Milijonus pritraukęs verslo modelis

Broliai Danielius ir Matas Jakučiai vos per kelerius metus sugebėjo padaryti tai, kas kitiems gali užtrukti dešimtmečius – pristatę unikalaus dizaino laikrodžius jie į vieną didelę bendruomenę sutelkė tūkstančius laikrodžių gerbėjų visame pasaulyje ir vis labiau įsitvirtina laikrodžių industrijoje. Išskirtiniame interviu kalbiname vieną iš kompanijos įkūrėjų, atsakingą už produkto kūrimą ir vystymą, Danielių Jakutį.

Kaip jis pasakoja, verslo idėja gimė supratus, kad rinkdamasis laikrodį žmogus turi du visiškai priešingus pasirinkimus: arba pirkti pigų, mažai kuo išsiskiriantį, tuo metu madingą produktą, arba investuoti didelę sumą į prabangų garsaus prekės ženklo laikrodį. Analizuojant rinkos tendencijas paaiškėjo, kad žmonės, vertinantys laikrodžius, vis intensyviau ieško išskirtinio dizaino aksesuarų, už kuriuos nereikėtų mokėti didžiulės sumos. Čia Jakučiai pamatė verslo nišą – pasiūlyti rinkai stilingus, išskirtinio dizaino, aukštos kokybės laikrodžius už prieinamą kainą.

„Filippo Loreti“ produkcija

„Rinkos tyrimai rodo, jog šiandieniniai pirkėjai vis atsakingiau renkasi, į ką investuoti. Nepatvarių ir vienadienių daiktų niekas nenori, o prabangūs garsių vardų modeliai daugeliui neįperkami. Mes tikslingai ieškojome balanso tarp išskirtinio dizaino, aukštos kokybės ir prieinamos kainos. Sėkmingai plečiant verslą ir atsižvelgiant į klientų atsiliepimus, matome, kad radome puikų balansą tarp šių aspektų“, – sėkmės paslaptimi dalinasi D. Jakutis.

Išskirtinis dėmesys bendruomenei

Pasak D. Jakučio, „Filippo Loreti“ verslo raktas į sėkmę yra artimas kompanijos ir kliento ryšys. Prekės ženklą sukūrę broliai nuo pat verslo pradžios akcentavo, koks svarbus jiems yra klientas. Laikrodžių gerbėjai tai vertina. Jie tampa ne tik prekės ženklo ambasadoriais, bet ir bendrakūrėjais, padedančiais tobulinti kuriamus produktus.

Bendruomenės kūrimas ir įtraukimas į produkto kūrimą ir yra unikalus „Filippo Loreti“ verslo modelis. Būtent suburta bendruomenė ir paklojo pamatą „Filippo Loreti“ verslui, kuris 2015 metais startavo minios finansavimo (angl. crowdfunding) platformoje „Kickstarter“. Pirmosios kampanijos metu per 30 dienų surinkę tuo metu rekordinę, beveik 1 milijono dolerių sumą, antrosios kampanijos metu jie sumušė savo pačių rekordą – surinkę 5,2 milijono dolerių iki šiol išlieka didžiausią finansavimą surinkusia laikrodžių kampanija minios finansavimo istorijoje.

Danielius Jakutis

„Kaip ir aukšta kaina, dar viena ryški problema laikrodžių rinkoje yra tai, kad žmonės neranda išskirtinio dizaino laikrodžių. Norėdami suprasti, kokio dizaino žmonės iš tikrųjų nori, nuo pat kompanijos įkūrimo pradžios ypač daug dėmesio skyrėme savo bendruomenei: įsiklausėme į jų poreikius ir atsiliepimus, taip pat bendruomenės narius įtraukėme į laikrodžių kūrimo procesą“, – teigia D. Jakutis.

„Filippo Loreti“ laikrodžius kuria tarptautinė komanda, kurios branduolį sudaro Šveicarijoje dirbanti dizainerių grupė, tačiau priimant sprendimus dėl galutinio dizaino, įsiklausoma ir į bendruomenės nuomonę.

„Filippo Loreti“ produkcija

„Analizuodami verslo rezultatus „Filippo Loreti“ laikrodžius įsigijusius žmones retai vadiname pirkėjais. Jie – mūsų buriamos bendruomenės nariai, aktyviai dalyvaujantys kompanijos veikloje. Dalis jų iš karto užsisako net po kelis modelius, nes yra susipažinę su laikrodžiais, žino, kad tai yra kokybiškas produktas. Jie taip pat rekomenduoja mus savo šeimos nariams, draugams“, – augančia bendruomene džiaugiasi D. Jakutis.

„Matome, kad mūsų kuriamais modeliais domisi ne tik laikrodžių entuziastai. Juos perka ir laikrodžių kolekcionieriai, kurių kolekcijose jau puikuojasi tokių visame pasaulyje pripažintų prekių ženklų kaip „Rolex“ ar „Patek Philipe“ laikrodžiai. Tai, kad jie renkasi mus, yra didelis įvertinimas“, – sako D. Jakutis.

„Filippo Loreti“ produkcija

„Mums svarbu į kūrimo procesą įtraukti bendruomenę, nes galiausiai jie ir bus tie žmonės, kurie nuspręs, ar nori pirkti mūsų produktą. Pavyzdžiui, šiuo metu dirbame prie išmaniojo laikrodžio dizaino. Klientams pristatėme du mūsų komandos sukurtus laikrodžio dizaino variantus ir paprašėme jų išrinkti jiems labiau patinkantį. Taip pat kartu su savo bendruomene išrinkome meno kūrinį, kurį išgraviravome ant išmanaus laikrodžio nugarėlės. Mūsų pirkėjai vertina galimybę prisidėti prie produkto kūrimo, o mes pamažu buriame prekės ženklui ištikimą bendruomenę“, – sako D. Jakutis.

„Filippo Loreti“ produkcija

Žmonės, kurie jaučia rūpestį ir mato, kad įsiklausoma į jų nuomonę, yra linkę sugrįžti. Vienas iš išskirtinio „Filippo Loreti“ dėmesio pavyzdžių – tik jau esamiems klientams pristatyta unikali kolekcija, kuri yra neprieinama plačiajai visuomenei.

„Filippo Loreti“ produkcija

Populiariausi šiandien

Stiliaus ekspertai laikrodį vertina kaip vieną iš esminių stiliaus akcentų, todėl svarbu, kad jis pabrėžtų žmogaus individualumą ir būtų nepriekaištingos kokybės. To iš „Filippo Loreti“ tikisi ir šio prekės ženklo gerbėjai.

Pasak D. Jakučio, viena iš didžiausio susidomėjimo sulaukiančių kolekcijų „Venice Moonphase“ atitinka visus šiuos kriterijus. Kolekcijos modelių dizainas, įkvėptas Italijos architektūros, išsiskiria unikaliomis smulkiomis detalėmis ir rafinuotais akcentais.

„Filippo Loreti“ produkcija

„Ypatingos šios serijos laikrodžių savybės yra 3D graviūra puošta laikrodžio nugarėlė, mėnulio fazės indikatorius, itališkos odos laikrodžio apyrankė ir safyro stiklas. Naujųjų laikrodžių dizainas, kokybė ir unikalūs akcentai – derinys, lėmęs „Venice“ kolekcijos sėkmę“, – sako D. Jakutis.

Nuo pat pradžių į laikrodžių kūrimo procesą įtraukę bendruomenę, šiandien „Filippo Loreti“ kelia sau tikslą vis labiau stiprinti ryšį su ja. Kompanijos bendraįkūrėjas D. Jakutis atskleidžia, kad 2 naujos kolekcijos pasirodys jau šią vasarą.

Užsakymo nr.: PT_78520201