Pavasariui – vilnonė antklodė

Pradėjus šilti orams dažnai norisi kuo greičiau išsivaduoti ne tik iš sunkių žieminių drabužių. Dažnai skubame spintose paslėpti ir storas pūkines antklodes, naktimis užsiklojame tik lengvute poliesterio ar bambuko antklode. Vis dėlto, skubėti keisti antklodžių ir pagalvių tikrai nederėtų. Pavasarį visus lūkesčius puikiai pateisina vilnonės antklodės. Miegodami dažnai nejaučiame temperatūros svyravimų, tad pravartu rinktis užklotą, pasižymintį termoreguliacinėmis savybėmis. Tokia antklodė apsaugo nuo perkaitimo ir staigaus kūno atšalimo, tad taip užkertamas kelias ir peršalimui. Sukuriamas termoizoliacinis barjeras taip pat apsaugo nuo varginančių patogios miegojimo pozos paieškų. Temperatūros pastovumas garantuoja, kad naktimis nebevargins nemalonus šalto prakaito pojūtis, todėl neteks praleisti ištisų valandų vartantis nuo vieno šono ant kito. Beje, Nostra.lt asortimente rasite ne tik įprastų merino vilnos antklodžių, bet ir nepapratai švelnių ir jaukių kupranugario vilnos užklotų. Tokia antklodė pravers ne tik naktį – ją drąsiai galite pasiimti stovyklavimui gamtoje ir kelionėms. Be to, jos puikiai tiks ir mažiausiems šeimos nariams, nes švelnus vilnos pluoštas nedirgina net jautriausios kūdikių odelės.

Foto: Organizatorių nuotr.

Maži, bet reikšmingi pasirinkimai

Pavasarį ne mažiau svarbu yra ir kokybiškos, sezonui tinkančios patalynės pasirinkimas. Nors iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti kaip mažas ir nereikšmingas veiksnys, vis dėlto, juo pasirūpinti verta dėl geresnės sveikatos. Rinkdamiesi užvalkalus atminkite, kad svarbiausia ne tai, kad patalynė būtų šilta ar tankaus audinio. Ypač svarbu, kad medžiaga leistų odai kvėpuoti ir gerai susidorotų su drėgme. Miego metu išsiskiriantis prakaitas dėl netinkamos patalynės dažnai kontaktuoja su kūnu, o vėsi, užvalkaluose besikaupianti drėgmė lemia prastą miego kokybę. Dažnai peršalantiems rekomenduojama išbandyti natūralių pluoštų – šilko, lino, medvilnės ir vilnos patalynės komplektus. Šios medžiagos veiksmingai išgarina dėgmės perteklių, todėl jūsų kūnas lieka sausas ir neperkaitęs, o miegas – ramus.

Nepamirškite stiprinti imuniteto

Savaime suprantama, kad vienas svarbiausių veiksnių, norint išvengti pavasarinio peršalimo, yra imuniteto stiprinimas. Visavertė mityba, maisto papildai ir vitaminai gerai savijautai bei reguliari mankšta padeda sukurti apsauginį organizmo barjerą ir išvengti nemalonių pavasarinių ligų. Tiesa, pavasarį labai svarbus ir jau minėtas drabužių ir avalynės pasirinkimas. Skirkite pakankamai laiko garderobo apžvalgai, atsakingai įvertinkite oro sąlygas. Jei visą dieną ketinate praleisti gryname ore, o prognozė žada šiltą dieną, vis tik nepamirškite su savimi pasiimti šiltesnio šaliko bei kepurės – pavasarį orų permainas nuspėti gana sunku.