„Pandemija ir karantinas augino el. verslus neįtikėtinais greičiais, mat žmonės buvo priversti atrasti apsipirkimo internetu džiaugsmą, todėl apie ką pasikalbėti el. verslų atstovai ir jiems paslaugas teikiančios bendrovės šiemet tikrai turėjo. Visgi pandemija nebuvo pagrindinė šių metų konferencijos tema, šiandien visi suka galvas, kaip išlaikyti išaugusius klientų srautus, todėl didžiausią dėmesį skyrėme el. komercijos įrankių ir paslaugų tendencijoms. Didelio pasisekimo šiemet sulaukė ekspo zona – šiemet čia stendus turėjo daugiau nei dvidešimt bendrovių, dalyviai bendravo, mezgė naudingas pažintis, dalinosi idėjomis ir įžvalgomis. Matydami ekspo zonos sėkmę kitąmet tikrai jai skirsime dar daugiau dėmesio ir plėtosime tam, kad el. komercijos rinkos dalyviai turėtų progą bent kartą metuose geriau pažinti rinką ir rasti reikiamų kontaktų verslų plėtrai“, – sako Deividas Talijūnas, konferencijos „E-komercija’21“ organizatorius ir el. komercijos sprendimus teikiančios įmonių grupės „All Digital group“ vadovas.

E-komercija’21

Daug naudingos informacijos per vieną dieną

Vienas konferencijos dalyvių, Mažvydas Jazbutis, UAB „Shipaway“ direktorius, pasibaigus konferencijai dalinosi savo įspūdžiais: „Dalyvavimas tokioje konferencijoje yra puiki galimybė ne tik susipažinti su naujausiomis el. komercijos tendencijomis, pasisemti naujų idėjų, bet ir reprezentuoti savo veiklą tikslinei auditorijai, užmegzti naujų naudingų pažinčių bei pasidalinti patirtimi. Džiugino tai, kad konferencijos metu ir dalyviai, ir partneriai noriai dalinosi savo įžvalgomis bei idėjomis“.

Mažvydas Jazbutis

Jam antrino ir „PIGU“ el. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas, sakęs, kad el. prekyba dabar išgyvena tikrą aukso amžių: tie, kas prekiavo dar iki pirmojo karantino, stipriai padidino prekybos apimtis, žengia į naujas rinkas, o tie, kas to nedarė, šiuo metu sparčiai mokosi prekiauti internete: „Tokios konferencijos yra labai gera galimybė per vieną dieną gauti daug naudingos informacijos – čia susirenka stipriausi el. komercijos rinkos žaidėjai, dalinasi naujausia, aktualia informacija, o kur dar galimybė „gyvai“ pabendrauti ir čia pat vietoje išsiaiškinti dominančius klausimus. Tai tikrai praktiška konferencija, kur žinių gali pasisemti ir „pradinukas“, ir el. prekybos profesionalas“.

Raimondas Žilėnas

R. Žilėno teigimu, „PIGU“ stendą konferencijoje lankė ir dar tik besidomintys galimybe prekiauti „Pigu.lt“ prekybos platformoje, ir jau esami partneriai, bendrovės atstovai ne tik užmezgė naujų ryšių, bet ir pabendravo su esamais klientais: „Visada įdomu sužinoti, kaip jiems sekasi, kuo gyvena, ir paieškoti sprendimų, kaip ir kuo galime būti naudingi, kad jiems prekiauti mūsų prekyvietėje sektųsi dar geriau“.

E-komercija’21

Dalyviai nebuvo tik pasyviais žiūrovais

Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalyse, komentuodamas vykusią el. komerijos konferenciją sakė, kad būtent el. komercijos rinkos bendruomenė pastaruoju metu praėjo pagreitintą patirčių ratą, susidūrė su aibe iššūkių, dinamikos ir naujovių. „Visą šią patirtį reikia suvirškinti, reflektuoti ir apibendrinti – tai visgi kokių pamokų el. komercijos atstovai išmoko, kas labiausiai pasiteisino, kurie modeliai nuvylė. O svarbiausia, ką gi daryti toliau – ko galime laukti tiek netolimoje ateityje, tiek ilgesnėje perspektyvoje, kaip tinkamai siekti gerų rezultatų ir kokius įrankius pasitelkti. Kur gi dar geriau visa tai apibendrinti, jei ne Lietuvos el. komercijos rinkai dedikuotoje konferencijoje“, – sakė R. Mažulis.

Rimantas Mažulis

Pasak jo, konferencijoje labiausiai įsiminė ir įspūdį paliko dalyvių įsitraukimas: „Būdami prekybos technologijų kūrėjais dalyvaujame įvairaus pobūdžio renginiuose Baltijos šalyse, Europoje ar JAV. Ir neretai matome, kad konferencijų ir parodų dalyviai tampa žiūrovais ir mažiau aktyviais ekspozicijų dalyviais. Šiuo atveju įsitraukimas ir domėjimasis buvo didžiulis, susirinkusieji buvo smalsūs, žingeidūs ir suinteresuoti. Tai manau tik dar kartą patvirtina, kokiame svarbiame taške šiuo metu yra el. komercijos veikla“, – sakė jis.

Užsakymo nr.: PT_88330843