Kiekvienais metais rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrovės „Nielsen“ organizuojami sėkmingiausi naujų produktų rinkimai Lietuvoje vyksta dviem etapais: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 20-tyje skirtingų prekių grupių. Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai, o galiausiai abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis.

2019 m. „Naujasis Nevėžis“ į rinką „paleido“ ne vieną naujovę, o sausų pusryčių mėgėjams buvo pristatyti net du unikalūs produktai: juodosios kakavos „Oho! Cookie Rings“ ir vaisių skonio „Oho! Fruity Froops“. Būtent pastarieji, sėkmingiausių naujų produktų rinkimuose, grūdinių produktų ir funkcinių batonėlių kategorijoje tapo nugalėtojais.

„Pasaulinė praktika sako, kad tik 5 proc. naujai sukurtų produktų lieka rinkoje ir randa savo vartotoją, todėl džiaugiamės, kad mūsų sausi pusryčiai „Fruity Froops“ ne tik pateko į tuos kelis procentus, bet ir buvo įvertinti, kaip sėkmingiausias šios kategorijos produktas“, – sako „Naujojo Nevėžio“ direktorius Gediminas Krutulis.

Pasak jo, sukurti visiškai naują ir kokybišką produktą, kurį pamėgtų didžioji dalis vartotojų – nelengvas iššūkis, todėl ypač svarbu yra tikėti savo idėja bei ieškoti geriausių sprendimų jai įgyvendinti.

Naujojo Nevėžio nuotr.

„Per pastaruosius metus pastebėjome, kad vartotojai ieško kitokių, išsiskiriančių produktų. Pirkdami jie nori ne tik skanių ar maistingų, bet ir patrauklių savo išvaizda, neįprastų formų ar spalvų naujienų. Tokia tendencija pastebima daugelyje kategorijų – traškučiai, makaronai, ledai ir kt. Žengiant koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis ir klientų lūkesčiais – sukūrėme spalvotuosius „Fruity Froops“ ir juoduosius „Cookie Rings“, – teigia G.Krutulis.

Tačiau, kurdamas spalvotą naujieną, „Oho!“ prekės ženklas nesiruošė eiti lengviausiu keliu – naudoti sintetinus dažiklius.

„Vis dažniau žmonės teikia pirmenybę kuo natūralesniems produktams, todėl norėjome, kad ir pirkdami mūsų „Fruity Froops“, jie tai gautų. Šių sausų pusryčių spalvos yra išgaunamos iš vaisių ir daržovių koncentratų, nenaudojant jokių priemaišų bei dažiklių. Visgi, nebuvo paprasta rasti tiekėją, kuris galėtų parūpinti žaliavas, tinkančias mūsų gamybos procesui. Tačiau su užsidegimu dirbusi mūsų komanda įveikė visus iššūkius ir per metus laiko sukūrė „Fruity Froops“, kurie, tokiu spalvų gavimo metodu savo kategorijoje, yra unikalūs“, – tikina G. Krutulis.

Be „Fruity Froops“, kurie 2019 m. tiesiog užkariavo lietuvių širdis, inovatyvumu beveik nenusileido ir kitos „Naujojo Nevėžio“ pristatytos naujienos.

„Tai jau minėti „Cookie Rings“, pasižymintys sausiems pusryčiams neįprasta juoda spalva, „Protein“ linija – košės indeliuose su šokoladu, spanguolėmis arba kokoso drožlėmis, traškučiai su druska ir actu bei „Natur life“ muesli batonėlių linija“, – „Oho!“ naujienas vardija pašnekovas.

Pasak jo, kurdamas produktus, „Oho!“ prekinis ženklas visada eina netradiciniu keliu bei renkasi priimti nestandartinius sprendimus.

„Vartotojai yra imlūs naujovėms, nori ir ieško unikalių formų, spalvų bei skonių. Taigi, ir mūsų požiūris į naujoves yra toks, kad jei produktas kokybiškas, geras bei šiuolaikiškas – jis visada suras savo pirkėją“, – teigia „Naujojo Nevėžio“ direktorius.