Iš Jurbarko kilęs Mindaugas Vilniuje jau seniai jaučiasi savas, o prekybos centras jam – kaip antrieji namai, kuriuose viską puikiai žino ir gali patarti. Tą kasdien ir daro. Oficialiai jis yra konsultantas, tačiau tai, ką veikia, būtų galima pavadinti ir mitų griovimu. Mat atėję apžiūrėti ar įsigyti buitinės technikos žmonės neretai „atsineša“ rinkinį mitų, kuriuos jam tenka meistriškai išsklaidyti.

„Daliju patarimus kasdien. Sužinau, ko ieško, tada paaiškinu, kas tiktų labiau“, – apie savo darbą pasakojo M. Urbonavičius. Jis yra pastebėjęs, kad skirtingomis dienomis žmonės kaip susitarę perka vienos grupės prekes. Būna, kad renkasi vien šaldytuvus, kitą dieną – įmontuojamą techniką.

Dažniausiai šioje salėje griūvantis mitas – apie tai, kad vieni gamintojai žymiai geresni už kitus. Tokios informacijos, pasak Mindaugo, jie būna prisirinkę iš nelabai gerai šiuos reikalus išmanančių pažįstamų ar interneto forumuose: „Nuraminu, kad šitas ar anas prekės ženklas tikrai geras, patikimas, pagrindžiu tai statistikos faktais ir produkto specifikacijos duomenimis. O tada pagal atitinkamą sumą padedu išsirinkti optimalų variantą. Kartu parenkam atspalvius, derančius prie namų aplinkos.“

Pastaruoju metu žmonės jo skyriuje dažniausiai renkasi džiovykles ir įmontuojamą techniką – orkaites, virykles, mikrobangų krosneles. Tai suprantama – naujakuriai, rudenį persikėlę į naujus būstus, ieško kuo užpildyti dažais kvepiančias erdves.

Įdomus momentas konsultanto darbe – kai dvejojantis klientas staiga apsisprendžia pirkti. Būna ir tokių, kurie ateina tiksliai žinodami, ko nori, bet vis tiek ima klausinėti, o paskui įsigyja poreikius labiau atitinkantį daiktą. Dar viena kategorija – ateinančių pažiūrėti ir išbandyti realių prietaisų, nors ketina pirkti internetu. „Tai irgi gerai, mes jau išmokome prisitaikyti prie interneto kainų, pasiūlyti net ir geresnes“, – paaiškino Mindaugas.

Savo nuomonės jis stengiasi nepiršti, tačiau klausiamas apie mėgstamiausius prekės ženklus pripažino labai vertinantis „Electrolux“ ir AEG kompanijų įmontuojamą produkciją, nes tai yra puikiai subalansuotų kainos ir kokybės pavyzdys. Iš šaldytuvų išskyrė „Samsung“, mat šis gamintojas daug investuoja į naujas technologijas, turi tyliausius agregatus ir gali pasiūlyti palankią kainą.

Daugeliui kaina vis dar yra pagrindinis kriterijus, tačiau pamažu daugėja pirkėjų, kurie ieško geriausios kokybės, į kainą nekreipdami didelio dėmesio. Konsultantas visuomet ieško aukso viduriuko, kad klientas gautų optimalų kainos ir kokybės balansą. Jam šis darbas labai patinka, kaip pats sako – valandos bėga greitai, o jis jų darbe neskaičiuoja.

Kad atgautų jėgas ir susikauptų, Mindaugas renkasi įvairias pramogas. Jam patinka sportas, stengiasi nepraleisti įdomiausių rungtynių, ypač – futbolo, o kai gali, vyksta į muzikos festivalius, koncertus.

Tolimos kelionės vyro nežavi – viską, ko reikia, randa Lietuvoje. Čia atostogauja su šeima, o gražiausia vieta jam – Jurbarko apylinkės, pilys, kalvos, Nemuno vingiai ir slėniai. Nei darbo, nei pramogų svetur ieškoti jis neketina.

Prieš trejus metus vyras pradėjo kolekcionuoti degtukų dėžutes. Ėjo per sendaikčių turgų, pastebėjo spalvingą mažą kvadratą ir susigundė. Paskui kolekcija ėmė gausėti. Dabar jau turi jų daugiau nei pusšimtį, kiekviena savaip vertinga ir įdomi: „Tai paprastas, bet didelį malonumą teikiantis užsiėmimas.“ Kainos įvairios, nuo kelių centų iki kelių eurų. Vienintelė Mindaugo kolekcijos kaupimo taisyklė – dėžutės turi būti pilnos autentiškų degtukų. Tuščios neįdomios.

Ką konsultantas palinkėtų klientams ir „Elektrolife“ skaitytojams didžiųjų švenčių išvakarėse?

„Laimės ir sveikatos. O renkantis prekes – pasitarti su pačiais savimi ir gerai techniką išmanančiais pardavėjais, kad į namus atkeliautų tai, kas gyvenimą padarys lengvesnį ir turiningesnį.“

Užsakymo nr.: PT_76477143