Pristatė išskirtinę produkciją

Antrą kartą rengiama visame pasaulyje garsi paroda pritraukia tūkstančius dalyvių, siekiančių sutvirtinti esamus partnerystės ryšius, praplėsti klientų ratą bei pristatyti savo produkciją. Platų pagardų asortimentą Kinijoje pristatę „Daumantų“ atstovai liko maloniai nustebinti užplūdusio dėmesio, komplimentų produktams bei atnaujintoms jų pakuotėms.

„Sulaukti gero įvertinimo tokio masto parodoje mums reiškia labai daug. Mūsų pagardai sužibėjo ir nebuvo praleisti pro akis gausaus parodos lankytojų būrio. Kinijos rinkai pritaikyti produktai išsiskyrė iš kitų savo novatoriškumu ir kokybe. Tai paliko nemažą įspūdį parodos lankytojams“, – apie neseniai prabėgusią parodą pasakoja „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius.

Tolimame krašte buvo pristatyti naujosios „Daumantų“ produktų linijos „WOWMAMA“ gaminiai: majoneziniai, barbekiu bei Azijos padažai. Taip pat buvo demonstruojami ir salotų pagardai bei majonezai. Visgi, atsižvelgdamas į Kinijos rinkoje vyraujančių produktų specifikacijas, lietuviškų pagardų gamintojas keitė kai kurių produktų pakuotes bei skonius. Buvo tobulinami pakuočių dydžiai, papildyta etiketėse nurodoma edukacinė informacija, keičiamas dizainas bei gaminių receptūros.

„Ypatingą dėmesį skyrėme gaminių pritaikymui Kinijos rinkai. Produktų kiekiai pakuotėse buvo mažinami bene perpus, o informacija apie tai, kaip ir su kuo gaminys naudojamas – gerokai išplėsta. Didelė dalis produkcijos yra nepažįstama Kinijos auditorijai, tad labai svarbu juos edukuoti“, – priduria D. Grinkevičius.

Seka pasaulines tendencijas

Tarptautinėje parodoje atsispindėjo ir pasaulyje vyraujančios maisto produktų tendencijos. Ne vienas gamintojas pristatė sveikesnius produktus, kurių sudėtyje – mažiau cukraus, riebalų bei modifikuotų priedų. Būtent tokiomis taisyklėmis vadovaujasi ir pagardų gamintojas „Daumantų“, savo pristatoma produkcija džiugindamas sveikesnį gyvenimo būdą pasirenkančius vartotojus.

„Nuolat peržiūrime gaminamų produktų sudėtis ir stengiamės jas palaipsniui tobulinti. Lyderiaujame ekologiškų padažų bei pagardų pasiūloje, vieni pirmųjų pristatėme rinkai produktus be konservantų, į gamybą įtraukėme laisvai laikomų vištų kiaušinius. Šias pastangas įvertina ir kitų šalių vartotojai, tad galime lygiuotis į pasaulyje pirmaujančius padažų gamintojus“, – pasakoja D. Grinkevičius.

„Daumantų“ prekės ženklo vadovas taip pat priduria, kad paroda „China International Import Expo 2019“ buvo skirta ne parduoti produktus, o su jais supažindinti auditoriją. Savo produkciją pristatančių padažų gamintojų parodoje buvo vos keletas, todėl lietuviškų pagardų gamintojas išsiskyrė ne tik savo produkcijos receptūrų subtilybėmis, bet ir pačiu pateikimu.

„Pastebėjome, kad pagardų gamintojai renkasi pasaulyje dominuojančius dizaino motyvus – minimalizmą ir patogumą. Mūsų siūlomi produktai iš kitų išsiskyrė ne tik sudėtimi, bet ir forma bei spalva“, – džiaugiasi D. Grinkevičius.

Tikslas – užkariauti skirtingus Kinijos regionus

Įdomi ir šiuolaikiška produkcija iš Lietuvos jau prieš kurį laiką patraukė Kinijos maisto pramonės atstovų dėmesį. Partneriai susidomėjo moderniomis produkcijos pakuotėmis ir įmantriomis sudėtimis, tačiau noras plėstis tolimuosiuose Rytuose „Daumantų“ prekės ženklo atstovams pateikė ir iššūkių, o dalyvavimas garsioje parodoje tapo galimybe surasti platintojų iš skirtingų regionų.

„Susipažinome su daug žmonių ir jautėme, kad patobulinta ir Kinijos rinkai pritaikyta produkcija tikrai padeda labiau suprasti mūsų produktus tiek vietos gyventojams, tiek maisto pramonės žinovams“, – atskleidė D. Grinkevičius.

„Daumantų“ atstovai atrado būsimų platintojų ne viename Kinijos regione, kurie žavisi ir tiki bendradarbiavimu su vienu populiariausių pagardų gamintojų Lietuvoje. Šiuo metu „Daumantų“ bendradarbiauja su Latvija, Estija, Danija, Suomija, Švedija, Lenkija, Vokietija, Didžiąja Britanija bei Kinija.

Užsakymo nr.: PT_82868887