2,13 m ūgio sportininkas prisipažįsta, kad apsipirkinėjant neišvengiamai susiduria su problema: jam gana sunku rasti savo dydžio prekių. Tad jau tapę įprasta prekių, o ypač drabužių, ieškoti ne tradicinėse, o elektroninėse parduotuvėse. Todėl ir sukūręs kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją norėjo, kad ji būtų lengvai pasiekiama šiuolaikinei auditorijai.

„Aš pats prieš perkant internetu, pasižiūriu komentarus, įvertinimus, kainos ir kokybės santykį, nereikia važinėti, ieškoti kieno pasiteirauti, internetu tiesiog lengviau, – teigia krepšininkas. – Eiti į parduotuves – tas pats, kas bandyti atspėti, kur bus mano dydžio drabužių. Tad jų paieška fizinėse parduotuvėse man – misija neįmanoma“, – juokiasi krepšininkas.

Neseniai „D.MO“ kolekcijos „Pigu.lt“ reklaminės kampanijos fotosesijoje dalyvavęs D. Motiejūnas juokauja, kad geriausiai kojinių trūkumo klausimą jis išsprendė sukurdamas savo kolekciją. „Neįsivaizduoju, kiek per savo sportinę karjerą esu pakeitęs kojinių“, – juokiasi sportininkas.

Pigu.lt nuotr.

Pirmenybė patogumui ir kokybei

Pasak D. Motiejūno, „Sparta“ daugiau kaip per 100-tą metų užsitarnavo ir išlaikė savo vardą kaip kokybiška trikotažo ir kojinių gamintoja. Todėl norėdamas parodyti, kad ir šiuolaikiniam jaunimui kokybė bei patikimumas išlieka prioritetais, nedvejodamas savo linijos gamybai pasirinko šį gamintoją.

„Kadangi esu dar sąlyginai jaunas, tad jaunatviškas stilius, laisvė judėti ir patogumas man itin svarbūs. Tuo pačiu norėjosi ryškesnių spalvų, kad ne tik konservatyvūs, bet ir drąsūs, sekantys mados tendencijas bei mėgstantys išskirtinį stilių pirkėjai, surastų savo prekę“, – pasakoja D. Motiejūnas, kartu prisipažįsta, kad viena kolekcija apsiriboti jis neketina, su „Sparta“ jau turi naujų idėjų.

„D.MO“ kolekciją dabar sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros, išsiskiriančios įvairiaspalviu, moderniu dizainu.

Strateginis sprendimas žengti į e. prekybą

„Pigu.lt“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko teigimu, apranga yra viena populiariausių kategorijų e. prekyboje, auga ne tik naujų parduotuvių su tokiu asortimentu skaičius, bet ir paskutiniu metu pradėjo augti pardavimai: „Pastebėjome, kad klientai darosi vis drąsesni. Ką anksčiau buvo linkę pamatyti gyvai, pasimatuoti ir pirkti fizinėse, dabar noriai deda į savo pirkinių krepšelį ir perka e. parduotuvėse. Tam labai padeda pateiktos dydžių lentelės, aprašymai ir klientų palikti įvertinimai bei komentarai“, – teigia jis.

„D.Mo“ kolekcija papildė „Pigu.lt“ apatinio trikotažo ir kojinių asortimentą, kai „Sparta“ prisijungė prie prekybos centro internete ir pradėjo čia prekybą savo produkcija.

„Prieš metus pasikeitus „Spartos“ savininkams, pradėjome naują etapą. Jaučiame, kad turime didžiulį potencialą plėstis tiek asortimentu, tiek pardavimų apimtimis. „D.MO“ kolekcija yra tai, kas leidžia mums išsiskirti vietinėje rinkoje. Su ja labai šauniai startavome „Pigu.lt“ internetinėje prekyboje. Tikimės ir toliau sėkmingo bendradarbiavimo bei plėtros į kitas Baltijos rinkas”, - sako Tomas Tumynas, UAB „Sparta Textile“ direktorius.

Pasak D. Motiejūno, apsipirkimas internetu jau yra neatsiejama jo gyvenimo dalis, todėl džiaugiasi, kad „Pigu.lt“ prekybos centre internete ne tik jam, bet ir kitiems klientams „D.Mo“ kolekcija bus lengvai pasiekiama tiek interneto puslapyje, tiek mobiliojoje programėlėje.

Užsakymo nr.: PT_84560201