„Karantinas sudavė rimtą smūgį visiems sportuojantiems ir sveiką gyvenseną propaguojantiems sostinės gyventojams. Suprasdami fizinio aktyvumo svarbą, ypatingai izoliacijos sąlygomis, pasiūlėme vilniečiams alternatyvą. Kartu su „Sveikas miestas“ pradėta iniciatyva „Sportuok namie“ suteikė galimybę namuose užsidariusiems žmonėms judėti ir sportuoti, padedant žymiems Vilniaus treneriams. Būtent jiems ir norėtume padėkoti už visokeriopą pagalbą ir kūrybiškumą, kuris įgalino žmones judėti ir namų sąlygomis. Belieka tikėtis, jog prognozuojama šilta ir maloni vasara Vilniaus gyventojus paskatins ir toliau užsiimti aktyvia sportine veikla“, – tikisi Vilniaus miesto vicemeras Valdas Benkunskas.

Aušra Kuliešienė (Manto Repečkos nuotr.)

Treniruotes vedė ir žinomi Lietuvos sportininkai

„Sportuok namie“ laidose – nuo jogos, mankštelių vaikučiams iki intensyvių viso kūno treniruočių su garsiais sportininkais.

„Džiaugiamės, kad prie projekto prisijungė ir garsūs mūsų šalies sportininkai. Didelio susidėmijimo sulaukė olimpiečių Mindaugo Mizgaičio ir Evaldo Petrausko vedama fitbokso treniruotė. Žmonės taip pat turėjo galimybę patys iš arčiau susipažinti su mišrių kovos menų subtilybėmis. Profesionalus MMA kovotojas Laurynas Urbonavičius pademonstravo, kaip kovotojai apšyla prieš kovas, kaip treniruojasi. Kiekvienos laidos metu žiūrintieji galėjo išbandyti vis kažką naujo. Stengėmės, kad kiekvienas esantis namuose, nepriklausomai nei nuo amžiaus, nei nuo fizinio pasirengimo, atrastų sau patinkantį užsiėmimą – gal vieniems tai buvo joga, kitiems – Pilatesas, kalanetika, funkcinės treniruotės, o galbūt kažkam labiausiai patiko tiesiog atlikti sąmoningo kvėpavimo praktikas. Visas 34 projekto laidas kiekvienas bet kada gali rasti taip pat ir Delfi portale“, – išskiria VšĮ „Sveikas miestas“ komunikacijos vadovė Karolina Dilytė.

Kamilė Mazrimė (Manto Repečkos nuotr.)

Susitelkė bendram tikslui

Šiuo kriziniu laikotarpiu gimęs projektas, savanoriškai sujungė stiprius partnerius – „JCDecaux Lietuva“ bei „Delfi TV”, kurių dėka apie iniciatyvą sužinojo tūkstančiai žmonių.

Erik Bizunovič (Manto Repečkos nuotr.)

„Prisijungėme prie šios iniciatyvos, nes žinojome, kad su lauko reklamos pagalba galime efektyviai paskleisti žinutę mieste ir įkvėpti miestiečius sportuoti namuose, kol visos kitos aktyvaus laisvalaikio galimybės buvo apribotos. Smagu, kad įsitraukė tokia didelė auditorija. Tikiuosi, kad išmokti pratimai ir treniruotės sėkmingai persikels į lauko erdves ir matysime sveika ir judantį miestą”, – teigė lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Užsakymo nr.: PT_84428455