Nereikėjo net reklamos

„Nors daug kalbama apie įvairius įmantrius patiekalus, lietuviai iš tikrųjų yra gana konservatyvūs rikdamiesi ką valgo, tad prieš pradedant prekybą tikrai buvo šiek tiek nerimo. Tačiau jau pirmasis prekybos mėnesis parodė, jog pataikėme į dešimtuką – pardavimai auga sparčiau nei tikėjomės, nors net nebuvo vykdyta jokia reklaminė kampanija. Vadinasi, netikėtų skonių riešutai žmonėms patiko, o tie, kuriems patiko, papasakojo draugams – šiems irgi patiko“, – pasakoja naują užkandį sukūrusios „Tiekėjų gildijos“ vadovas Aurelijus Sličius.

Šiuo metu įvairių skonių riešutais „Roasted“ ir „Šmikis“ prekiaujama degalinių tinkluose, internete bei keliuose prekybos tinkluose, tačiau jau netrukus produktas turėtų pasiekti beveik visų prekybos tinklų parduotuves.

„Mūsų pačių vykdytos apklausos parodė, kad 70 proc. šių riešutų ragavusiems žmonėms jie patinka labai, o likusiems 30 proc. – patinka. Rezultatas tikrai puikus, bet norėjome, kad jį patvirtintų ir reali prekyba, vis tik tai – „Premium“ klasės produktas, kiek brangesnis už tradicinius traškučius. Naudojami „Premium“ klasės riešutai, tad nerimo tikrai buvo, bet, panašu, kad sukūrėme tai, ko reikėjo“, – sako A. Sličius, pats nevengiantis pasimėgauti savos gamybos riešutais tiek tada, kai trūksta laiko papietauti, tiek prisėdus vakaroti su draugais.

Riešutai

Riešutų alchemija

Daugiau nei 25 metus riešutų prekyba užsiimantis A. Sličius apie riešutus žino beveik viską: kuo skiriasi skirtingose šalyse užauginti migdolai, tai, kad mažiausiai kaloringi riešutai yra pistacijos, o žemės riešutai iš tiesų nėra riešutai apskritai.

„Esame vieni iš kelių didžiausių riešutų tiekėjų, tačiau iki šiol užsiėmėme tik didmenine prekyba. Nauja veiklos kryptis – labiau verslas sielai, hobis, kurio rezultatais norisi pasidalinti ir su kitais, tad kiekvienoje pakuotėje pirkėjas ras ne tik riešutus, bet ir daug jam skirto dėmesio. Čia, kaip ir šeimoje, labiausiai dėmesiu aprūpintas būna pagrandukas. Mūsų bendrovės „pagrandukai“ – įvairių skonių riešutai. Todėl šiam produktui naudojame pačios aukščiausios klasės ir kokybės riešutus bei prieskonius. Juk tai darome dėl malonumo sau ir kitiems, o ne poreikio daugiau uždirbti“, – pasakoja A. Sličius.

Riešutai

Idėja sukurti įvairių skonių riešutų liniją kilo bendraujant su olandu, kuris prekiauja netradicinėmis arbatomis. „Kai jis papasakojo apie savo produktus, nustebome – kokios arbatos gali būti įvairios, jei mes jų žinome labai nedaug, palyginti su tuo, kiek jų yra. Natūralu, kad kilo klausimas: „O riešutai? Kodėl jų Lietuvoje yra tik kelių skonių?“, – prisimena „Tiekėjų gildijos“ vadovas.

Tuomet prasidėjo riešutų alchemija – ne vienas ir ne du mėnesiai kūrybos, skrudinant riešutus su pačiais įvairiausiais prieskoniais ir jų mišiniais.

„Iš pradžių vaizduotėje riešutai labai derėjo su kario prieskoniais, tačiau realybėje šis derinys nepasirodė toks patrauklus. Tačiau, išbandę šimtus įvairiausių derinių, atradome tikrai iš pirmo žvilgsnio netikėtų skonių „sąskambių“ su pomidorais, rūkyta paprika, bazilikais, kanapių sėklomis. Viduje prabudęs alchemikas dirba toliau, tad tai, ką dabar matome parduotuvėse – tikrai ne pabaiga“, – juokiasi A. Sličius.

Naujovė ir pasaulyje

Šiuo metu parduotuvėse ir degalinėse galima rasti „Premium“ klasės kepintų įvairių skonių riešutų „Roasted“ bei daugiau jaunimui skirtų riešutų „Šmikis“.

Riešutai

„Roasted“ prekės ženklu pažymėti užkandžiai kiek brangesni, gaminami iš aukštos klasės anakardžių, migdolų bei pistacijų su saldžių rūkytų paprikų, pomidorų, česnakų skonių deriniais, kanapių sėklomis, baziliku bei kitais prieskoniais.

„Tai aukštesnės klasės užkandis, kuris puikiai tinka greitam alkio numarinimui per pietus, tarp susitikimų, vakare žiūrint sporto varžybas, prie gėrimo, kurio pavadinimo nevalia minėti, ar kaip netradicinė lauktuvė, užsukus pasisvečiuoti pas draugus“, – pristato A. Sličius.

„Šmikio“ produkcija taip pat pasižymi išskirtiniais skoniais, tačiau yra kiek pigesnė. Šiuo prekės ženklu pažymėti parduodami ir netradicinių skonių žemės riešutai.

„Iš tiesų tai naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. Nors apie riešutus žinau daug, tokių užkandžių dažnai matyti neteko, tad visai tikėtina, kad netrukus juos pradėsime siūlyti ir užsienio rinkoms“, - sako A. Sličius.

Užsakymo nr.: PT_84944987