„Mūsų darbuotojų ir klientų saugumas svarbiausiu veiklos prioritetu yra jau beveik metus. Nors atrodo, kad išmokome gyventi su pandemija, turime ir toliau likti budrūs. „Iki“ darbuotojai kasdien dirba tam, kad visi saugiai ir kantriai sulauktume situacijos pagerėjimo nieko nepritrūkdami. Tikiu, kad draudimas leis jiems jaustis ramiau ir tvirčiau. Ir, žinoma, linkiu, kad draudimu pasinaudoti netektų nė vienam iš mūsų“, – teigia Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ generalinė direktorė.

Nuo vasario 1 d. visi „Iki“ darbuotojai 1 metų laikotarpiui apdrausti specialiu draudimu. Draudimas taikomas hospitalizacijai dėl COVID-19, arba bet kokios ligos, pavyzdžiui, gripo. Taip pat dėl mirties nuo nelaimingo atsitikimo ar infekcinės ligos, tarp kurių – ir COVID-19. Šis draudimas darbuotojams galioje ne tik Lietuvoje, bet ir visose kitose pasaulio šalyse.

„Tokiu būdu galime atsidėkoti savo darbuotojams už jų lojalumą. Šis specialus draudimas – tai dar viena papildoma nauda darbuotojams labai intensyviu laikotarpiu, kurią, tikimės, jie įvertins“, – sako N. Kvietkauskaitė.

„Iki“ savo darbuotojams dar rudenį pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė ir emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“, kai darbuotojai nemokamai gali pasikonsultuoti ir pasidalinti savo emocijomis su profesionaliu psichologu. Praėjusių metų spalio mėn. prekybos centras sudarė sąlygas visiems norintiems darbuotojams nemokamai pasiskiepyti nuo gripo. Skiepams „Iki“ skirta suma viršijo 30 tūkst. eurų.

Siekiant sukurti maksimaliai saugią aplinką tiek prekybos tinklo darbuotojams, tiek pirkėjams, imtasi visų apsaugos priemonių, reguliuojami pirkėjų srautai, toliau investuojama į savitarnos kasų, padedančių apsipirkti greičiau ir išvengiant papildomų kontaktų, įrengimą ir kitas būtinas apsaugos priemones.

Vien į priemones darbuotojų ir pirkėjų saugumui užtikrinti kovoje su pandemija „Iki“ jau yra investavęs 3,4 mln. Eur.

Užsakymo nr.: PT_86392741