Debiutas

Toks pernai metų rezultatas nepalieka nieko kito, kaip tik jį apginti ir šiais metais - „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse, tačiau automobilių sportas jau taip sutvertas, kad niekada negali žinoti, kas laukia už vieno ar kito posūkio, ar prieš pat finišą.

Renginio akimirka

Per debiutinį savo startą 2016 metų 1006 km lenktynėse Palangoje, tuo puikiai galėjo įsitikinti ir „PGM Technika Racing“ komanda. Ilgą laiką jos „BMW E46“ automobilis laikėsi pirmajame dešimtuke ir pirmoje vietoje tarp dyzelinių automobilių, tačiau pavarų dėžės gedimas privertė sustoti ir pakeisti šį agregatą. Keitimas truko 22 minutes, o finiše teko tenkintis antrąja pozicija savo klasėje.

2018 metų ilgų nuotolių lenktynių „BEC 4h“ antrajame etape, Rygoje, komandą taip pat persekiojo greičių dėžės problemos. Ją teko keisti, sugaištant gerą pusvalandį. Tačiau komanda nenuleido rankų ir pasiekė finišą trečioje savo klasės vietoje.

Renginio akimirka

Automobilio patobulinimai

Dabar komanda sutelkusi visas jėgas į pasiruošimą „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėms. „BMW E46“ automobiliui buvo sumontuota nauja „Samsonas Motorsport“ sekvencinė pavarų dėžė, o variklio galingumo matavimas ir „Turbo Systems“ guolinio turbokompresoriaus sustygavimas bus atliktas „SL Stratline“ dirbtuvėse.

Renginio akimirka

Taip pat komanda savo automobiliui dar prieš 2018 metų sezono pradžią atliko stabdžių ir variklio aušinimo sistemų patobulinimus. Pastaroji modifikacija pirmajame šių metų „BEC 4h“ lenktynių etape jau leido nesižvalgyti į variklio temperatūros prietaisus ir vėliau atleisti akceleratoriaus pedalą. O išbandyta nauja stabdžių sistema pasiteisino su kaupu, leisdama prieš posūkius stabdyti gerokai vėliau ir efektyviau.

Renginio akimirka

Komandos sudėtis

Startui Palangoje „PGM Technika Racing“ komandos lenktynininkai Lukas Laukaitis ir Darius Ardavičius ieškojo trečiojo vairuotojo, kurio supratimas apie šias lenktynes ir važiavimo ypatumai jose sutaptų su komandos strategija.

Renginio akimirka

Galiausiai po kelių svarstytinų variantų buvo pasirinktas jaunas ir perspektyvus lenktynininkas Kristijonas Pelanis, turintis žiedinių lenktynių patirties važiuojant tiek su priekiniais, tiek su galiniais ratais varomais lenktyniniais automobiliais. Tiesa, šis lenktynininkas nėra važiavęs 1006 km lenktynėse, tačiau komandos manymu, protingai lenktyniaujantis ir atsakingai į ištvermės varžybas žvelgiantis Kristijonas, turėtų papildyti komandos suformuotą bendrą viziją bei padėti įgyvendinti išsikeltus tikslus.

Renginio akimirka

Kristijonas jau turėjo galimybę pasimatuoti komandos „BMW E46“ automobilio sėdynę, išmėginant jį „Nemuno žiedo“ trasoje.

Dar kartą testams ir treniruotėms „Nemuno žiede“ komanda planuoja išvažiuoti po galutinių automobilio techninių patobulinimų atlikimo. O tada jau beliks tik laukti starto „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse.

Renginio akimirka

Bus įdomu

„Komandos tikslas – pergalė savo klasėje ir finišas pirmajame dešimtuke“,- nedaugžodžiaudamas atviro Lukas Laukaitis. Tuo pačiu pridūrė, kad lengva tikrai nebus: „Startiniame sąraše yra beveik 40 komandų, tarp kurių net septynios su TCR automobiliais ir dar nemažas būrys itin greitų ekipų. Dyzelių klasėje - penki automobiliai, kuriuos pilotuos patyrę lenktynininkai. Kova trasoje turėtų būti itin konkurencinga bei labai įdomi. Dyzelinio automobilio privalumas yra tas, kad pildytis degalų teks stoti vos vieną kartą. Iš tiesų, laukiame lietaus, kas įneštų daug įvairovės lenktynėse ir priverstų pakoreguoti strategijas. Visa kita priklausys nuo technikos patikimumo ir kitų dalykų trasoje.“

Renginio akimirka

Užsakymo nr.: PT_78542185