„Technologijų pažanga išsprendė įvairius nuotolinio darbo iššūkius ir suteikė įrankius, kurie išsprendžia tokias problemas, kaip duomenų pasiekiamumas, saugumas ir suteikia naujas lankstumo, laiko planavimo bei bendradarbiavimo su kolegomis galimybes. Turėdamos reikiamus įrankius, įmonės vis palankiau žiūri į nuotolinį darbą, todėl jo populiarumas nuolat auga: „International Data Corporation“ prognozuoja, kad jau 2020 metais JAV nuotolinis darbas perkops 70 proc. ribą“, – komentuoja Milda Klimašauskaitė, „Microsoft“ debesijos sprendimų produktų vadovė kompanijoje „Telia“.

Įvairius darbus ar užduotis galima atlikti naudojant skirtingus įrankius, kurie leidžia dirbti patogiau, produktyviau ir pasiekti geresnių rezultatų. Tik kiekvienu atveju reikėtų įvertinti kelis niuansus: ne tik kainą, bet ir suteikiamas galimybes, saugumą, patogumą, integraciją su kitomis programomis, administravimo funkcijas, garantijas.

Debesų kompiuterija nuotoliniam darbui suteikia daugiau patogumo, kadangi reikiamus dokumentus visi darbuotojai gali pasiekti dirbdami iš bet kur ir su jais dirbti keliese vienu metu. Be to, įvairios debesijos paslaugos leidžia jose laikomiems dokumentams nustatyti įvairius apribojimus ir privilegijas, pavyzdžiui, leisti juos pasiekti tik įmonės darbuotojams. Šios priemonės didina saugumą: taikant reikiamus apribojimus galima apsisaugoti nuo netyčinio duomenų nutekėjimo.

Dirbant komandoje labai svarbu palaikyti ryšį tarp kolegų, ypač kai dirbama iš skirtingų vietų ir laiko juostų. Dalintis dokumentais, juos aptarti ir redaguoti galima visiems gerai žinomu būdu – susirašinėjant elektroniniu paštu, tačiau tai nėra nei patogu, nei efektyvu. Specializuoti sprendimai, tokie kaip „Slack“, „HeySpace“ ar „Microsoft Teams“, užduotis leidžia atlikti greičiau, o bendravimas su kolegomis yra toks pat paprastas, kaip susirašinėjimas socialinių tinklų programėlėmis.

Dar vienas naudingas įrankis dirbantiems nuotoliniu būdu – užduočių planavimo ir delegavimo programos. Tam galima naudoti tą patį el. paštą ar kalendorių, bet ilgainiui jie taip užsikemša, kad vien svarbių darbų atkapstymas trunka visą amžinybę. Todėl yra sukurtos kur kas pažangesnės būtent darbų planavimui skirtos programos, tokios kaip „Trello“, „Asana“ ar „Planner“, kurios leidžia paskirstyti įvairias užduotis darbuotojams ir komandoms bei stebėti jų atlikimo eigą.

Informaciją apie įmonei svarbius įvykius, pokyčius ir darbus nuotoliniu būdu dirbantys žmonės taip pat gali sekti organizacijos socialinio tinklo paskyroje.

„Nuotoliniu būdu dirbantiems žmonėms svarbus lankstumas, kokybiškas ir patikimas ryšys, prieiga prie darbo programų ir dokumentų bei saugumas. Naudojantis įvairiomis skirtingomis programomis ir sistemomis visus šiuos dalykus gali būti sudėtinga suderinti. Todėl svarbų pranašumą šiuo atveju suteikia vieningi, integruoti sprendimai, tokie kaip „Office 365“, viename pakete siūlantys visas darbui reikalingas priemones ir įrankius, nuo biuro programų iki saugaus el. pašto ir debesijos“, – sako M. Klimašauskaitė.

Kad tai veikia, patvirtino ir neseniai „Forrester“ atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta, kad naudojant „Office 365” funkcijas mobiliųjų darbuotojų našumas įmonėje padidėjo apytiksliai 15 minučių per dieną.

Turite klausimų apie „Office 365“ ar kitas verslui skirtas IT paslaugas? Kreipkitės į savo „Telia“ vadybininką arba susisiekite telefonu 1816.

Užsakymo nr.: PT_79710009