Kiekvienas darbuotojas – svarbus

Anokia paslaptis, kad jauni žmonės atviresni naujovėms, neužsidarę „visko žinojimo rate“, besidomintys Lietuvos ir pasaulio naujovėmis. Faktas – jie gali pasiūlyti naujų ir dar negirdėtų idėjų, kurias įgyvendinusi įmonė, siekianti naujovių, gaus daug naudos. „Vienas didžiausių kiekvienos įmonės pranašumų – savo darbą puikiai išmanantys, iniciatyvūs ir nuolat tobulėjantys darbuotojai, tačiau suprantame, jog tokius specialistus parengti reikia lėšų ir laiko, o geriausia visą šį „procesą“ pradėti kuo ankščiau. Be glaudaus bendradarbiavimo su mokymo įmonėmis gerą specialistą parengti sunku, todėl universitetų organizuojamos karjerų dienos, kuriose galime ir pristatyti save, ir pradėti ieškoti bei ugdyti jaunus talentus – itin vertinga patirtis. Koncernas „Vikonda“ – vienas didžiausių darbdavių, kurio įmonėse dirba kone 800 darbuotojų, mūsų įmonės nuolat sparčiai juda į priekį, kuria naujus produktus, o be tinkamai pasirengusių ir motyvuotų žmonių tai padaryti sunku, tad būsimi darbuotojai, praktiką atliekantys studentai, turi puikią galimybę susipažinti su įmonėse vykstančiais procesais, ir darbų apimtimis. O mes suteikiame galimybę įgyti ne vien teorinių, bet ir praktinių žinių. Studentams tai ir puiki galimybė ugdytis tokias būtinas asmenines savybes, kaip kantrybė, nuoseklumas, darbas komandoje, atsakomybė, terminų laikymasis,“ – sako koncerno „Vikonda“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

Mindaugas Snarskis
Foto: Organizatorių nuotr.

Jis neseniai grįžo iš Paryžiuje vykusios vienos svarbiausių maisto produktų parodų „SIAL 2018“, kur su DADU ledus gaminančia įmone „Vikeda“ pristatė naujovę – ekologiškus beržų sulos ledus, kurie jau sulaukė didžiulio pasisekimo. Na, o koncernui Vikonda priklausantis „Kėdainių konservų fabrikas“ pristatė prekės ženklą Kitchen heroes, kuris orientuotas į progresyvius, jaunus vartotojus, o Lietuvos rinkoje pasirodys ateinanciais metais.

Ilgametė draugystė – partnerystės pagrindas

Koncernui „Vikonda“ priklausanti įmonė „Kėdainių konservų fabrikas“ karjeros dienose studentams pristatė kartu su jų kolegomis kurtą gaminį – užtepėlę su pievagrybiais. O ją kūrusius studentus apdovanojo solidžiais piniginiais prizais. „Labai smagu, jog darbas su KTU studentais yra toks produktyvus ir, žinoma, labai įdomus. Jau antrus metus būsimųjų technologų idėjos perkeliamos į realią gamybą – pernai bendromis jėgomis sukurta ir pagaminta „Multi“ uogienė užsitarnauja pirkėjų simpatijas, to paties tikimasi ir iš naujojo bendro darbo – pievagrybių užtepėlės. Mūsų įmonė jau seniai suprato, kad būtina kuo greičiau į darbo rinką integruoti jaunus žmones, kurie visuomet kupini idėjų ir nebijo išbandyti naujovių. Tad sėkmingas bendradarbiavimas su Kauno technologijos universitetu itin džiugina rezultatais bei ateities perspektyvomis. Bendraudami su būsimaisiais technologais girdime, kad jie turi daug gerų idėjų, tačiau neretai jiems pritrūksta galimybių tas mintis realizuoti. Supratę, kad galime jiems padėti, ėmėmės bendrų darbų ir sulaukėme realios abipusės naudos – ne vienas KTU baigęs maisto technologas karjeros laiptais lipa būtent mūsų fabrike,“ – KTU karjeros dienose bendraudamas su galbūt būsimaisiais savo darbuotojais kalbėjo „Kėdainių konservų fabriko“ generalinis direktorius Skirmantas Nevidomskis.

Skirmantas Nevidomskis
Foto: Organizatorių nuotr.

Ir darbuotojai, ir pirkėjai renkasi patikimą prekės ženklą

Kai praėjusiais metais per KTU karjeros dienas vaišino nepaprasta naujiena – juodais it naktis ledais, DADU sulaukė daug nuostabos bei susižavėjimo. Ir šįmet būtent šios įmonės ledų šaldytuvas ištuštėjo greičiausiai, o studentai kruopščiai rinko informaciją, ko reikia, kad galėtų dirbti būtent šioje įmonėje. „Besiplečiantis kokybiškas asortimentas, patenkintas bei lojalus klientas – mūsų įmonės prioritetas, tad nuolat atsinaujiname, ieškome naujų sprendimų ir skonių, na, o 2018 m. „Spinter“ apklausos duomenimis, būtent DADU prekės ženklas įvardytas kaip žinomiausias ledų kategorijoje, ir gerokai ūgtelėjo kaip socialiai atsakingas bei nuolat naujoves diegiantis prekės ženklas. Suprantama, jog DADU fabrike be galo svarbūs ledus kuriantys žmonės, tad atrasti talentų tarp studentų man tikras iššūkis pačia geriausia šio žodžio prasme – jauni žmonės yra tikri, pilni gyvenimo, nesumeluoti. Fabrike praktiką atliekantiems studentams stengiamės parodyti, su kuo jie susidurs realiame darbe bei kokios bus reikalavimus atitinkančios užduotys praktinėje veikloje. Ne vadovėlio teorija, o praktinės įžvalgos. Mūsų technologai dirba su studentais, jų idėjas paremdami savo žiniomis ir patirtimi, kurios leidžia išvengti nesėkmių, nukreipiant kūrybą į efektyvios gamybos matricą,“ – pasakojo UAB „Vikeda“, gaminančios DADU ledus, generalinis direktorius Algirdas Gauronskis.

Algirdas Gauronskis
Foto: Organizatorių nuotr.

Šiuo metu jis dalyvauja didžiausioje kas dvejus metus vykstančioje bei 160 000 lankytojų sulaukiančioje parodoje „SIAL 2018“ Paryžiuje. O vos prieš kelis mėnesius DADU ledus gaminančios įmonės „Vikeda“ komanda lankėsi UCLA Anderson universiteto GAP (Global Access Program) programoje ir konsultavosi, kaip į JAV rinką įvesti visiškai naują produktą, kokio Lietuvoje dar nebuvo. Skaniausiais DADU ledais mėgaujasi garsioji Kardashianų šeima, o tuo metu čia, Lietuvoje, Kėdainiuose naujai atidarytame ekskursijų kambaryje nuolat lankosi vaikai – čia jie susipažįsta su ledų gamybos procesu ir mėgaujasi šviežiausiais pasaulyje dar šiltais DADU ledais.

Renginio akimirka
Foto: Organizatorių nuotr.