Kulinarinis planas B – pažįstamas daugeliui

Žymi moteris, kalbėdama apie pasirengimą „Apsipirkimo iššūkiui“, neslepia, kad buvo nusiteikusi improvizuoti pagal pateiktą užduotį bei juokdamasi prisipažįsta, kad turėjo planą B – tam atvejui, jei suabejotų savo kulinarine išmone.

„Kadangi iššūkio centre buvo vištienos patiekalas ir kuo sveikesni produktai, iškart mąsčiau apie tokį patiekalą kaip apie įvairių ingredientų derinį bei rėmiausi savo žiniomis, kas gi yra tie „sveikesni produktai“. Rezultatai tikrai nebuvo blogi“, – šypsosi Indrė Stonkuvienė, pridurdama, kad per nustatytą laiką pavyko ne tik išsirinkti produktus, bet ir apsidrausti: „Į pirkinių krepšelį dėl viso pikto įsimečiau kečupą ir majonezą. Ne paslaptis, jie gali pataisyti bet kurį patiekalą. Deja, būtent šie pasirinkimai labiausiai nepatiko Artur. Visa laimė, kad rinkdamasi majonezą, spėjau įsiskaityti į etiketę ir pasirinkau ekologišką produktą. Tai tapo lengvinančia aplinkybe.“

Tarp svarbiausių dalykų apie sveiką mitybą, kuriuos priminė „Kekava“ iššūkis, pasak I. Stonkuvienės, buvo ne tik etikečių svarba, bet ir... salotų spalvos: „Faktas, kad salotos turi būti ruošiamos iš kuo įvairesnių spalvų ingredientų, nes kiekviena iš spalvų signalizuoja vis apie kitus vitaminus, man nebuvo naujiena. Tačiau prisiminiau tai tik tada, kai Artur atkreipė į tai dėmesį.“

Apsipirkimo iššūkis

Požiūrį į mitybą pakeitė vaikai

Indrė Stonkuvienė prisipažįsta, kad ilgą laiką neskyrė daug dėmesio tam, ką valgo, tačiau atsiradus vaikams, tai pasikeitė. Jau kurį laiką etiketės ir draugų rekomendacijos apie vieną ar kitą produktą užima svarbią vietą renkantis maistą.

„Šiaip esu gana impulsyvus žmogus, nesu linkusi ilgai galvoti, ką ir kaip rinktis. Tačiau atsiradus vaikams natūraliai pradėjau domėtis sveikesniais produktais, dažniau užmetu akį ir etiketes. Nors šiuo gyvenimo etapu kiekvienas apsilankymas parduotuvėje yra tikras iššūkis – daugelis turinčių mažus vaikus, ko gero, puikiai supranta, apie ką kalbu, – tačiau maisto produktus renkuosi daug atidžiau nei bet kada anksčiau“, – pasakoja žymi moteris.

Pasirinkti sveikus ir skanius produktus I. Stonkuvienei padeda ir draugų rekomendacijos. „Vis dėlto geriausia reklama man – kitų žmonių nuomonė ir atsiliepimai apie vieną ar kitą produktą. Aš taip pat mielai pasidaliju savo įspūdžiais. Pavyzdžiui, labai mėgstu vištieną, todėl turiu ir savo mėgstamiausią augintoją, kurio produkcija dar niekada nesu nusivylusi. Apie vištienos ženklinimą „užauginta be antibiotikų“ žinojau anksčiau, todėl tai, kad Lietuvoje jau galime rasti gerose sąlygose laikomų vištų mėsos, man nebuvo staigmena.“

Užsakymo nr.: PT_77860705