„Borjomi“ prekės ženklas – tai ne tik vanduo, bet ir gyvybingumo bei įkvėpimų simbolis. Ne veltui jį galima įsigyti įvairiose pakuotėse, pristatomos naujovės. Kai esi kupinas energijos, mėgaujiesi viskuo, ką tau suteikia gyvenimas. Nesvarbu, kur esate – namuose, prie jūros, leidžiate laiką pasyviai ar aktyviai. Kai esi gyvas, istorijos prasideda vėl ir vėl.

„Borjomi“ yra ilgą istoriją menantis prekės ženklas. Šiuolaikiškas ir prisitaikantis, jis visada lieka žingsniu priekyje kitų. Savo naujovėmis jis netrukus ketina nustebinti ir nuolatinius gerbėjus, ir tuos, kurie dar tik pradeda su juo susipažinti. Šiais metais „Borjomi“ pradėjo naują, riboto leidimo kolekciją ir atnaujino savo išvaizdą. Ši kolekcija yra tokia drąsi, kaip ir pats jubiliejininkas. Greitis ir ramybė, jaunystė ir patirtis, šviežumas ir stabilumas: visa tai puikiai papildo vienas kitą ant pakuotės ir perteikia įprasto prekės ženklo vystymosi per 130 metų prasmę.

Borjomi

Reikia pabrėžti, kad tarp „Borjomi“ gerbėjų yra daugybė įžymybių: politikai ir rašytojai, tinklaraštininkai ir aktoriai, filmų kūrėjai ir net astronautai. Beje, kalbant apie kosmosą, negalima pamiršti paminėti šio fakto: „Borjomi“ butelis buvo pirmasis dalykas, kurio paprašė Jurijus Gagarinas, grįžęs iš savo pirmojo skrydžio ir padaręs proveržį kelionėse į kosmosą. Apskritai, „Borjomi“ visada yra susijęs su naujovėmis ir ateitimi: pirmasis pradėjo pilstyti vandenį į aliuminio skardinę, leisti teminius ribotus produktus, ir tai pirmasis vanduo, apie kurį daugelis pagalvoja, ruošiantis šventėms.

O apie šventę galvoja ir pats „Borjomi“. Visi „Borjomi“ produktai yra specialiai sukurti su riboto leidimo etiketėmis ir ypatingomis pakuotėmis, skirtomis šiai sukakčiai.

Borjomi

Ar žinojote?

Per visą prekės ženklo gyvavimo laikotarpį buvo išpilstyta daugiau nei 8 milijardai litrų vandens, o tai yra 12 milijardų „Borjomi“ butelių – su tokiu kiekiu galima būtų 10 kartų nutiesti kelią į Mėnulį arba 90 kartų apjuosti Žemės rutulį.