratą, atverdama duris Baltijos šalims – Lietuvai, Latvijai ir Estijai.

Boozt.com el. parduotuvė

„Skandinaviška estetika ir vertybės Baltijos šalių gyventojams tampa vis artimesnės. Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojai domisi iš Šiaurės atkeliaujančiomis mados tendencijomis, vertina skandinaviškus prekių ženklus ir dizainą, gaminių kokybę ir tvarumą. Džiaugiamės galėdami Baltijos šalyse pristatyti vieną Skandinavijos e. prekybos lyderių.“, – sako bendrovės „Boozt Baltics“ vadovė Agnė Pargaliauskaitė.

Žinomi prekių ženklai, patrauklios kainos ir nuolat atnaujinamas asortimentas

„Savo klientams siekiame suteikti ne tik platų, bet ir jų poreikius geriausiai atitinkantį asortimentą, todėl prekių ženklų portfelis yra nuolatos atnaujinimas. Norime atkreipti pirkėjų dėmesį į šiuo metu geriausius savo klasės produktus ir kūrėjus, kuriuos vienija laikui nepavaldus dizainas ir kokybė“, – sako A. Pargaliauskaitė.

Boozt.com elektroninė parduotuvė

„Boozt“ prekių ženklų portfelį sudaro tiek žemesnių kainų lygio ženklai – „GAP“, „Lindex“, „Jack & Jones“, „Vero Moda“, tiek ir „premium“ segmento – „Ralph Lauren“, „HUGO Boss“, „Coach“, „Weekend Max Mara“ ir daugybė kitų.

Bene daugiausia dėmesio pirkėjų tarpe sulaukia tarptautiniai gerai pasaulyje žinomi gamintojai – „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“, „GANT“, „Adidas“, ir, žinoma, skandinavišką dizainą atstovaujantys ženklai – „Fillipa K“, „Holzweiler“, „Samsøe Samsøe“ ir kt. Vaikiškų prekių asortimente „Boozt“ siūlo šiuo metu itin populiarius „Reima“, „Liewood“, „Didriksons“, „Name It“ ir daugybę kitų prekių ženklų.

Tikrieji tendencijų mylėtojai, besidomintys skandinaviška mada, neabejotinai įvertins „Ganni“, „Rotate by Birger Christensen“, „By Malene Birger“, „Baum Und Pferdgarten“ kūrėjus, kurių kitose mados platformose neras.

Boozt.com elektroninė parduotuvė

„Dirbame su daugybe skirtingų prekių ženklų, tad nuolatos papildome Boozt.com asortimentą ne tik naujausių kolekcijų drabužiais, bet ir riboto leidimo ar specialiomis kolekcijomis, dizainerių gaminiais. Žengdami į naujas rinkas, dairomės ir naujų jose aktualių partnerių, plėsdami siūlomą asortimentą jau įvertintais prekių ženklais bei vietinių kūrėjų darbais, taip suteikdami naudą pirkėjui ir galimybę kūrėjams pristatyti savo prekes platesnėms rinkoms. Pavyzdžiui, šiuo metu mūsų e. parduotuvėje jau galima rasti ir Lietuvos kūrėjų prekių ženklą „The Knotty Ones“, kuris tapo pasiekiamas mūsų pirkėjams ne tik Baltijos šalyse, bet ir Skandinavijoje“, – sako A. Pargaliauskaitė.

Boozt.com elektroninė parduotuvė

Pasirūpinkite ne tik savo stiliumi, bet ir namais

Skandinaviško minimalizmo ir estetikos mylėtojams Boozt.com siūlo ir platų stilingų namų apyvokos reikmenų bei Skandinavijos dizainerių interjero prekių asortimentą. Atnaujinti savo namus ir kurti minimalizmo dvasia dvelkiančią estetiką padės daugiau nei 10 000 siūlomų prekių Boozt.com el. parduotuvėje. Šiame asortimente klientai atras Šiaurės šalyse itin pamėgtus „Skelton“, „Humble Living“, „Nordlux“, „Iittala“, „Marimekko Home“, „Muubs“ ir kitus populiariausius interjero ir namų dekoro prekių ženklus.

„Džiaugiamės, kad savo klientams galime pasiūlyti ne tik platų, jų poreikį atitinkantį asortimentą, bet ir patrauklias kainas bei ypatingas akcijas, kurių metu norimus drabužius ar namų prekes galima įsigyti ženkliai mažesnėmis kainomis, nei įprastai. Esame technologijų įmonė, tad nuolat atnaujiname ir pačią savo e-parduotuvę tam, kad apsipirkimas būtų sklandus, patogus ir paprastas“, – sako bendrovės „Boozt Baltics“ vadovė.

Užsakymo nr.: PT_89259759