Gamtinės aplinkos būklė yra vienas reikšmingiausių aspektų, darančių įtaką ne tik žmogaus socialinei raidai ir ekologiniam saugumui bet ir verslo plėtros perspektyvoms. Įmonių įsitraukimas į gamtos, gyvūnų ir biologinės įvairovės išsaugojimą vis dar ribotas. Įvairių organizacijų aplinkosaugos iniciatyvos gerina įmonės reputaciją, darbuotojų ir klientų lojalumą, mažina neigiamą įmonės poveikį aplinkai, didina darbuotojų ir bendruomenės sąmoningumą. Aplinkosaugos įsipareigojimus laisvai deklaruoja tiek didelės, tiek mažos įmonės.

Dabartinėmis aplinkybėmis norint atlikti esminius pakeitimus, pvz., sumažinti poveikį aplinkai, reikia iš naujo įvertinti įmonės strategiją. Pasukant į žaliąjį kursą, reikia paaiškinimo, kodėl tai yra daroma? Ar tai tikras įsipareigojimas aplinkai ir pripažinimas, kad bendrai savo veiksmais vis dar galime pakeisti klimato kaitą ir jog artimiausiu metu esame pasirengę atsisakyti dalies savo uždarbio? Ar tai dėl aplinkos spaudimo – partneriai, kurie tapo ekologiški ir tikisi to iš savo partnerių ir visos tiekimo grandinės? Aplinkos apsauga dažnai naudojama kaip rinkodaros tikslas, siekiant parduoti ją vertingam klientui, nesigilinant į poveikį aplinkai ir veiksmus, kurių galima imtis siekiant jį sumažinti.

Vienas iš geriausių aplinkosauginės srities įmonių pavyzdžių yra ,,Kvapų namai“, kurie mažuosiuose socialiai atsakingų įmonių apdovanojimuose, buvo išrinkti aplinkosaugos srities laimėtojais. Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios 2008 metais iki dabar ši įmonė turi socialinės atsakomybės aplinkosaugos ir tvarumo politikos nuostatas. Gamyboje nenaudoja jokių sintetinių ingredientų, tik natūralias gamtiškas medžiagas. Plačiau apie šios ir kitų socialiai atsakingų įmonių veiklą ir svarbą kviečiame išgirsti dalyvaujant renginyje - ,,Aplinkosaugos vaidmuo įmonių socialinėje atsakomybėje”. Renginys vyks kuris vyks sausio 20d. 9: 00, Microsoft Teams platformoje. Renginys nemokamas, tačiau visi norintys dalyvauti turi užsiregistruoti šioje formoje.

Straipsnis parengtas Lietuvos verslo konfederacijos, įgyvendinant projektą „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“, finansuojamą Europos socialinio fondo lėšomis.

Užsakymo nr.: PT_89190963