Nebereikia skaičiuoti patiems

Pasak „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo direktorės Giedrės Blazgienės, e. savitarna ypač palengvina sąskaitų tvarkymą gyventojams, kurių namuose įrengtas ne vienas skaitiklis, nes reikalingi skaičiavimo veiksmai e. savitarnoje atliekami automatiškai, o klientams tereikia į tam skirtus laukelius suvesti šalto vandens skaitiklių rodmenis. Vadovė pastebi, kad tai daryti patogu išmaniajame telefone, nes šį galima nusinešti prie skaitiklių, nereikia rodmenų užsirašyti ant lapelio ar bandyti įsiminti.

Bendrovės duomenimis, 15 proc. apsilankymų e. savitarnoje fiksuojama iš išmaniųjų telefonų, o deklaruodami vandens suvartojimą, klientai vidutiniškai užtrunka apie 1 minutę.

Kitas privalumas gyventojams, kad jiems nebereikia sekti vandens kainos pasikeitimų, nes mokėjimo suma automatiškai apskaičiuojama pagal deklaruotą vandens suvartojimą ir atsižvelgus į aktualius mokėjimo tarifus.

G. Blazgienė pastebi, kad 5 proc. e. savitarnos naudotojų jungiasi iš užsienio, todėl manoma, kad bendrovės e. paslaugomis pasinaudoja ir emigracijoje gyvenantys tautiečiai.

Užtenka apsilankyti kartą per mėnesį

Deklaruoti šalto vandens suvartojimą „Vilniaus vandenys“ kviečia paskutinę kiekvieno mėnesio savaitę. Pagal šiuos duomenis, iki kito mėnesio vidurio, klientai gauna mokėjimo pranešimus, o sumokėti už suteiktas paslaugas vėlgi patariama paskutinę mėnesio savaitę, kada jau galima deklaruoti ir einamojo mėnesio šalto vandens skaitiklių rodmenis.

Tikimasi, kad klientai įvertins patogumą bendrovės e. savitarnoje apsilankyti kartą per mėnesį – paskutinę mėnesio savaitę – ir vienu apsilankymu deklaruoti einamojo mėnesio vandens suvartojimą bei pagal gautą mokėjimo pranešimą apmokėti už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas.

Nemokamas apmokėjimas

Skirtingai nei mokant kitomis el. mokėjimo priemonėmis, naudojantis „Vilniaus vandenų“ e. savitarnos paslaugomis, pavedimas „Swedbank“, SEB ir „Luminor“ (DNB) klientams yra nemokamas, o mokėjimo išlaidas kompensuoja pati bendrovė.

Taupo lėšas

Teigiama, kad vykdant e. savitarnos plėtrą, taupomos „Vilniaus vandenų“ lėšos. „Siekiame tapti itin patogia klientams bendrove, o taupydami veiklos išlaidas, taupome savo klientų – gyventojų ir verslo įmonių – pinigus, nes nuo to, kaip efektyviai dirbame, iš dalies priklauso ir paslaugų kainos“, - sako G. Blazgienė.

Naujoji „Vilniaus vandenų“ e. savitarna taip pat leidžia sumažinti popierinių mokėjimų pranešimų siuntimą ir prisideda prie aplinkos bei išteklių tausojimo.

Pasiūlys daugiau e. paslaugų

Naujosios savitarnos galimybės šių metų pradžioje buvo pristatytos įmonės verslo klientams. Iki šiandien jau pusė šio segmento klientų naudojasi e. savitarna. Taip pat pastebėta, kad beveik visi verslo klientai deklaruoja ir namų skaitiklių rodmenis. Dėl šios priežasties tikimasi, kad privatūs bendrovės klientai taip pat aktyviai naudosis elektroniniais įrankiais.

„Pirmą kartą apsilankiusiems mūsų savitarnoje pirmiausia rekomenduojame patikrinti savo kontaktinius duomenis, o pastebėjus neatitikimus, juos atnaujinti. Taip būsite tikri, kad visa svarbi informacija iš „Vilniaus vandenų“ jus pasieks laiku“, - sako Klientų tarnybos vadovė.

Bendrovės komanda planuoja nuolat plėsti klientų galimybes tvarkyti reikalus internetu: saugiai teikti dokumentus, užsisakyti papildomų paslaugų, užduoti klausimų ar išsikviesti specialistą į namus.

Išbandyti „Vilniaus vandenų“ e. savitarną galite čia.

Užsakymo nr.: PT_79171497