Pristatė išskirtines naujienas

Visame pasaulyje garsi paroda kas du metus pritraukia maisto pramonės atstovų, siekiančių užmegzti naujus partnerystės ryšius, praturtinti santykius su esamais klientais ir pristatyti savąją produkciją. Jau daugiau nei dešimtį kartų „ANUGA“ parodoje dalyvavusio „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas Domas Grinkevičius pasakoja, jog šiais metais įmonė susilaukė kaip niekada didelio susidomėjimo.

„Džiaugiamės, kad šiais metais pavyko sužibėti milžiniškame būryje maisto pramonės atstovų. Maisto mylėtojai bei gamintojai iš viso pasaulio gausiai rinkosi į „Daumantų“ stendą, drąsiai ragavo čia pristatomą produkciją. Mums rodomas susidomėjimas suteikia pasitikėjimo savimi ir atskleidžia, kad mūsų darbas yra vertinamas“, – įspūdžiais iš praėjusios parodos dalijasi D. Grinkevičius.

Pagardų gamintojo stende buvo galima išvysti ir paskanauti „Daumantų“ „Karališkos“ majonezų linijos gaminiais, majonezu su mangais, avokadais, ekologiškais kečupais bei pomidorų padažais. Didžiausio dėmesio sulaukė išskirtinėmis pakuotėmis ir skoniais pasižymintys „WOW MAMA“ gaminiai: barbekiu, majoneziniai bei Azijos padažai.

UAB „Daumantai LT“ komanda „ANUGA 2019“ parodoje

„Naujosios „WOW MAMA“ linijos padažai – tikri mūsų stendo favoritai. Lankytojų akį jie traukė savo pakuotėmis bei skonių įvairove. Buvo giriamas šios produkcijos šiuolaikiškumas bei novatoriškumas“, – pasakoja „Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas.

Patraukė net tolimųjų kraštų dėmesį

D. Grinkevičius tikina, kad parodoje pasipildė ir šalių, su kuriomis UAB „Daumantai LT“ yra užmezgusi tvirtus partnerystės ryšius, sąrašas.

„Šiuo metu bendradarbiaujame su Latvija, Estija, Danija, Suomija, Švedija, Lenkija, Vokietija, Didžiąja Britanija bei Kinija. Parodos metu susitikome su maisto pramonės atstovais iš Saudo Arabijos – panašu, kad partnerių žemėlapis netrukus gerokai išsiplės“, – apie esamas ir būsimas eksporto kryptis kalba D. Grinkevičius.

„Daumantų“ prekės ženklo plėtros vadovas pabrėžia, kad modernus bei minimalistinis parodoje pristatytos produkcijos apipavidalinimas patraukė ir kitų valstybių atstovų dėmesį: „Matome, kad indėlis kuriant naujus produktus ir jų pakuotes atsiperka – jie gali lygiuotis su lyderiaujančių pasaulio šalių kuriama produkcija“, – sako D. Grinkevičius.

Dominuoja ekologiškumas ir akį traukiančios pakuotės

Iš Vokietijos grįžęs D. Grinkevičius dalijasi ir pastebėtomis maisto pramonės tendencijomis, kurios, labai tikėtina, atsispindės ir ateinančiais metais.

UAB „Daumantai LT“ komanda „ANUGA 2019“ parodoje

„Šiais metais tarp gamintojų dominuoja labai įdomios, išskirtinai atrodančios pakuotės. Ne viename kitų šalių siūlomame produkte atsispindėjo minimalistiniai motyvai, kaip ir mūsų gaminamų produktų pakuočių dizaine. Produktai išsiskyrė savo išvaizda, forma bei spalva“, – pasakoja D. Grinkevičius.

Taip pat pastebima, kad jau ilgą laiką neblėstančios ekologiškumo tendencijos vis dar išlieka aktualios bei populiarios ir neketina trauktis.

„Nuo šios tendencijos neatsiliekame ir mes, pasauliui demonstruodami ekologiškus kečupus, pomidorų padažus bei majonezus. Esame vieni pirmaujančių gamintojų, siūlančių produktus su mineralais ir sumažintu pridėtinio cukraus kiekiu“, – maisto pramonės tendencijomis dalijasi D. Grinkevičius.

Užsakymo nr.: PT_82494111