Monique: žmonės visada šaipysis, tu tik gali pasirinkti, dėl ko

Žinoma Lietuvos atlikėja Monique – viena iš „Zalando“ podiumu ėjusių garsenybių: mergina, kaip ir kiti dalyviai, demonstravo tris skirtingus, drąsius ir akį traukiančius aprangos derinius, kuriuos ir bus galima susikurti elektroninėje platformoje. Atlikėja neslepia – pamačiusi „Zalando“ pasiūlą, kaipmat įsimylėjo šią parduotuvę:

„Kai man reikėjo ateiti ir išsirinkti visa tai, ką šiandien čia rodžiau, ten radau savo stilių ir žiūriu, kad buvo labai paprasta. Žinoma, tai dariau su savo stiliste, bet viskas, ką ji siuntė iš šios platformos – man tiko ir patiko, čia – mano stilius. Dirbti su stilistu – žymiai lengviau, bet ir pati ten užėjusi randu tai, kas man patinka ir tai randu iškart. Manau, turi tiesiog atsirasti tam tikra auditorija, kuri pamėgs „Zalando“ ir kuriai „prilips“ čia parinkti drabužiai, jų firmos.“ Pašnekovės teigimu, kitose prekybos vietose neteko rasti nieko panašaus į šios parduotuvės pasiūlą.

„Zalando“, sako Monique, mėgins laužyti nusistovėjusius standartus ir padės išsiskirti iš minios. Pati atlikėja atsimena ir nelengvą savęs ieškojimo kelią: „Viskas atėjo iš paauglystės, kada buvau suvaržyta, turėjau labai daug kompleksų dėl savo stiliaus, neturėjau galimybės pirkti naujų drabužių. Visada buvau suvaržyta stiliaus klausimu, rengiausi labai paprastai. Žinoma, už tai gauni ir patyčių, įvyksta atsiskyrimas. Išlaukiau savo laiko, kai jau galiu skirti dėmesį savo stiliui. Užtruko, kol pralaužiau ledus, kol supratau, kad jau galiu sau tai leisti ir save išreikšti per stilių.“

Patyčių, sako žinoma mergina, žmonės dažniausiai sulaukia bet kokiu atveju: ar rengtųsi itin paprastai, ar puoselėdami išskirtinumą, tad jaunoms merginoms Monique perduoda vieną žinutę: „Manau, kad tave gali įskaudinti kiekviename gyvenimo žingsnyje, tik pažiūrėkime, dėl ko skaudina, nes komentarų gausi bet kuriuo atveju. Tik ar juos gausi už tai, kad nesi savimi, ar verčiau už tai, kad esi savimi. Tai – esminis skirtumas. Aplinkos nesukontroliuosi. Gali tik mėginti atsižvelgti į savo nuomonę. Juk po visko tik ji ir turėtų rūpėti. Pati to mokaus kasdien.“

Drabužių derinys iki 30 Eur – misija įmanoma

Viena iš „Zalando“ pristatymo renginio organizatorių, šokėja ir influencerė Ilona Rai pasakoja, jog ši parduotuvė turėtų ne tik nenuskęsti kitų prekybos vietų gausoje, bet net iškilti dėl keleto dalykų:

„Visų pirma, paties prekės ženklo idėja – „Zalando“ yra itin ekologiškas prekės ženklas, labai rūpinasi aplinka, aplinkosauga. Daug dėmesio tam skirta net ir šiame renginyje: „Zalando“ užrašo raidės padarytos iš suyrančio kartono, kad nebūtų švaistomas plastikas, atsisakyta konfeti ir t.t., siekiant palikti kuo mažesnį pėdsaką. Vien jau dėl to jaučiu didžiulę pagarbą šiam prekės ženklui.“

Antra, sako Ilona, tai – itin daug prekinių ženklų talpinanti platforma: „Kiek aš esu mačius – galimybės yra beribės. Gali skrolinti ir skrolinti, visada rasi tūkstantį alternatyvų.“ Galiausiai, „Zalando“ yra draugiškas mažumoms, LGBTQ bendruomenei: „Man tai – artimas klausimas, turiu daug draugų iš tos bendruomenės. Tai – tiesiog šiltas ir fainas prekės ženklas“, – pasakoja mergina, ir pati ant podiumo demonstravusi pusiau dalykinį ir laisvalaikio stilius.

Tipinis „Zalando“ pirkėjas, sako Ilona, turėtų būti jaunos sielos, stilingas žmogus: „Mano manymu, sieloje jauni žmonės visuomet ieško naujų, spalvingų būdų save papuošti. Tokios sielos, kurios prijaučia stiliui, gali rasti begalę pasirinkimų „Zalando“. Šiandienos modeliai – tipiniai „Zalando klientai: stilingi, visi – labai skirtingi, bet vienodai žavūs.“

Kalbant apie finansinę pusę, pašnekovės teigimu, platforma tinkama ir tiems, kurie negali ar nenori daug pinigų skirti aprangai: „Platformoje visada rasite daugybę prekių su nuolaidomis. Galima rasti puikų derinį iki 30 Eur. Nėra jokių finansinių ribų, čia gali prekintis bet kas.“

Alen Chicco: tai – pirma tokio dydžio įmonė, pakvietusi ir mane

Bene drąsiausius aprangos pasirinkimus „Zalando“ pristatyme rinkosi atlikėjas Alen Chicco – čia jis pasirodė seksualiais moteriškais apdarais, aukštakulniais, o veidą dengė gausus makiažo sluoksnis. Alen Chicco ne tik ant podiumo, bet ir gyvenime nevengia įvaizdžių, kurie vienus domina, kitus šokiruoja, o tretiems – net sukelia pyktį. „Zalando“, sako atlikėjas, išsiskirs savo žinute – įvairovės ir spalvų siekiu:

„Šis prekės ženklas atsižvelgia į skirtingus požiūrius, todėl šiandien čia sukvietė daug skirtingų žmonių ir mane, ko anksčiau kitos didelės įmonės niekada nedarydavo.“

Išskirtinio įvaizdžio puoselėtojas sako, jog Lietuvoje pozityvus požiūris į įvairovę ir išskirtinumą vis sėkmingiau skinasi kelią, nors dar tenka sulaukti kritiškų žvilgsnių ar net viešo žeminimo: „Štai dabar taip apsirengęs ėjau Vilniaus gatve. Daug kas šypsosi, bet vienas vyriškis, važiuodamas automobiliu, metė į mane cigaretės nuorūką. Dar nesame tame lygyje, kaip pvz. Skandinavijos šalys, kad galėtume eiti ir laisvai daryti dalykus.“

Alen Chicco neslepia – norisi gyventi laisvame mieste, kuriame gali išreikšti save, kurti taip, kaip nori pats ir būti priimtas. Anksčiau, sako atlikėjas, patyčios pykdė, dabar tai kelia juoką, o ir kai kuriais pasirodymais ar apranga pašnekovas siekia ne tik saviraiškos, bet ir tam tikro protesto:

„Kasdien negalvoju, kad šiandien einu protestuoti, o šiandien – kažką nustebinti. Manyje visada yra protestas. Dažniausiai tai – šauksmas „Atsibuskite ir supraskite, kad ne jūs vieni gyvenate šioje žemėje“. Neinu su piktu užmoju ar raginimais keisti savo nuomones. Ne, noriu kaip tik skleisti pozityvą ir rodyti, kad visi esame lygūs, bet būkime, kuo norime.“

Užsakymo nr.: PT_87616343