„Esame užmezgę partnerystę su beveik tūkstančiu Lietuvos ūkininkų, gamintojų, perdirbėjų ir importuotojų. „Maximos“ parduotuvėse Lietuvoje net 80 proc. šviežio maisto yra lietuviškas ir pirkėjai tai vertina: lietuviškų maisto produktų paklausa yra didžiausia. Apskritai lietuviškos prekės sudaro daugiau nei pusę visų „Maximose“ parduodamų prekių. Taigi augame kartu su Lietuvos gamintojais, stengdamiesi patenkinti vis didėjančius šalies gyventojų poreikius maisto ir buities prekėms“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorė.

Didelį lietuviškų prekių pasirinkimą pastebi ir vartotojai: apklausų duomenimis, „Maximoje“ pirkėjai randa daugiausiai lietuviškų vaisių ir daržovių, pieno produktų, šviežios mėsos.

Prioritetas lietuviškoms prekėms

Lietuviškų produktų gausa „Maximos“ parduotuvėse išsiskiria konditerijos, kulinarijos, duonos gaminių, šviežios mėsos ir paukštienos skyriai – juose daugiau nei 90 proc. siūlomų prekių yra iš Lietuvos. Čia lietuviški produktai yra ir perkamiausi.

Mūsų šalies pirkėjams svarbi kokybė, mažos kainos ir platus asortimentas. Tačiau net turėdami didesnį pasirinkimą „Maximos“ pirkėjai prioritetą teikia lietuviškoms prekėms. Jos ypač populiarios duonos gaminių, gyvūnų maisto ir skanėstų, šaldytos kulinarijos ir miltinių gaminių, žuvies, pieno produktų, nealkoholinių gėrimų skyriuose, kur daugiau nei 75 proc. parduodamų prekių yra lietuviškos.

Vien lietuviškų nealkoholinių gėrimų ir pieno produktų „Maximos“ pirkėjai per praėjusius metus nupirko tokį kiekį, kokio užtektų sklidinai pripildyti 55 olimpinius plaukimo baseinus. O lietuviškų daržovių ir duonos gaminių nupirkta tiek, kad šio maisto visam gyvenimui užtektų 1,7 tūkst. žmonių ir dar liktų.

„Pastaruosius dvejus metus stebime augančią lietuviškų kiaušinių, ledų, buitinės chemijos prekių, gyvūnų maisto, sėklų ir augalų priežiūros prekių paklausą. Atsižvelgdami į šias tendencijas ir pirkėjų poreikius, didiname lietuviško asortimento kiekį ir šių prekių kategorijose“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorė.

Didesnės galimybės

Kitaip nei dalis kitų Lietuvoje veikiančių prekybos tinklų, „Maxima“ savo privataus prekės ženklo produktus gamina Lietuvoje. Maža to, aktyviai bendradarbiaudama su Lietuvos gamintojais, nemažai daliai jų „Maxima“ padeda žengti ir į užsienio rinkas.

Į „Maximos“ tinklo parduotuves Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje per pastaruosius penkerius metus buvo išvežta apie 860 tūkst. tonų – arba 43 tūkst. sausakimšų sunkvežimių – lietuviškų prekių.

„Plėsdami veiklą neužmirštame lietuviškų šaknų ir sudarome galimybes populiariausių lietuviškų produktų gamintojams realizuoti savo produkciją kitose šalyse. Jie tuo noriai naudojasi, o mūsų ilgametė patirtis rodo, kad šis sprendimas pasiteisina. Lietuviškos prekės itin paklausios Latvijoje ir Estijoje – šių šalių „Maximos“ parduotuvėse lietuviškos prekės sudaro beveik 15 proc. pardavimų“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorė.

Užsakymo nr.: PT_76449285