Įsigilinus į iki šiol įmonės atliktus darbus paaiškėja, kad Reiner-Latõševi pasitikėjimas savimi nėra iš piršto laužtas – pavyzdžiui, jie vos per kelis vakarus pakėlė 500 kvadratinių metrų ploto nusėdusias parduotuvės grindis ir tai atliko taip, kad kliento darbas nė minutei nebuvo nutrauktas!

„Taip, tai tiesa. Tartu prekybos centre „Prisma“ atkurdami grindų nuolydį, turėjome atsižvelgti ir į kliento darbo pobūdį – prekybiniuose plotuose galioja taisyklė, kad jei parduotuvė neveikia ilgiau nei dvi savaites, buvęs klientų srauto lygis vėl bus pasiektas per šešetą mėnesių… Grindis koreguojant tradiciniu būdu, „Prisma“ būtų tekę uždaryti maždaug dviem mėnesiams, o tai buvo neįmanoma,“ – prisimena Reiner-Latõšev. 500 kvadratinių metrų grindų plotas buvo išmatuotas ir stabilizuotas, įskaitant ir paruošiamuosius darbus, per keturis vakarus ir naktis taip, kad nebuvo sutrikdyta įprasta prekybos centro veikla.

Uretek

Kitas atvejis – „Uretek“ per kelias valandas sutvarkė Hapsalu durų gamyklos biuro duris.

Labai daug problemų kyla su pastatais, kurie buvo pastatyti per statybų bumą 2007–2008 metais ir kurių gruntas nebuvo tinkamai sutvirtintas ar ištirtas, todėl dabar matome pasekmes: sėdantys pamatai, grindys ir komunikacijos.

„Pavyzdžiui, Tartu mieste stabilizavome ir pakėlėme šešių butų, dviejų koridorių grindis ir lauko laiptus, kurių bendras plotas – 560 kvadratiniai metrai ir kurie vietomis buvo nusėdę net iki 4 cm,“ – pasakoja Reiner-Latõšev. Šešių pirmųjų butų sienos buvo įtrūkusios ir viename bute plyšys buvo toks didelis, kad miegamajame kambaryje pro jį buvo galima matyti svetainę. Stabilizavimo bei kėlimo darbai truko tris paras ir gyventojams tuo metu, kai vyko darbai, nereikėjo niekur išsikraustyti.

Dėl „URETEK“ technologijos specifikos darbo procesas klientui yra labai patogus, nes viskas vyksta nenuimant grindų ir taip, kad visi baldai lieka savo vietoje. Geriausiam rezultatui pasiekti apkrova ant grindų netgi yra būtina.

Technologijos pagalba galima sutvarkyti ir dideliuose infrastruktūros objektuose atsirandančias problemas

„URETEK“ metodas suteikia galimybę išlyginti ir geležinkelius bei plentus. „Kelių nusėdimas sukelia daug problemų – pirmiausia, nusėdimas lėtina eismą, atsiranda spūsčių. Antra, nusėdusiose vietose pradeda kauptis lietaus vanduo, kuris mūsų klimato sąlygomis pradeda šalti ir taip ardyti kelius,“ – problemas vardija Reiner-Latõšev. „Svarbiausia – kelių nusėdimas kelia pavojų visiems eismo dalyviams, nes, netikėtai įvažiavus į duobę ar ant iškilimo, esant netinkamam greičiui, transporto priemonė gali tapti nevaldoma.“

„Uretek“ nuotrauka

Pasak Reiner-Latõšev, didesnei transporto priemonei, pavyzdžiui, keleiviniam autobusui, įvažiavus į duobę ar ant iškilimo, autobuse važiuojantiems keleiviams kyla pavojus užsigauti. „Suomijoje buvo toks atvejis, kad kelio danga buvo taip nusėdusi, kad sėdėjusieji paskutinėse autobuso eilėse tiesiogine ta žodžio prasme pradėjo trankytis į autobuso lubas,“ – pasakoja Reiner-Latõšev. „URETEK“ sutvarkė šią kelio problemą per vieną naktį, o vykdant darbus vienu metu buvo uždaryta tik viena eismo juosta.

Be to, visame pasaulyje esantys „URETEK“ padaliniai yra stabilizavę geležinkelius ir tai atliko taip, kad geležinkelio eismas nebuvo nutrauktas, buvo sumažintas tik traukinių greitis darbų atlikimo zonoje.

Nepraraskite pinigų!

„Iš tiesų klientui nevertėtų laukti iki paskutinės minutės ir vis atidėliotiproblemos sprendimo.Kasdieniame įmonės darbe yra juntamas net ir pats mažiausiais nuolydis – pavyzdžiui, sandėliuose, nusėdusios grindys didina keltuvų energijos ir laiko sąnaudas, be to, prekės gali nukristi nuo keltuvo, stovinčio ant pasvirusių grindų, ir sudužti, bei taip pat kelti pavojų ir darbuotojams. Be to ir pati technika genda greičiau, nes keltuvai yra sukurti veikti ant lygaus pagrindo,“ –aiškina Reiner-Latõšev. „Šias problemas reikia spręsti, dėl jos be reikalo eikvojamas žmonių laikas ir įmonės pinigai.“

„Uretek“ nuotrauka

„Įvairūs įtrūkimai jau liudija, kad konstrukcija yra pasislinkusi ar pajudėjusi, o tokiu atveju skubiai reiktų kreiptis į specialistą,“ – pabrėžia Reiner-Latõšev. „Kuo ilgiau bus delsiama, tuo žala bus didesnė.“

Užsakymo nr.: PT_80331639