Dar 2016 m. „Xiaomi“ rinkai pristatė pirmąjį kompanijos elektrinį paspirtuką, kuris greitai tapo daugelio šių transporto priemonių mėgėjų pasirinkimu numeris vienas. Šiandien elektriniai paspirtukai yra bene populiariausias bendrovės produktas, kuriuo plačiai prekiaujama ne tik Azijos regione, bet ir Europoje – ne išimtis ir Lietuvoje.

Dar geresnė važiavimo patirtis

Vienas naujausių „Xiaomi“ kūrinių – „Mi Electric Scooter Pro“ elektrinis paspirtukas, kuris yra gerokai patobulintas jaunesniųjų brolių šeimos narys. Naujasis paspirtukas ne tik pasižymi visomis iki tol, ko gero, populiariausio pastarųjų metų „M 365“ paspirtuko funkcijomis, tačiau turi ir daug naujų patobulinimų, kurie važiavimo kokybę pakelia į kitą lygį.

Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo (Eco –15 km/val.; Drive – 20 km/val.; Sport – 25 km/val.), „Mi Electric Scooter Pro“ vienu pakrovimu, dėl atnaujintos baterijos, gali nuvažiuoti iki 45 kilometrų.

Naujasis modelis pasižymi ir integruotu valdymo skydeliu, kuriame galima matyti visą reikiamą informaciją: važiavimo greitį ir režimą, likusios baterijos kiekį, gedimo pranešimus, įjungtus žibintus, veikiantį „Bluetooth“ ryšį. Būtent dėl pastarojo, valdymo skydelį galima susieti su išmaniuoju telefonu, kuriame, naudojant „Mi Home“ programėlę, įmanoma atnaujinti programinę įrangą, peržiūrėti nuvažiuotą atstumą, bei naudotis kitomis funkcijomis, kurios yra paspirtuko valdymo ekrane. Verta nepamiršti – paspirtuke integruota apsaugos sistema, apsunkinanti darbą ilgapirščiams. Programėlėje įjungus apsaugos režimą ir bandant važiuoti – apsaugos sistema apsunkina riedėjimą, blokuodama paspirtuko variklį bei garsu perspėdama aplinkinius.

Išmani „Mi Electric Scooter Pro“ energijos valdymo sistema yra atspari temperatūros pokyčiams, apsaugota nuo trumpo jungimo, persikrovimo ar visiško išsikrovimo, o saugumą kelyje užtikrina ne tik ypač ryškus priekinis bei, stabdant mirksintis, galinis žibintas, bet ir dviguba stabdžių sistema: priekyje veikianti E-ABS stabdžių kontrolė, o gale – ventiliuojami diskiniai stabdžiai.

Foto: Shutterstock

Ne tik saugumą, bet ir komfortą, važiuojant „Mi Electric Scooter Pro“, suteikia 8,5 colių pripučiamos padangos, pagamintos iš mišrios gumos mišinio, todėl smulkius kelio nelygumus šis elektrinis paspirtukas tiesiog sugeria.

Geriausias metų pirkinys

Būtent tokį „Mi Electric Scooter Pro“ elektrinį paspirtuką prieš metus įsigijo ir vilnietis Ignas. Iki tol automobiliu į darbą važinėjęs vyras teigia, kad sprendimas, nusipirkti nuosavą elektrinį paspirtuką, labiausiai buvo susijęs su poreikiu keliauti patogiai ir taupant laiką.

„Man kelionė su automobiliu nuo namų iki darbo vietos užtrunka apie 20 minučių, o grįžtant iš jo ir patekus į eismo spūstis – dar daugiau. Tuo metu su elektriniu paspirtuku, nepriklausomai ar važiuočiau į ar iš darbo, užtrunku tiek pat, t. y., apie 13 minučių, todėl tai ne tik sutaupo nemažai laiko, bet ir leidžia pasigrožėti gražiais miesto vaizdais, gamta“, – pasakoja vilnietis.

Igno pasiteiravus, ar šis nesvarstė kelionėms į darbą nuomotis elektrinio paspirtuko, pašnekovas sako, kad jo atveju, tai finansiškai būtų tiesiog neapsimokėję.

„Labai mėgstu tokią transporto priemonę, todėl dar iki šio pirkinio tikrai tekdavo dažnai pasinaudoti dalinimosi platformomis. Tačiau per dieną man tenka sudalyvauti ne viename darbo susitikime, o vasarą po miestą kasdien keliauju 5–6 kartus, todėl, jei nuomočiausi kiekvieną dieną, man tai kainuotų apie 8–10 eurų. 10 dienų – 100 eurų, tad per kelis mėnesius, tai ką aš išleisčiau nuomai, leido man įsigyti nuosavą paspirtuką“, – sako Ignas.

Vilniečio paklausus, kodėl jis išsirinko būtent „Mi Electric Scooter Pro“, Ignas sako, kad pagrindiniai faktoriai, nulėmę pasirinkimą, buvo važiavimo komfortas ir saugumas.

„Šis paspirtukas yra labai stabilus ir tylus. Yra tekę važiuoti su tokiais paspirtukais, kuriuose, atrodo, yra tūkstančiai detalių, detalyčių ir viskas traška, braška. Tuo metu, važiuojant su „Xiaomi“, pavyzdžiui, Gedimino prospekto plytelėmis, paspirtukas rieda lygiai ir maloniai, nesigirdi jokių pašalinių garsų, detalių dundėjimo bei panašiai. Negano to, šis paspirktukas pasižymi ir tolygiu greitėjimu bei puikia stabdymo kokybe, o tai – suteikia saugumo pojūtį“, – pasakoja pašnekovas.

Foto: Shutterstock

Pradėjęs aktyviai naudotis naujuoju paspirtuku, Ignas sako pastebėjęs visai netikėtą, tačiau malonų pokytį.

„Kai „išpuola“ 2–3 savaitės nelietingų, gražių orų – prie automobilio vairo sėdu labai retai, todėl pastebėjau, kad per šį laiką sutaupau beveik pilną baką degalų. Finansine išraiška – tai daugiau nei 50 eurų, o dar ne viena dešimtis eurų lieka piniginėje, nes nereikia mokėti už automobilio parkavimą“, – džiaugiasi vilnietis.

Dabar, kaip sako Ignas, jis nebeįsivaizduoja šiltos ir saulėtos dienos be elektrinio paspirtuko.

„Mano kasdieninis maršrutas paspirtuku į darbą yra labai gražus: pro Užupį, Katedrą ir senamiestį, todėl jau iš vakaro, kai žinau, kad ryte bus geras oras ir į miestą važiuosiu paspirtuku, labai to laukiu. Kitaip, nei su automobiliu stovėdamas kamštyje, važiuodamas paspirtuku „prasivėdinu“ galvą, mintis, į darbą atvažiuoju geros bei darbingos nuotaikos. Neabejotinai, tai geriausias mano praėjusių metų pirkinys“, – sako Ignas.