Pirko metalo detektorius

Taip, šioje gamykloje gimusį pieno produktą greičiausiai ragavote ir Jūs, tik pavadinimas „Varėnos pienelis“ ant pakuotės buvo parašytas labai mažomis raidėmis, mat ši bendrovė specializuojasi gaminti privačių prekės ženklų gaminius.

„Turime ir savo prekinį ženklą „Aistė“, su kuriuo gaminame inovatyvius produktus, tokius kaip graikiškas ar islandiškas jogurtas, proteino sūreliai ir pieno gėrimai. Tačiau didžioji mūsų produkcijos dalis, daugiausiai saldūs varškės sūreliai, gaminami privatiems prekybos tinklų ar didmenininkų prekės ženklams“, - pasakoja Jolanta Kuzminienė, UAB „Varėnos pienelis“ direktorė.

Kaip pasakoja direktorė, prieš 12 metų įkurta pieno perdirbimo bendrovė koncentruotis ties gamyba privatiems prekių ženklams nusprendė prieš 6 metus. Šis kelias pasirinktas dėl didelės pieno perdirbėjų koncentracijos Lietuvoje, tad čia gana sudėtinga užimti reikšmingesnę rinkos dalį neinvestuojant didelių piniginių lėšų į savo prekinio ženklo vystymą bei populiarinimą.

„Lietuvoje pieno produktų rinkoje yra sudėtinga situacija, pieno žaliavos trūksta, kainos yra didesnės nei kaimyninėse šalyse, tad nemenką dalį žaliavos turime įsivežti iš Lenkijos ir Latvijos. Tačiau privatiems prekių ženklams gaminti nėra lengviau, nes konkurencija ir reikalavimai itin aukšti. Esu girdėjusi mitą, esą privačiais parduotuvių prekės ženklais žymėti produktai būna prastesnės kokybės, nes stengiamasi gaminti kuo pigiau. Taip nėra, prekybos tinklai turi labai aukštus kokybės standartus ir galima sakyti, kad produkcija praeina dvigubą kokybės kontrolę - mūsų ir jų, tad šie gaminiai turi net aukštesnius kokybės standartus“, - tikina J. Kuzminienė.

„Varėna“

Pradėjus bendradarbiauti su prekybos centru „Lidl“, teko peržiūrėti ir dar labiau sugriežtinti kokybės tikrinimo standartus. Papildomai reikėjo investuoti ir į naują įrangą: pirkti metalo detektorius, kuriais produktai apsaugomi nuo atsitiktinių metalinių svetimkūnių.

„Lidl“ tapo kokybės ženklu

Pasirinkus įmonės specializaciją, buvo nuspręsta neapsiriboti tik Lietuvos rinka, o ieškoti eksporto galimybių. Parodose, per tiesioginius kontaktus pavyko rasti užsakovų net JAV, vėliau bendrovę dėl kokybiškos produkcijos jau susirasdavo ir patys privačių ženklų savininkai.

Tačiau didysis proveržis įvyko pradėjus tiekti produkciją „Lidl“ prekybos tinklui. Su šiuo užsakovu „Varėnos pienelis“ pradėjo bendradarbiauti Lenkijoje, dar prieš atsidarant pirmosioms parduotuvėms Lietuvoje. Dabar varėniškių pieno produktai su „Lidl“ prekės ženklais jau keliauja į Lietuvos, Lenkijos, Čekijos, Anglijos, o greitai ir į Slovakijos „Lidl“ parduotuves.

„Pradėjus bendradarbiauti su „Lidl“ mūsų eksporto apimtys padidėjo maždaug dvigubai ir dabar siekia apie 40-45 proc. O svarbiausia, užsienio užsakovams nebereikia įrodinėti, kad gaminame kokybišką produkciją. Mūsų kokybės ženklas - visame pasaulyje žinomas „Lidl“, - sako J. Kuzminienė.

Užsakymo nr.: PT_76363953