Lietuviai ieško, kaip už tą pačią sumą įsigyti daugiau

Pirkėjai Lietuvoje yra pasiskirstę į dvi grupes – tuos, kurie skaičiuoja ir perka apgalvotai rinkdamiesi didesnius kiekius ir ieškodami jiems priimtinos kainos, bei tuos, kurių finansinės galimybės leidžia pirkti net nežiūrint į kainą. Visgi didžioji dalis lietuvių, anot M. Bunkaitės, yra linkę taupyti, ieško, kaip nepermokėti ir už tą pačią sumą įsigyti daugiau.

„Ypač taupiai Lietuvoje moka apsipirkinėti vyresnio amžiaus žmonės. Apgalvotai dažnai apsipirkinėja ir didesnės šeimos – jos ieško nuolaidų, renkasi didesnes maisto prekių ar namų apyvokos daiktų pakuotes, perka maistą savaitei į priekį. Tačiau jaunimas vis dar linkęs išlaidauti“, - pastebi specialistė.

Atkreipkite dėmesį į galiojančias akcijas

Specialistė dalijasi keliomis efektyvaus apsipirkimo taisyklėmis, kurios padės sutaupyti: į parduotuvę eikite su iš anksto paruoštu konkrečių pirkinių sąrašu, venkite spontaninio pirkimo ir atkreipkite dėmesį į galiojančias akcijas.

„Pasitaikius geriems pasiūlymams, verta įsigyti ilgai negendančių maisto produktų ar buities ir higienos prekių ateičiai. Protingai pasinaudojus akcijomis ir vengiant spontaninio pirkimo, visai nebūtina vykti į kaimynines šalis – kasdienai puikiai galima apsipirkti ir Lietuvoje. Ką jau kalbėti apie kokybės skirtumą bei kuro ir laiko sąnaudas“,- sako asmeninių finansų ekspertė.

M. Bunkaitė pastebi, kad, nors taupesni žmonės stengiasi „užsipirkti“ didesnius kiekius tokių negendančių prekių kaip miltai, kava, sultys, kruopos ar konservai, palyginti su amerikiečiais, dar turime kur pasitempti. Amerikoje beveik kiekvienuose namuose šalia virtuvės yra sandėliukas, kuriame kaupiami ilgai negendantys maisto produktai. Anot specialistės, tai ne tik praktiška, bet ir labai patogu, tad šioje vietoje dar turime ko pasimokyti.

Ta pati taisyklė galioja ir kalbant apie būtinąsias buities bei higienos prekes. Anot M. Bunkaitės, įsigyti tokių prekių, kaip drėgnos servetėlės, tualetinis popierius, valikliai, dantų šepetėliai, skustuvai, galima ir didesniais kiekiais, kai jiems būna akcija, o ne tik tada, kai jų pritrūksta.

Lietuviai – racionalūs pirkėjai

Atsižvelgdamas į racionalaus pirkėjo poreikius, „Lidl“ jau ne pirmą kartą kviečia į XXL savaitę, kuri prasideda šį ketvirtadienį, rugsėjo 13 d. „Lidl Lietuva“ pardavimų skatinimo departamento vadovė Ilona Čiužienė sako, kad šios savaitės metu prekių asortimente siūlomos didesnės prekių pakuotės už mažesnę kainą. Taip pat galima rasti 2+1 arba specialių pasiūlymų, kai įsigyjant didesnę pakuotę, tam tikras produkto kiekis pridedamas nemokamai.

„Lietuviai – protingi ir racionalūs pirkėjai, tad XXL savaitės mūsų prekybos tinkle sulaukia didelio dėmesio. Pirkėjai mielai naudojasi galimybe įsigyti, kaip sakoma „į priekį“ ilgai negendančių maisto produktų arba buities ir higienos prekių didesnėse ir atitinkamai – mažiau kainuojančiose pakuotėse“, - pastebi I. Čiužienė.

Sutaupyti pinigai – atostogoms

Tuo tarpu M. Bunkaitė įsitikinusi, kad sutaupyti pinigai – lyg antrą kartą uždirbti. Iš asmeninės savo ir klientų patirties ji gali patvirtinti, kad protingai apsiperkant, per metus sutaupytų pinigų užtenka net atostogoms! Nors pakeisti įpročius nėra lengva, ji tvirtina, kad pabandžius bent mėnesį, rezultatai kalbės patys už save.

„Taupiai apsipirkinėti naudinga ne tik finansiškai, bet ir emociškai: efektyviai išleidus pinigus ir nepermokėjus už prekes, jaučiamas pasitenkinimas, žmogus pasijunta esantis padėties šeimininkas“, - sako asmeninių finansų specialistė.

Dar vienas privalumas – atsakingo vartojimo aspektas. Anot M. Bunkaitės, taupant perkamos didesnės, aplinkai draugiškesnės pakuotės. Taip pat atsakingiau planuojami greitai gendančių maisto produktų kiekiai, kad nespėjus jų suvartoti, nereikėtų išmesti.

Užsakymo nr.: PT_79056921