„Franšizės davėjas gavėjui įsipareigoja suteikti visą savo verslo schemą, reklaminę medžiagą, konsultacijas, techninę pagalbą, padėti samdyti ir atestuoti personalą. Turime stiprią marketingo ir IT pusę bei ilgametę patirtį rinkoje, tad gauname išties nemažai užsakymų. Tam, kad nenukentėtų kokybė ir visi klientai būtų patenkinti, reikalinga didelė komanda. Šiuo atveju mes visas turimas žinias, „know how“ ir patirtį perduodame partneriams lokaliose rinkose, kad šie galėtų dirbti su sąlyginai nedideliu užsakymų kiekiu ir teikti paslaugas kruopščiai ir itin kokybiškai“, – aiškina D. Čukanov.

„Brilliance ceiling“ vadovo pasiteiravus, kokią naudą gauna įmonės ir rangovai, bendradarbiaudami franšizės forma, pašnekovas sako, kad privalumus galima suskirstyti į 6 segmentus.

„Pirmiausia vertėtų paminėti išskirtines teises naudotis „Brilliance ceiling“ prekės ženklu. Šis prekės ženklas yra vienas rinkos lyderių, todėl klientai labiau pasitiki žinomais prekės ženklais, nei „vienadieniais“ tiekėjais. Antra – franšizės gavėjas dirba tik su kokybiškomis ir sertifikuotomis medžiagomis bei gauna patogesnę ir greitesnę logistikos paslaugą. Labai svarbu ir tai, kad įmonėms nebereikia sukti galvos, kaip gauti užsakymus, nes tiek marketingu, tiek pirminiais skambučiais su klientais pasirūpina mūsų specialistai, ir tik tuomet, kai klientas pasiruošęs išmatavimui – franšizės gavėjas gauna šį užsakymą.

Verta paminėti ir garantuotus užsakymus. Tai reiškia, kad darbo įmonėms ir rangovams visuomet yra. Nereikėtų pamiršti ir nuolatinių komandos mokymų, kaip dirbti efektyviai ir pelningai ir, žinoma, galimybės naudotis mūsų pačių kurta programine įranga, kuri taupo darbuotojų laiką bei kelis kartus pagreitina procesus“, – pasakoja D. Čukanov.

Franšizės gavėjų ir klientų patogumui „Brilliance ceiling“ sukurta unikali programinė įranga ne tik supaprastina, tačiau kartu ir suefektyvina užsakymų, darbų planavimo ir įgyvendinimo procesus. Programinė įranga veikia tiek kompiuteryje, tiek ir kaip mobilioji programėlė telefone. Jos pagalba taupomas laikas bei resursai – visi užsakymai yra administruojami 24/7, tad visiškai nebūtina sėdėti prie kompiuterio biure.

„Naudojantis tokia programine įranga, galima valdyti užsakymus jums patogiu būdu iš bet kurio pasaulio taško, bet kuriuo paros laiku. Programa leidžia kontroliuoti ir planuoti inžinierių ir montuotojų darbo grafikus, atliktas/neatliktas užduotis, išdirbtas valandas, maršrutus, matuoti svarbiausius verslo kokybė rodiklius: vidutinę užsakymo sumą bei kvadratinio metro kainą, sudarytų/nesudarytų sandorių santykį, planuoti ir skaičiuoti pajamas“, – pasakoja D. pašnekovas.

Klientams, besinaudojantys franšizės modeliu dirbančių profesionalų paslaugomis, taip pat gauna nemažai privalumų. Kadangi specialistų komanda pasiekiama visoje Lietuvoje, klientams netenka ilgai laukti, išsikviesti specialistą jie gali net ir tą pačią dieną. Be abejonės, svarbi ir kokybė: klientai gali būti ramus, kad prekės ženklas nuosekliai laikosi reikiamų standartų, naudoja tik sertifikuotas medžiagas. Iškylančios problemos taip pat sprendžiamos operatyviai, išlaikant visiems galiojančius tapačius standartus.

Džiaugiasi tapę komandos dalimi

Prieš metus prie „Brilliance ceiling“ prisijungusios Vilniuje veikiančios „LT Design“ vadovas Tadas Aleksandravičius šiandien sako neabejojantis priimto sprendimo teisingumu – įmonei tapus franšizės gavėja, nuo įmonės vadovo pečių nukrito didelė dalis atsakomybių.

„Atsiradus įmonei, sukome galvą, koks verslo modelis mums būtų tinkamiausias. Akį patraukė „Brilliance ceiling“ įsipareigojimas užsiimti įmonės rinkodara. Kadangi mūsų kolektyvas nedidelis, atsakinėti į klientų užklausas ar reklamuoti paslaugą ne tik užimtų daug laiko, bet ir būtų didelė finansinė našta. Dirbant franšizės principu, mus pasiekia jau apdorota ir išgryninta informacija, telieka imtis darbų“, – sako T. Aleksandravičius.

Tačiau ne tik rinkodariniai sprendimai yra didelė nauda ir pagalba. Šį darbo metodą pasirinkusi įmonė gauna visą reikiamą informaciją apie naujienas rinkoje, gamintojų profilius, turi galimybę konsultuotis su patyrusiais montuotojais įvairiais darbų atlikimo ar produktų klausimais.

„Tokiu būdu auga mūsų kompetencijų lygis, o kartu su tuo ir paslaugų kokybė. Dabar labai laukiame, kada baigsis pandemija ir galėsime vykti į specialius „Brilliance ceiling“ mokymus, kuriuose, net neabejoju, dar labiau praplėsime savo žinias“, – sako T. Aleksandravičius.