Nuo 2017 metų darbuotojų skaičių dukart, o vilkikų parką – triskart padidinusi Lietuvos kompanija skaičiavo ir daugiau nei trečdaliu, iki 20 mln. eurų, padidėjusias pajamas. Atsižvelgdamas į pirmųjų šių metų mėnesių rezultatus, V. Vytartas svarsto, kad bendra 2019-ųjų metinė apyvarta gali siekti nuo 30 mln. iki 40 mln. eurų. Dėl to bendrovė numato tolimesnę aktyvią plėtrą.

„Šiuo metu pas mus dirba per 170 žmonių, metų pabaigoje esame užsibrėžę turėti apie 250 darbuotojų. Visa tai tik skaičiai, tačiau ši plėtra mums yra labai svarbi ir ją vykdome itin kruopščiai, kadangi stipri komanda yra įmonės pagrindas. Savo klientams suteikiame nulinę klaidų garantiją, todėl darbuotojams tenka svarbi atsakomybė. Jie ne tik turi būti profesionalūs, bet ir pasiruošę nuolat tobulėti ir mokytis“, – sako „Vykom“ vadovas.

Didinti kompanija planuoja ir turimų vilkikų bei autovežių parką, kuriame šiuo metu – per šimtą transporto priemonių. Įmonė specializuojasi automobilių pervežimo versle ir yra užsibrėžusi tapti etalonine Europos automobilių gabenimo paslaugų bendrove. Jos klientų sąraše jau dabar galima rasti didžiausius Europos ir pasaulio automobilių gamintojus: „Audi“, BMW, „Citroen“, „Ford“, „Hyundai“, „Kia“, „Opel“, „Škoda“, „Toyota“, „Volkswagen“ ir kitus.

„Vykom“

Iki šiol organiškai augusi įmonė šios strategijos ketina laikytis ir toliau, pritraukdama naujus klientus ir didindama bendradarbiavimo apimtis su esamais klientais. „Vykom“ direktorius taip pat pabrėžia veiklos efektyvumo didinimo svarbą: „Inovacijos ir smalsumas mus veda pirmyn, todėl savo veikloje pasitelkiame pažangiausius metodus ir siekiame nuolatinio tobulėjimo, nuolat kurdami ir įgyvendindami naujas idėjas bei darydami tai, ko nebando ar nesugeba kiti. Visa tai ir sudaro sąlygas didinti veiklos efektyvumą.“

V. Vytartas neslepia, kad konkurencingoje pervežimų rinkoje netrūksta iššūkių, kuriuos diktuoja ne tik konkurentai, bet ir kintanti situacija rinkoje. Vienas didžiausių pokyčių automobilių pramonėje šiuo metu yra milžiniškais tempais auganti elektromobilių paklausa. Atsižvelgdami į tai, gamintojai didina jų gamybą ir ši tendencija tęsis ateityje.

Tuo metu automobilių pervežėjams prisitaikyti nėra taip paprasta, kadangi elektromobilių gabenimas – gerokai sudėtingesnis.

„Elektromobiliai yra sunkesni už tradicinius automobilius ir vežėjams tai yra rimtas iššūkis, kadangi autovežiai turi nustatytas ašių apkrovas, kurių negalima viršyti. Transporto priemonių svoris lemia tai, kiek jų galima pakrauti į autovežį. Taigi, siekiant patenkinti besikeičiančius klientų poreikius, reikia modernizuoti naudojamą įrangą, autovežių antstatus“, – sako „Vykom“ direktorius.

„Vykom“

Didelę įtaką automobilių rinkai turėjo ir „dyzelgeitu“ pramintas skandalas dėl klastojamų dyzelinių automobilių rodmenų. Be to, kai kurie Europos didmiesčiai svarsto apie įvairius ribojimus dyzeliniams automobiliams, pavyzdžiui, neleisti jiems įvažiuoti į miesto centrą ar skirti papildomus mokesčius – dėl to žmonės vis labiau atsigręžia į benzininius automobilius.

Tuo metu automobilių gamintojams ir pervežėjams keliami vis aukštesni tvarumo standartai: iš jų reikalaujama daugiau dėmesio skirti ne tik aplinkos tausojimui, bet ir socialinei atsakomybei, žmonių teisėms, kovai su korupcija ir kitoms sritims. Ne išimtis ir „Vykom“ – įmonė savo veikloje taiko visus tvarumo kriterijus.

Automobilių ir kitų krovinių transportavimo paslaugas Europoje teikianti kompanija „Vykom“ buvo įsteigta 2005 metais. Jos autovežių ir sunkvežimių parką sudaro daugiau nei 100 transporto priemonių, įmonėje dirba per 170 savo srities profesionalų.

Užsakymo nr.: PT_80689445