Gelbėtojai sugebėjo išgelbėti bent 50 keleivių ir tebeieško kitų gyvų likusių žmonių, regiono policijos pareigūnas Bidhanas Tripura sakė naujienų agentūrai „Reuters“.

Jis pridūrė, kad iš vandens buvo ištraukti 33 lavonai, tarp jų vieno kūdikio. Policija sulaikė su keltu susidūrusį laivą ir suėmė du jo įgulos narius, nurodė B. Tripura.

Pasak jo, kita policijos komanda, padedant ugniagesiams ir Bangladešo vidaus vandenų transporto valdybos pareigūnams, mėgina iškelti į paviršių keltą, nuskendusį apie 7 metrų gylyje.

Nara taip pat ieško tame laive galėjusių likti aukų palaikų, sakė B. Tripura.

Tai jau antra su laivais susijusi nelaimė Bangladeše per mažiau nei dvi savaites. Išgyvenusieji pasakojo, kad dviejų denių laivu „MV Mostofa“, kuris apvirto Padmos upės viduryje, plaukė 70–150 keleivių.

Pranešama, kad keltas susidūrė su kitu laivu, kai plaukė į Paturijos keltų terminalą iš priešingame upės krante esančio Daulatdijos keltų terminalo Radžbario rajone, už 136 km į šiaurės vakarus nuo sostinės Dakos.

Tikslus kelto keleivių skaičius kol kas nežinomas. Bangladešo keltų keleivių sąrašai paprastai nesudarinėjami, todėl sunku nustatyti, kiek žmonių dingo.

Padmos upė yra viena didžiausių Gangos deltoje esančiame Bangladeše, kurį raižo daugiau kaip 230 upių. Laivai yra pagrindinė susisiekimo priemonė daugelyje atokių šalies rajonų, ypač pietuose ir šiaurės rytuose.

Bangladeše – vienoje skurdžiausių Azijos valstybių – dažnai įvyksta incidentų, per kuriuos apvirsta laivai. Ekspertai dėl to kaltina prastą laivų priežiūrą, projektavimo trūkumus ir perpildymą.

Karinių jūrų pajėgų pareigūnai sakė, jog daugiau kaip 95 proc. iš šimtų tūkstančių mažų ir vidutinių laivų Bangladeše neatitinka minimalių saugumo taisyklių.

Per šalies pietuose įvykusį panašų incidentą vasario 13 dieną žuvo mažiausiai septyni keleiviai.