Fizinės parduotuvės patogiai pasiekiamos ir internetu

Prekybos platforma E-molas.lt veiklą pradeda su 15-a skirtingos paskirties parduotuvių. Tai technikos prekybininkai „Avitela“ ir „Technorama“, sportui skirtų drabužių ir avalynės pardavėjai „Sports4you”, batų ir aksesuarų parduotuvė „Rieker“, apatinio trikotažo prekybininkė „Lauma Lingerie“, natūralios kosmetikos parduotuvės „Uoga Uoga“ ir „Vivi“, vaistinės „Benu“ bei „Gintarinė vaistinė“, optikos parduotuvės „Senoji pelėda“ ir „Lęšiai.lt, taip pat „Elito“, „Sidonas“, Laikrodžiai.lt ir kt. Ateityje prekybininkų sąrašą planuojama plėsti, prijungiant esamus ir būsimus prekybos centrų „Molas“ nuomininkus.

„Pandemija ir karantinas parodė, kaip svarbu prekybininkams turėti ne tik fizines parduotuves, tačiau ir būti pasiekiamiems pirkėjų internetu per elektronines parduotuves. Todėl ir siekėme sukurti erdvę, kurioje pardavėjai galėtų pristatyti savo prekes“, – sako prekybos centrus „Molas“ valdančios įmonės „Westerwijk Valdymas“ rinkodaros ir nuomos vadovės Tomos Lukošienės.

Galimybė mažesniems prekybininkams

Pasak Tomos Lukošienės kuriant E-molas.lt, buvo galvojama apie pagalbą mažesniems prekybininkams, kurie galėtų pasiekti klientus ir internetu.

„Kuriant platformą galvojome ne tik apie tuos, kurie turi elektronines parduotuves, bet ir apie mažesnius pardavėjus, kol kas neturėjusius galimybių prekiauti internetu. E-molas.lt lankytojai galės susipažinti ir su šių parduotuvių asortimentu, o dėl prekių siuntimo tiesiogiai susisiekti su pardavėju. Kaip ir fizinio prekybos centro, E-molas.lt tikslas yra po vienu stogu suburti kuo daugiau skirtingų pardavėjų didinant galimybę vartotojui patogiai vienoje vietoje susipažinti su parduotuvių asortimentu, taip ir šiuo atveju siekiame būti tarpininku tarp vartotojo ir pardavėjo ir užtikrinti galimybę rinktis“, – sako Westerwijk Valdymas“ rinkodaros ir nuomos vadovė.

E-molas.lt platformoje veiks prekių paieška pagal skirtingas kategorijas, prekių ženklus, parduotuves bei tuo metu vykstančias akcijas. Patikusias prekes galima pirkti iškart arba išsisaugoti bei apsispręsti vėliau, jau įvertinus visą asortimentą.

Pirkėjų aptarnavimu, prekių pristatymu, grąžinimu bei garantiniu aptarnavimu el. erdvėje, kaip ir fizinėse parduotuvėse, tiesiogiai rūpinasi patys pardavėjai. Išsirinkus norima prekę ir įsidėjus jį į krepšelį, pirkėjai nukreipiami į pardavėjo el. parduotuvę, kur ir užbaigia pirkimo operaciją.

Susipažinti su E-molas galite čia.

Užsakymo nr.: PT_87318985