Jei mėgstate saldumynus, kurie ne tik saldūs, skanūs, sotūs, tačiau ir bent keliais žingsniais sveikesni – naudokite kuo daugiau vaisių ir daržovių. Štai didžiąją dalį pyrago gali sudaryti obuoliai. Ir nors daugelis vaisių ir daržovių, apdorojant juos karštyje, praranda didžiąją dali savo naudingųjų medžiagų, kepti obuoliai įgauna papildomos naudos. Sakoma, kad kepti obuoliai yra pati geriausia žarnyno „šluota“, mat organizme jie „suriša“ laisvuosius radikalus ir taip padeda išvengti nemalonaus pilvo pūtimo ar virškinimo problemų.

Obuolių pyragai rudenį tiesiog karaliauja ant mūsų stalų, nes jie visus namus pripildo jaukaus, malonaus kvapo. Jų paslaptis – prieskoniai, pavyzdžiui, cinamonas, kardamonas, nepaliekantys abejingų.

Geriausi pyragai tie, kuruos galima pasigaminti greitai ir lengvai. Juk po ilgos darbo dienos visai nesinori valandų valandas plušėti prie puodų, o vėliau plauti krūvas nešvarių indų. Gaminimo procesą apsunkina ir sudėtingas receptas, kai reikia pačių įvairiausių ingredientų. Šiais metais, kai žmonės stengiasi labiau planuoti savo pirkinius ir prekybos centruose apsipirkinėti kartą per savaitę su konkrečiu sąrašu, tokie receptai – su baziniais ingredientais – ypač mėgstami.

Būtent tokį – lengvai pagaminamą, kvapnų, su daug daug obuolių – pyragą iš keturių ingredientų jums ir rekomenduojame išbandyti.

REIKĖS:

  • 8 obuolių;
  • 120 g „Delma“ margarino;
  • 100 g nerafinuoto cukranendrių cukraus;
  • 130 g miltų;
  • žiupsnelio druskos;
  • cinamono, kardamono


GAMINIMAS:

1. Patepkite kepimo formą margarinu, pabarstykite nerafinuotu cukranendrių cukrumi. Jei naudojate – pabarstykite cinamonu ir kardamonu.
2. Obuolius sutarkuokite burokine tarka. Jei tai naminiai obuoliai – neverta lupti žievelės, tarkuokite su ja. Arba obuolius supjaustykite kubeliais. Rinkitės, kuri konsistencija jums yra malonesnė. Obuolius sudėkite į formą, išlyginkite viršų.
3. Trupiniams margariną naudokite labai šaltą, tiesiai iš šaldytuvo. Margariną sutarkuokite, suberkite cukrų, druską ir miltus.
4. Viską sutrinkite pirštais iki smulkių kruopelyčių. Trupinius užberkite ant obuolių.
5. Kepkite iki 180 °C įkaitintoje orkaitėje maždaug 30 min. – viršus turi būti gražiai apskrudęs. Skanaus!