Po truputį atsikratoma ir senų nuostatų – slėpti žinias, priimti mokytis tik geriausius, vertinti žmogų pagal pažymių vidurkį. Todėl šiandien aukštasis mokslas turėtų būti atviras ir prieinamas jo siekiantiems bei norintiems turėti aukštąjį išsilavinimą.

SMK vertina žmogaus potencialą ir galimybes

Socialinių mokslų kolegijos (SMK) direktorė Gabija Skučaitė tiki, kad atvirumas aukštajame moksle simbolizuoja pasikeitusį požiūrį į žmogų ir pasaulį, o aukštoji mokykla turėtų išlaisvinti žmoguje slypinčias galias, pamatyti jo kūrybinį potencialą, išmokyti mokytis, pažinti pasaulį ir skatinti nuolat tobulėti.

Reaguodama į švietimo reformos aktualijas ir priėmimo į aukštąsias mokyklas ribojimą didinant minimalų konkursinį balą, SMK išreiškia savo vertybinę poziciją bei skelbia, kad yra atvira aukštoji mokykla, gerbianti kiekvieno žmogaus teisę į išsilavinimą, tobulėjimą ir karjerą. SMK atveria duris bei kviečia studijuoti visus, norinčius įgyti išsilavinimą ir mokytis pažangioje, modernioje bei kūrybiškoje aukštojoje mokykloje.

2017 metų priėmime SMK nustatė minimalų konkursinį balą – 1, stojant į mokamas studijų vietas, nes aukštojo mokslo prieinamumą laiko svarbia išsilavinusios bei pažangios visuomenės kūrimo sąlyga.

„Suvokdami, kad mūsų misija daug platesnė nei tik suteikti žinių, mes kuriame atvirą, šiuolaikišką, demokratišką mokymosi aplinką ir kultūrą, kurioje vertinamas žmogaus individualumas, jo prigimtiniai gebėjimai, kūrybinis potencialas. Mes tikime, kad kiekviename žmoguje slypi daugiau potencialo ir galimybių nei atskleidžia pažymiai.

Suvokiame, kad tik atskleisdami žmogaus galias iš tiesų padėsime jam augti ir eiti tobulėjimo keliu. Nenorime skirstyti ir vertinti žmonių pagal vienintelį rodiklį – kaip jį kažkas įvertino mokykloje, nes tikime, kad kiekvienas žmogus gali daug daugiau, jei jam suteikiamos galimybės ir jis patenka į tobulėjimą skatinančią aplinką. Mano asmeninis siekis ir yra, kad Socialinių mokslų kolegijoje kurtume ir nuolat tobulintume būtent tokią aplinką, kurioje kiekvienas žmogus atskleistų tai, kas jam duota”, –sakė SMK direktorė G. Skučaitė.

Kokybę kuriame nuolatinio tobulinimo procese

Pasak SMK direktorės, šiuolaikinio aukštojo mokslo misija – išlaisvinti ir įprasminti žmogaus potencialą bei atverti jam tobulėjimo galimybes. Todėl SMK studijų kokybė suvokiama kaip nuolatinis ir nesibaigiantis procesas, kuriame svarbūs visi veiksniai – dėstytojų kompetencija, mokymosi aplinka ir infrastruktūra, technologinės priemonės, pozityvi ir tolerantiška aplinka, šiuolaikiniai mokymosi metodai ir, žinoma, visos akademinės bendruomenės bendradarbiavimas.

SMK deda visas pastangas, kad studijų kokybė atitiktų čia besimokančiųjų lūkesčius ir šiuolaikines aukštojo mokslo naujoves.

Užsakymo nr.: PT_75322773