Vartotojai ieško naujų skonių

Azijos virtuvė – viena stipriausių šių dienų kulinarinių tendencijų, kurios populiarumas, panašu, dar ilgai nesitrauks. Kinų, japonų, tailandiečių, indų ar vietnamiečių virtuvės jau užsitarnavo vietą ir lietuvių širdyse. Šią nišą dar prieš penkerius metus aptiko ir lietuviškų pagardų gamintojas „Daumantų“, pasiūlęs Azijos šalių įkvėptus padažus – „Sweet Asia“, „China Grill“, „Thai Sweet Chili-Coco“ ir „Jalapeno Salsa“.

„Tolimieji rytai visada žavėjo savo paslaptingumu, išskirtiniais ingredientais bei skoniais. Jų kulinariniai šedevrai garsėja visame pasaulyje, todėl nesunku nuspėti, kodėl mūsų šalyje susidomėjimas šia virtuve tik auga“, – kalba „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.

D. Grinkevičius pasakoja, kad nors Azijos padažus prekybos centrų lentynose galima rasti jau ilgą laiką, pastebėjus šalies gyventojų susidomėjimą Rytų skoniais, buvo nuspręsta atnaujinti padažų pakuotes bei etiketes. „Daumantų“ po vienu „WOW MAMA“ ženklu sujungė net tris pasaulines tendencijas atitinkančias padažų linijas: BBQ, majonezinius ir Azijos padažus.

„Žengdami koja kojon su modernėjančiu vartotojų požiūriu bei inovacijomis, nusprendėme atnaujinti Azijos padažų liniją, o „WOW MAMA“ ženklas tam puikiai tiko“, – sako D. Grinkevičius.

Žvalgosi sveikesnių alternatyvų

Ne vienas pagardų gamintojas tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje ieško būdų, kaip išlaikyti vartotojų mėgstamą produkto skonį, bet pateikti sveikesnę jo alternatyvą. „Daumantų“ šiuo metu pristato gausybę padažų, tarp kurių ir Azijos linijos produktai, kurių sudėtyje nėra konservantų bei pridėtinių saldiklių.

„Naujienų ir pokyčių poreikį diktuoja vartotojai, ieškantys natūralesnių, sveikesnių produktų bei įdomių ingredientų, o mes dirbame, kad tai įgyvendintume. Azijos padažai nuo pat jų atsiradimo rinkoje buvo gaminami atsižvelgiant į sveikesnio gyvenimo aspektus. Tikiu, kad dabar, kai sukūrėme jiems naujas pakuotes, vartotojai į tai dėmesį atkreips dar labiau“, – pasakoja D. Grinkevičius.

„Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas taip pat atskleidė, kad dalyvaujant pasaulinio garso parodose atsirado galimybė susipažinti ir su užsienio pagardų kūrėjų produkcija, kurioje taip pat atsispindi sveikesnės alternatyvos bei ekologiški sprendimai.

„Žmonės nori žinoti, iš ko ir kaip gaminamas jų maistas, pagardai, gėrimai. Pasaulis juda atvirumo ir sveiko gyvenimo būdo link, kas suteikia maisto pramonės atstovams galimybę labiau pasistengti“, – sako D. Grinkevičius.

Veržliems žmonėms – atnaujinti sprendimai

Nors daugelis parduotuvių lentynose randamų egzotiškų padažų jau nebestebina vartotojų, D. Grinkevičius pastebi, kad „Daumantų“ siūloma „WOW MAMA“ Azijos padažų linija yra išskirtinė ir unikali.

„Thai Sweet Chili-Coco“ padažas Lietuvos prekybos centrų lentynose toks yra vienintelis. Šis produktas yra itin artimas rytietiškiems skoniams, jo sudėtyje nėra nei saldiklių, nei konservantų. Galime drąsiai teigti, jog jis bei kiti linijos produktai prilygsta aukščiausios kokybės pasaulio pagardams“, – pasakoja „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas.

Visi „WOW MAMA“ Azijos linijos padažai pritaikyti moderniems, veržliems žmonėms, siekiantiems išbandyti kuo daugiau skirtingų pasaulio virtuvių įkvėptų skonių. Atnaujinta produktų išvaizda traukia akį ne tik išskirtiniu dizainu, bet ir patogia, stikline pakuote, kuri puikiai atrodo tiek namų virtuvėje, tiek šiuolaikiškame restorane.

Užsakymo nr.: PT_82936877