Įmonės Žmonių ir organizacijos vystymo direktorė Raimonda Alonderienė pristato darbuotojų rekomendavimo sistemą, kuri įmonėje įgauną vis didesnį pagreitį – net 25 proc. naujų darbuotojų prisijungia pasinaudoję šia sistema: kiekvienas darbuotojas gali rekomenduoti potencialų kandidatą į atvirą poziciją; jei rekomenduotas kandidatas sėkmingai praeina atranką ir įsidarbina, tiek tas, kuris rekomendavo, tiek naujai įsidarbinęs kolega gauna po 1000 Eur (po mokesčių) paskatą.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

„Bene ryškiausia mūsų kultūros dalis yra sprendimų priėmimo laisvė. Ji pasireiškia tiek galimybe rinktis projektus, technologijas, su kuriomis dirbsi, bet ir pasirinkti žmones sau į komandą, taigi laisvė spręsti su kuo dirbsi yra ne tik galima, bet ir skatinama.“, – pasakoja R. Alonderienė.

Raimonda Alonderienė
„Devbridge“ keksiukų kampanija

Keksiukų kampanija

Tiesa, kad darbuotojai neužmirštų apie programą, įmonė vis ieško nestandartinių būdų, kaip tai priminti. Pavyzdžiui, vieną dieną visuose globaliuose ofisuose Kaune, Vilniuje, Čikagoje, Toronte ir Londone kiekvienas Devbridge darbuotojas ryte rado ant stalo pūpsantį keksiuką ir žinutę „pasidalinti nauja rekomendacija užtruksi trumpiau, nei suvalgysi šį keksiuką“.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

Skanūs keksiukai ir noras pačiam nulemti su kuo dirbsi, stipriai padidino rekomendacijų skaičių. Tokį paskatinimą palydėjo virš 300 procentų daugiau rekomenduotų žmonių, lyginant su praėjusiu mėnesiu. Be to, daugiausiai rekomendacijų davę darbuotojai visuose įmonės ofisuose gavo asmenines vadovų padėkas ir gardžias paskatas. Tačiau patys Devbridge Group žmonės prisipažįsta, kad galimybė pasikviesti į komandą savo srities profesionalus, atitinkančius įmonės kultūrą, yra malonesnė nei skanėstai.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

Profesionalų komanda ir „aukščiausia lyga“

„Devbridge Group“ išsiskiria itin stipriomis profesionalų komandomis, kurių pagrindą sudaro vyresnieji specialistai ir specialistai. Tai leidžia joms sėkmingia konkuruoti JAV IT rinkoje, kuri, krepšinio terminais, galėtų būti drąsiai prilyginta NBA.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

Specialistai kuria sprendimus „Frotune 1000” sąrašo įmonėms, todėl įmonėje samdymas yra strategiškai nukreiptas į savo srities profesionalus. Tuo metu jaunieji talentai į komandą patenka tik perėję įmonės „Sourcery“ akademijas.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

Bendrovėje taikoma rekomendavimo programa jau ne vienerius metus paskatina darbuotojus pačius išsirinkti su jie kuo norėtų dirbti. Pagal šią programą naudos turi abu: tas, kuris rekomendavo ir prisijungęs prie komandos žmogus. Kiekvienas darbuotojas turi galimybę suformuoti svajonių komandą – pakviesti savo srities profesionalus prisijungti.

„Devbridge“ keksiukų kampanija

„Devbridge Group” – JAV programavimo paslaugų įmonė, kurios centrinė būstinė yra Čikagoje. Tarptautinę įmonės komandą sudaro virš 400 darbuotojų. Jie pasiskirstę Čikagos, Toronto, Londono, Kauno ir Vilniaus padaliniuose. Įmonė kasmet auga kone dvigubai ir net penkis metus iš eilės patenka į prestižinį JAV privačių įmonių reitingą „Inc. 5000”. Jos klientai – „Fortune 1000“ sąrašo įmonės, pasaulinės finansų, paslaugų ir gamybos sektorių kompanijos.
„Devbridge“ keksiukų kampanija

Lietuvoje įmonė aktyviai investuoja į IT švietimą: vykdo tris skirtingas nemokamas „Sourcery“ akademijas jauniesiems IT talentams (programuotojams, testuotojams, Front-End) ir yra pirmoji Lietuvoje, pakvietusi 7-12 m. vaikus nemokamai mokytis programavimo pagrindų ir kūrybinių technologijų. „Sourcery for Kids“ akademijoje net 416 Lietuvos vaikų jau antrus metus iš eilės mokosi, kaip kurti, o ne tik vartoti technologijas.

Užsakymo nr.: PT_79157911