Kuriant naują produktą ar paslaugą, kūrėjams kyla daug klausimų. „Sharewell“ siūlo galimybę rasti atsakymus į šiuos klausimus, naudojant vartotojo patirties testus. Testuotoju gali užsiregistruoti kiekvienas, neatsižvelgiant į amžių, lytį, pajamas ar kitus rodiklius. Naujas testuotojas gali dalyvauti bendrovių sukurtuose testuose ir už tai užsidirbti pinigų.

Tai gera proga norintiems užsidirbti papildomų pinigų. „Krizinėje situacijoje galimybė užsidirbti papildomų pinigų yra tpatingai svarbi, nes dabartinėje situacijoje gali daug kas pasikeisti“, - sakė „Sharewell“ generalinis direktorius Sten Kreisberg.

Trumpieji testai paprastai trunka nuo 5 iki 20 minučių, tačiau testuotojai gali dalyvauti ir ilgesniuose, valaną trunkančiuose testuose. Už trumpąjį testą galima užsidirbti 5–30 eurų, už ilgesnius - iki 50 eurų. Kiekvienas testas yra unikalus. Dalyviai kviečiami dalyvauti teste, o prieš atliekant jį - gali susipažinti su testo turiniu ir mokesčiu.

„Sharerwell“ padeda įmonėms rasti testuose dalyvaujančius asmenis, kurie atitinka jų tikslinę auditoriją. Jei anksčiau įmonės dalyvių ieškojo per socialinius tinklus, tai dabar tai galima padaryti greičiau ir paprasčiau. Atsakymais į klausimus, išsiųstus per socialinę žiniasklaidą, gaunami per kelias savaites. „Sharewell“ pagalba klausimus galėsite išsiųsti per kelias minutes, o atsakymus gausite jau po kelių dienų.

Užsakymo nr.: PT_87957283